L'industria chimica cuncentrata nantu à u mercatu russu cù UR-GE

L'industria chimica cuncentrata in u mercatu russu cù UR GE
L'industria chimica cuncentrata nantu à u mercatu russu cù UR-GE

I rapprisentanti di l'industria chimica di Bursa si sò riuniti à a tavola di cooperazione cù l'imprese russe in Mosca in u scopu di u prugettu "Esportazioni di u valore aghjuntu in l'industria chimica cù UR-GE" realizatu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa.

BTSO cuntinueghja i so sforzi per preparà i so membri per a cumpetizione glubale è per apre à i mercati stranieri. In u scopu di u prughjettu "Esportazioni di u valore aghjuntu in l'industria chimica cù UR-GE" realizatu da BTSO cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, una delegazione BTSO di 29 persone hà realizatu attività di marketing internaziunale in Mosca, a capitale di Russia. . 49 imprenditori russi da 66 cumpagnie anu participatu à u prugramma. L'imprese di Bursa anu fattu cuntatti impurtanti per entra in u mercatu russu fendu quasi 120 riunioni di cummerciale in l'eventu. I Cunsiglii Commerciali di Mosca Ömer Kerman è Ersan Volkan Demirel anu visitatu ancu l'avvenimentu è hà pigliatu un interessu vicinu à e cumpagnie.

"L'industria di a chimica corre per un campione di esportazione"

U presidente di u Cunsigliu di Chimica di BTSO è u membru di l'Assemblea İlker Duran hà dettu chì travaglianu per fà chì l'industria chimica cuntribuisci di più à a produzzione è à l'esportazioni. Dichjarà chì l'industria chimica hà realizatu esportazioni di 11 miliardi di dollari in i primi 30,7 mesi di l'annu, Duran hà dettu: "In Bursa, i nostri rapprisentanti di l'industria anu sappiutu aumentà e so esportazioni di 11 per centu in i primi 13 mesi di l'annu cumparatu cù u listessu. periodu di l'annu precedente. A nostra esportazione di l'industria chimica hà righjuntu 721 milioni di dollari. Cum'è a cità, avemu u scopu di cuntribuisce più à u successu di a nostra industria chimica, chì corre per u campiunatu d'esportazione. In questu cuntestu, avemu tenutu un avvenimentu impurtante in Russia per aumentà a parte di e nostre cumpagnie in u mercatu globale ". disse.

"Ci hè un grande potenziale in u mercatu russu"

Dichjarà chì a Russia hè un mercatu impurtante per l'industria chimica, Duran hà dettu: "Avemu cura di a presenza di i nostri esportatori di Bursa in u mercatu russu. Ci hè un putenziale seriu quì. A nostra delegazione UR-GE hà avutu riunioni produttive in Russia, chì hè attualmente trà i primi 10 paesi à quale esportemu più. Speremu chì queste discussioni rifletteranu ancu nantu à e nostre cifre di cummerciale in u periodu à vene. disse.

"A Russia hè u mercatu di destinazione ghjustu"

U membru di l'Assemblea BTSO Ömer Tulga Gürsoy, chì hà participatu à l'urganizazione, hà dettu chì u mercatu russu hè u mercatu di destinazione ghjustu per l'industria chimica. Dichjarà chì anu avutu l'uppurtunità di cunnosce u mercatu da vicinu grazia à u prughjettu UR-GE, Gürsoy hà dettu: "Avemu scontru parechje cumpagnie cù quale pudemu travaglià in l'urganizazione B2B. Durante e nostre visite istituzionali, avemu ottenutu infurmazioni impurtanti nantu à u cummerciu cù a Russia. Spergu chì stu prugramma porta à partenariati forti ". disse.

A delegazione BTSO hà ancu fattu visite di esplorazione di l'impresa è di u mercatu in u scopu di l'attività di marketing d'oltremare tenuta in Mosca. I rapprisentanti di u settore, chì anu avutu cuntatti impurtanti cù l'Associazione di l'Imprenditori Turchi Russi, l'Associazione d'Esportazione di Importazione è a Russia di l'Affari, anu visitatu ancu i magazzini in Europolis.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*