Precauzioni da piglià contr'à a cecità di l'odore

Precauzioni da piglià contr'à l'odore Cork
Precauzioni da piglià contr'à a cecità di l'odore

Memorial Ataşehir Hospital, Dipartimentu di Otorinolaringologia, Prof. Dr. Mehmet Özgür Habesoğlu hà datu infurmazioni nantu à l'anosmia, cunnisciuta ancu com'è cecità olfattiva.

L'incapacità di annusà, vale à dì, l'anosmia, chì hè in l'agenda di tutti cù u coronavirus, pò ancu esse causata da diverse ragioni. Hè impurtante di applicà u trattamentu per a causa di a cecità olfattiva, è i risultati efficaci ponu esse ottenuti per annunzià periodicamente l'alimenti d'odore forte, cum'è limone, menta, caffè, è mandendu un avvisu à u cervellu quandu l'odore ùn pò esse eliminatu. A perdita di l'odore in coronavirus, gripe o altre infezioni di e vie respiratorie superiori generalmente si risolve spontaneamente, ma pò ancu esse permanente.

prof. Dr. Mehmet Özgür Habeşoğlu hà dettu chì ci sò parechje motivi per a perdita di l'olfattu.

L'anosmia, cunnisciuta cum'è l'incapacità di l'olfattu o a cecità olfattiva, pò esse sperimentata in odori forti o ligeri, o in a forma di una perdita cumpleta di u sensu di l'olfattu. Di solitu accade quandu l'odore di l'alimentu cunsumatu ùn hè micca smelled. In ogni casu, qualchì volta hè decisivu chì l'odori forti usati in a vita di ogni ghjornu cum'è perfume, sapone, colonia ùn sò micca presi. I mutivi per ùn esse capace di oliu sò valutati sottu dui intestazioni cum'è tipi di cunduzzione è sensorneurole.

I ragiuni per ùn esse capace di oliu pò esse listati cum'è seguitu;

Inflazione anormale di a concha nasale, chjamata polipi nasali, è bloccu di u nasu

curvatura nasale severa

Infizzioni di e vie respiratorie cum'è coronavirus, gripe, friddi, allergii

Fumare, narghilè o usu di droghe

In più di questi; Malatie cum'è tumuri cerebrali, fratture di a basa di craniu, Alzheimer, disordini hormonali, epilessia, Parkinson, aneurisma cerebrale pò ancu causà cecità olfattiva.

prof. Dr. Mehmet Özgür Habesoğlu hà dichjaratu chì a cecità olfattiva pò esse permanente.

L'incapacità di annusà, chì hè una di e lagnanze più citate durante l'epidemie di coronavirus, di solitu si risolve da sè stessu. Tuttavia, a cecità olfattiva pò esse permanente se e terminazioni nervose sò affettate in infezioni di e vie respiratorie superiori cum'è influenza, gripe, cumpresu coronavirus. Calchì volta, ancu s'è u prublema di l'olfattu si ne va, l'anosmia pò torna in i casi induve u sistema immune hè debilitatu.

prof. Dr. Habeşoğlu spiegò chì u trattamentu era pianificatu secondu a causa.

U trattamentu di l'anosmia, vale à dì l'incapacità di l'odore, hè realizatu eliminendu a causa, se una causa pò esse identificata. A cundizione chì causa l'anosmia deve esse determinata è u trattamentu deve esse direttu versu sta malatia. Per esempiu, in a presenza di polipi nasali in u nasu, u prublema di ùn esse capace di oliu pò esse eliminatu cù trattamentu. In presenza di cundizioni allergii, u trattamentu medico deve esse regulatu o se ci hè una curvatura nasale, a deviazione chirurgica deve esse curretta.

Dr. Habeşoğlu hà dettu chì l'eserciziu pò esse fattu da l'odore di limone, menta fresca o caffè.

In i casi induve l'infurmazioni di l'odore ùn sò micca mandati da u nasu à u core per un bellu pezzu, u cervellu pò chjude gradualmente à l'odori. L'esercizii di l'odore ùn deve esse trascuratatu per mantene u cervellu vigoru in quantu à l'olfattu. Ùn ci hè micca un trattamentu erbe cunnisciutu per l'anosmia. In ogni casu, durante u trattamentu di l'anosmia, l'eserciziu pò esse fattu da l'odore di l'odori dominanti prediletti cum'è limone, menta fresca è caffè 2-3 volte à ghjornu. In questu modu, u nervu olfactivu pò esse attivatu ricurdendu à u cervu di l'olfatti. In ogni casu, bolle è beie o manghjà una pianta ùn hà micca postu in u trattamentu di l'anosmia.

prof. Dr. Mehmet Özgür Habesoğlu hà fattu e seguenti raccomandazioni;

Hè impurtante di piglià e precauzioni necessarie contr'à infizzioni cum'è a gripe, a sinusite è u friddu. In i casi cronichi, i trattamenti medichi necessarii devenu esse disposti.

Hè impurtante di mantene u nasu pulitu in ogni mumentu.

Evite u malu tempu, u fumu, u tabacco o l'usu di narghilè, chì ponu irritate u nasu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*