U Panorama di Konya è u Monumentu di i Martiri piglianu i visitatori in un viaghju storicu

I visitori di u Panorama di Konya è u Monumentu di i Martiri facenu un viaghju storicu
U Panorama di Konya è u Monumentu di i Martiri piglianu i visitatori in un viaghju storicu

U Museu di Panorama di Konya è u Monumentu di i Martiri di a Guerra di l'Indipendenza, chì sò stati purtati à a cità da a Municipalità Metropolitana di Konya, sò una destinazione frequente per decine di millaie di invitati chì venenu in Konya in u scopu di e Cerimonii Internaziunali di Commemorazione di u 749 Anniversariu di Hazrat. Mevlana. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu: "L'ospiti chì venenu à a nostra cità da u nostru paese è da diversi paesi di u mondu per e cerimonie di riunione di Hazrat Mevlana sò assai impressiunati da a struttura storica è l'atmosfera spirituale di Konya, u Seljuk Dar'ül. Mulk. U Museu di Panorama di Konya è u Monumentu di i Martiri di a Guerra di l'Indipendenza, situatu trà a Tomba di Mevlana è u Centru Culturale Mevlana, sò ancu destinazioni frequenti per i nostri invitati durante stu periodu. "Questi centri, chì portanu i visitori in un viaghju storicu, cuntinueghjanu à serve à i visitori durante e cerimonii finu à 21.30". disse.

L'ospiti chì venenu à Konya da Turchia è diversi paesi di u mondu per e Cerimonii Internaziunali di Commemorazione di u 749 Anniversariu di a Reunion di Hazrat Mevlana mostranu un grande interessu in u Museu di Panorama di Konya è u Monumentu à i Martiri di a Guerra di l'Indipendenza.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu ch'elli anu accoltu l'invitati in u megliu modu pussibule per a Cerimonia di Commemorazione di u 749u Anniversariu di Hazrat Mevlana, chì hè stata tenuta cù u tema di "Tempu di l'amicizia" questu annu, è hà dettu: "In questi ghjorni. quandu u Sultanu di i Cori, Hazrat Mevlana, hè cummemoratu, a nostra cità accoglie persone di tuttu u paese è di l'esteru, accoglie parechji invitati di l'esteru. "Travagliemu duramente per assicurà chì i nostri invitati lascianu Konya cun boni ricordi". disse.

visita panorama

PANORAMA E MONUMENTO MARTIRI LUNGO ŞEB-İ ARUS EST APERTO FINO A 21.30

Rimarchendu chì Konya, chì hà un passatu anticu, hà assai posti da visità in termini storici è culturali, u sindaco Altay hà dettu: "L'ospiti chì venenu à Konya cù l'amore di Hazrat Mevlana, Seljuk Dar'ül Mulk, sò assai più cà a struttura storica è l'atmosfera spirituale di Konya hè affettata. Quelli ghjorni, u Monumentu di i Martiri di a Guerra di l'Indipendenza, u Museu di Panorama di Konya è u Centru di Ricerca è Cultura di a Civilizazione di a Sapienza situata in u stessu cumplessu sò destinazioni frequenti per decine di millaie di i nostri invitati. I nostri invitati partenu in un viaghju storicu à u Museu di Panorama di Konya è u Monumentu di i Martiri di a Guerra di l'Indipendenza, situatu trà a Tomba di Mevlana è u Centru Culturale Mevlana. "U Konya Panorama Museum è u Monumentu di i Martiri seranu aperti per i nostri invitati finu à 21.30 durante e cerimonii". disse.

visita panorama

MUSEU PANORAMA KONYA

U Konya Metropolitan Municipality Konya Panorama Museum include una zona di museu induve a vita di Mevlana, alcuni di i so mumenti simbolichi è u Konya di l'anni 1.200 sò rianimati, una zona di mostra è un cortile internu cù mudelli di 25 Mevlevi lodges in u mondu.

MEMORIA DI I MARTIRI DI A GUERRA DI INDUSTRIA

In u Monumentu di i Martiri di a Guerra di l'Indipendenza di a Municipalità Metropolitana di Konya, u cortile internu cù i nomi di i martiri chì sacrificanu a so vita per u paese, in particulare durante a Guerra d'Indipendenza, a Prima Guerra Munniali, a Guerra di Corea, l'Operazione di Pace di Cipru. è a securità interna, rapprisenta a struttura suciale di Konya in quellu periodu: ci hè un museu, una strada cù una piscina chì mostra i bandieri di 1 stati turchi in a storia, è u Club di Veterani.

visita panorama

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*