U Festival di Cortometraje di l'Amicizia di a Mezzaluna Rossa si apre cù "Neşet Ertaş"

kizilay friendship short film festival apre cù neset ertas
U Festival di Cortometraje di l'Amicizia di a Mezzaluna Rossa si apre cù "Neşet Ertaş"

U Festival Internaziunale di Cortometraggi di l'Amicizia di a Crescent Rossa scuntrà l'amatori di cinema trà u 22 è u 25 di dicembre di u 2022. À l'avvenimentu di apertura di u festival urganizatu in memoria di 'Neşet Ertaş' questu annu, u figliolu di Neşet Ertaş Hüseyin Ertaş è u so amicu strettu Bayram Bilge Tokel seranu parlanti.

U 5th International Red Crescent Friendship Short Film Festival, urganizatu sottu u paraplu di a Crescent Red Turca cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Direzzione Generale di Cinema, hè cuminciatu. Durante u festival urganizatu in memoria di Neşet Ertaş in u 10 anniversariu di a so morte, 27 cortometraggi è 48 documentarii da 16 paesi seranu proiettati in cinque spazii differenti.

Proiezione di film è panel in memoria di "Neşet Ertaş"

U festival serà apertu cù a proiezione di u documentariu intitulatu "Ah Lie in the World", realizatu da Atalay Taşdiken è Hacı Mehmet Duranoğlu in memoria di Neşet Ertaş. À u pannellu chì si terrà dopu à a proiezione, u figliolu di Neşet Ertaş Hüseyin Ertaş, u so amicu strettu Bayram Bilge Tokel è Atalay Taşdiken seranu parlanti sottu a moderazione di u presidente di u festival Faysal Soysal. Qualchissia chì vulete pò assistisce à l'avvenimentu, chì principiarà in Atlas 22 Cinema u ghjovi 18.00 dicembre à 1948.

Red Crescent darà u "Uman Perspective Award" à una pruduzzione

Per a prima volta quist'annu, a Mezzaluna Rossa Turca darà u "Premiu Perspettiva Umana" à una pruduzzione in competizione in a selezzione documentale "Perspettiva Umana" in u festival. I premii seranu presentati à 3 pruduzzione in a selezzione di cuncorsu principale. U premiu di u megliu film hè statu determinatu cum'è 30 mila TL, u premiu speciale di a ghjuria hè statu determinatu cum'è 15 mila TL, è u premiu di menzione d'onore hè statu determinatu cum'è 10 mila TL. U premiu "Perspettiva umana" per un valore di 15 mila TL serà presentatu à u filmu in a selezzione Documentariu di prospettiva umana. U premiu Fono Film Post Production di u festival valerà 30 mila TL questu annu. Un premiu d'amicizia serà presentatu in nome di Neşet Ertaş à un film in a categuria di selezzione "40 anni di memoria". In u scopu di u festivale, u Premiu Onorariu serà datu à Ayla Algan, unu di i decani di u cinema, è Yusuf Sezgin, l'attore stella di u cinema turcu, chì hà inseritu innumerevoli filmi in a so carriera di 60 anni è hà vintu u nostru. amore cù l'amicizia.

15 pruduzzione sò in competizione per u Best Film

Atlas Cinema, Artizan Sanat, Beyoğlu Academy, Zeytinburnu Culture and Art Center da a parte europea, è Kadıköy In a Selezzione di u Cortometraje di u Festival chì si terrà à u Cinema, "Salto-Mortale" da Turchia, "End of September" da Italia, "Estrellas Del Desierto" da Cile, "Inseme, Sola" da Turchia, "Guerra". " da Iran è Culore " da Kirghizistan , " Guerrieru " da Turchia , " Nascita di i dui partiti " da Turchia , " U ghjornu chì u mo babbu morse " da a Finlandia , " Nesting " da a Finlandia , " Clara hè andata " da u Canada, da USA I filmi includenu "Finis Terrae", "Ant's Footprints" da Turchia, "Scrap" da l'Irlanda, "Shabnam" da l'Afghanistan è "Vyraj" da a Pulonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*