I negoziati di cunciliazione sò iniziati in l'area di trasformazione urbana di Karakoyun

Iniziate e negoziazioni per a Trasformazione Urbana di Karakoyun
I negoziati di cunciliazione sò iniziati in l'area di trasformazione urbana di Karakoyun

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, chì hà purtatu à a luce e zone storiche di Şanlıurfa, mettendu in luce e zone storiche, firmendu importanti trasformazioni urbane in Şanlıurfa da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu, hà demolitu l'edificazioni custruite nantu à e zoni chì servenu da verde. zoni in u passatu, è li reinstated cum'è spazii verdi, Karakoyun annuncia chì i negoziati di cunciliazione sò cuminciati per l'area di Trasformazione Urbana.

U sindaco Beyazgül, chì hà scontru cù i membri di a stampa in u Lanciamentu di a "Trasformazione" in uttrovi scorsu, hà spartutu i spazii di trasfurmazioni urbani determinati da a Municipalità Metropolitana cù u publicu è hà annunziatu chì i travaglii per l'Area di Trasformazione Urbana di Karakoyun sò stati finiti, è chì i negoziati di cunciliazione. Avarà principiatu in pocu tempu è a zona avissi un aspettu mudernu.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "CIRTUMULU IN UN CENTRU DI VITA MODERNA"

U sindaco Beyazgül hà dettu: "U nostru Quartiere Karakoyun hè situatu in a parte alta di u centru cummerciale Piiazza. Stu locu hè statu custruitu in un ordine adiacente. Tuttavia, hè convenientemente situatu in a cità muderna. Trasformeremu ancu l'Area di Trasformazione Urbana di Karakoyun è creeremu un centru mudernu quì. Ci saranu assai spazii di foresta in l'area di u prugettu. Ci saranu buttreghi in u fondu di l'edificazioni è ci saranu parchi cù assai verde in l'area di u prugettu. Cù stu prughjettu, trasformeremu u locu adiacente induve i nostri citadini ùn ponu respira in un centru mudernu. Hà postu e so parolle.

I ZONE URBAN DEEP SI TRANSFORMA CÙ PRESIDENTE BEYAZGÜL

Facendu un post nantu à u so contu ufficiale di rete suciale, u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà dettu: "U prughjettu di l'Area di Trasformazione Urbana di Karakoyun, in quale avemu principiatu e discussioni di cunciliazione è include 573 edifici indipendenti, hè prontu. A trasfurmazioni di i zoni di slum urbani in zoni muderni di vita è residenziale cuntinueghja sottu a guida di u Metropolitan. Questu hè ciò chì vale Şanlıurfa ". Hà fattu e so dichjarazioni.

A municipalità metropolitana di Şanlıurfa, chì hà finitu a trasfurmazioni iniziata in l'area di Castle Skirt, Culture and Tourism Road, Quartieri asiatichi è ottomani, Kızılkoyun Necropolis Area, Kızılay Garden, è Municipality Garden, hè ancu un ghjornu per a trasfurmazioni di Özdiker Jewelers. ' Bazar in "Piazza Haşimiye", chì purterà l'osteria storica à a luce.

U prugettu per a trasfurmazioni urbane pianificata in İpekyol Boulevard, Karakoyun Street hè statu determinatu. I negoziati di cunciliazione cuminciaru in a zona induve si trovanu 573 edifici indipendenti. Quandu i travaglii cumincianu, un novu spaziu di vita serà custruitu in cunfurmità cù l'architettura muderna invece di l'edificazioni storte in a strada Karakoyun, chì sò adiacenti l'una à l'altru.

L'area di u prugettu hè situata à l'intersezzione di Karakyoun Stream, chì serve cum'è un ponte trà a struttura storica è a nova struttura, è İpekyol Boulevard, chì furnisce una cunnessione interurbana, à u focu di u Cimiteru di Bediüzzaman, u Museu di Archeologia di Şanlıurfa è Balıklıgöl. Ogni dettagliu hè statu meticulosamente cunsideratu per furnisce un assi verde in l'area di u prugettu, chì copre una superficie di circa 7 ettari.

In più di l'edificazioni da esse custruitu in l'area di Trasformazione Urbana di Karakoyun, serà trasfurmatu in un novu spaziu di vita cù spazii di recreazione, piazze, parchi, buttreghi è parchi di ghjocu.

L'accessu à l'area di u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Karakoyun serà furnitu da İpekyol Boulevard, Şehir Nusret Street, Bostancılar Street è Karakoyun Street.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*