Kayseri Metropolitan Laundry Center hè apprezzatu da i studienti

Kayseri Metropolitan Washing Center hè apprezzatu da i studienti
Kayseri Metropolitan Laundry Center hè apprezzatu da i studienti

U Centru di Lavanderia, chì a Municipalità Metropolitana di Kayseri offre gratuitamente per sustene i studienti universitari è risponde à un bisognu impurtante di i studienti, attrae un grande interessu. Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà inspeccionatu u Centru di Lavanderia, chì serve 3 mila 350 studenti, è hà scontru cù i studienti.

U sindaco Büyükkılıç, chì si sforza di assicurà chì i servizii sò realizati in modu efficace in a cità, visita spessu e cumpagnie chì operanu in a Municipalità Metropolitana è esamina i servizii in situ.

MAYOR BÜYÜKKILIÇ FATTU INSPECZIONI

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana Dr. hà inspeccionatu u Centru di Lavanderia, chì hè statu apertu gratuitamente da a Municipalità Metropolitana in 2019 per sustene i studienti universitari. Memduh Büyükkılıç hà scontru cù i studienti. Büyükkılıç hà ricevutu l'opinioni di i studienti nantu à u centru.

1 MIL 11 PIEZZI FRANU LAVATI IN 500 MONTH

U Centru di Lavanderia di a Municipalità Metropolitana ghjovana è amichevule à i studienti hà lavatu 29 pezzi di lavanderia per 550 studenti in solu 11 ghjorni. U numeru di studienti chì anu beneficiatu di u centru finu à avà hè registratu cum'è 500 mila 3. U sindaco Büyükkılıç, chì hà inspeccionatu u Centru di Lavanderia, hà scontru cù i studienti quì. sohbet hà fattu.

GRAZIE A BÜYÜKKILIÇ DA STUDENTI

Mentre i studienti anu spressu chì eranu assai cuntenti di u Lavanderia, anu dettu chì i servizii di u Lavanderia eranu assai boni è chì a robba era sempre pulita è stirata è plegata. Dichjarà chì prufittà constantemente da u Centru di Lavanderia, i studienti anu ringraziatu u sindaco Büyükkılıç per u prugettu.

"Travaglia di più, sia più successu"

Per d 'altra banda, creendu un ambiente cálido è amichevule cù i studienti è sohbet Büyükkılıç hà cunsigliatu à i studienti di travaglià più duru è avè successu è hà dettu: "Merite sempre di più. U travagliu più duru, esse più successu. Scuntrà i nostri valori. Hè u nostru duvere di prutege, prutegge è vigilà nantu à voi. "Cù sta filusufìa, i vostri anziani, fratelli è soru servenu è ricevenu preghiere", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*