Vesti Rossi Supportanu Citizens in 19 Disastri Diversi Quest'annu

Gilets Rossi Supportanu i citadini in diversi disastri quist'annu
Vesti Rossi Supportanu Citizens in 19 Disastri Diversi Quest'annu

Derya Yanık, Ministru di a Famiglia è i Servizii Suciali, hà dichjaratu chì i citadini anu bisognu di supportu psicosociale è di servizii di salute da u minutu zero in casu di disastri è emergenze. Avemu sustinutu i nostri citadini in 19 incidenti diversi cum'è u disastru di inundazione in Turchia, è continueremu à fà cusì da avà. U nostru Ministru Burns hà ancu annunziatu chì anu donatu un totale di 105 milioni di TL in cash per risponde à i bisogni urgenti è basi dopu à i disastri sperimentati questu annu.

Esprimendu chì u Ministeru hè u principale partenariu di suluzione in a cullizzioni è a distribuzione di supportu psicosociale è aiuti in natura in disastri è emergenze in cunfurmità cù u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia (TAMP), u Ministru Derya Yanık hà dettu chì sò mobilizati per scuntrà. i bisogni materiali è murali di i citadini affettati da disastri è emergenze. .

Nutendu chì in i disastri è l'emergenze, i citadini anu bisognu di supportu psicosociale è di servizii di salute da u minutu zero, u Ministru Yanık hà dettu: "I nostri squadre si movenu in l'area di disastru da u minutu zero per prutege i nostri citadini, soprattuttu da u chocante. , effettu devastanti è convincente di u disastru. I nostri squadre di supportu psicosociale, cunnisciuti cum'è "Gilet Rossi", sò disposti à u capu di u naufragio, in ospedali, cità di tenda, rifugi temporanei è cità di container. I nostri squadre mobili entranu in ghjocu in spazii induve ci hè un prublema in l'accessu à i servizii causati da disastri ".

"Ci sò 3 SHM Mobile è 1 camion di coordinazione mobile"

Dichjarà chì ci sò 3 Centri di Serviziu Sociale Mobile (SHM) è 1 camion di coordinazione mobile dispunibuli per esse utilizati in studii di supportu psicosociale, u Ministru Yanık hà dettu: "Cum'è in l'anni precedenti, eramu in u campu sia cù i nostri squadre di supportu psicosociale sia cù e squadre mobili. quist'annu. Avemu sustinutu i nostri citadini in 19 avvenimenti diversi cum'è l'accidentu minerariu di Bartın, l'esplosione di u terrore in Istanbul, è u disastru di inundazione in Antalya quist'annu, è continueremu à fà cusì da avà.

"Quest'annu, avemu furnitu supportu psicosociale à 3.811 persone in 75.110 famiglie"

Ministru Derya Yanık, in Ankara, Zonguldak, Bartın, Bolu, Düzce, Kastamonu, Sinop, Karabük è Antalya, induve l'inundazioni sò accadute quist'annu, in Muğla, Mersin è Bursa, induve l'incendiu hè accadutu, in Ardahan è Düzce, induve u terrimotu hè accadutu, trasportu publicu Hà dettu chì u sustegnu psicosociale hè statu furnitu à 3.811 persone in 75.110 famiglie affettate in Bolu è Ağrı, induve l'accidentu hè accadutu, in Istanbul, induve l'attaccu terrorista hè accadutu, in Bartın, induve hè accadutu l'accidentu minerariu, è in Yozgat, induve hè accadutu l'esplosione di gas naturale.

"Stabbilimu squadre ASIA in u Ministeru"

Rimarchendu chì secondu TAMP, unu di i dui duveri di u Ministeru hè di furnisce un supportu psicosociale è l'altru hè di distribuisce aiuti in natura, u Ministru Yanık hà dettu: "Avemu creatu un Gruppu di Travagliu di Gestione è Distribuzione di Magazzini di Donazione in Natura u scopu di TAMP. In questu modu, stabilimu Squadre d'Assistenza Soziale di Disastru è Emergenza (ASIA) cù una struttura simile à UMKE è AFAD in u nostru Ministeru di Famiglia è Servizii Suciali per determinà i bisogni di i nostri citadini in pocu tempu è furnisce l'aiutu suciale. à i nostri citadini in bisognu di manera rapida è efficace in casu di disastri è emergenze. . In casu di disastru, sti squadre seranu mobilizati per ghjunghje rapidamente in a zona di disastru, identificà i bisogni di i nostri citadini è risponde rapidamente à questi bisogni.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì u persunale di vuluntariu chì participerà à e squadre ASYA serà custituitu da u persunale di e Fundazioni d'Assistenza Soziale è Solidarietà è a Direzzione Pruvinciale di Famiglia è Servizii Suciali.

"Avemu cuminciatu à travaglià nantu à a creazione di 14 magazzini logistichi in 15 cità"

Sottulineendu chì i travaglii per a creazione di 14 magazzini logistichi in 15 pruvince sò stati iniziati per furnisce l'aiuti in natura per i bisogni di i citadini in u mumentu di u disastru à l'area di disastru, u Ministru Yanık hà dettu: "Questi magazzini sò Afyonkarahisar, Ankara, Antalya, Bursa, Diyarbakır, Erzurum, İstanbul (2 unità), İzmir hè stata stabilita in e pruvince di Kayseri, Konya, Osmaniye, Samsun, Trabzon è Van. Inoltre, in questi magazzini logistichi; I servizii cum'è u mercatu suciale è a cucina di zuppa seranu ancu furniti per i nostri citadini in bisognu ".

Rimarchendu chì rispondenu à i bisogni di i citadini cù i magazzini di donazione in natura stabiliti, u Ministru Derya Yanık hà dettu chì 6.008 prudutti sò stati donati à i magazzini di donazione in natura esistenti. U Ministru Yanık hà aghjustatu chì u 27 per centu di e donazioni fatte à questi magazzini venenu da u settore privatu, u 72 per centu da l'ONG è l'1 per centu da i citadini.

"Avemu furnitu 105 milioni di TL in aiutu in cash"

Dichjarà chì anu trasferitu risorse à e pruvince attraversu e Fundazioni d'Assistenza Soziale è Solidarietà (SYDV) per risponde à i bisogni urgenti è basi di i citadini dopu u disastru è per aiutà i citadini cù danni à i so beni di a casa, u Ministru Yanık hà dettu: " Avemu furnitu un totale di 2022 milioni di TL in aiutu in cash in i disastri chì avemu sperimentatu da ghjennaghju 105 ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*