A Federazione Populare di Konya soddisfatta di a spiritualità à e Cerimonii Seb-i Arus

A Federazione Populare di Konya Satisfata di Spiritualità in Seb i Arus Cerimonii
Fotografie: Bayram ÇAN

A gestione di a Federazione Populari di Konya è l'associazioni affiliate anu assistitu à e cerimonii Seb-i Arus in Konya, cù u tema di "U tempu per l'amicizia", ​​inseme cù persone di diverse religioni è culture, in u 749u anniversariu di u XNUMXu Vuslat di Sua Santità Mevlana, chì hè tenutu à u Centru Culturale Konya Mevlana à un livellu internaziunale ogni annu.

Organizatu cù l'urganizazione di l'amministrazione di a Federazione, un gruppu di 21 persone di Konya, chì vive in İzmir, assistitu da i sposi di 40 presidenti di l'associazione affiliati à a Federazione, hè statu pienu di spiritualità à e cerimonii Şeb-i Arus.

Ahmet Özhan, chì hà participatu à l'avvenimenti in Konya dapoi u 1981 cum'è "in a vostra casa", hà incantatu l'audienza cù i cuncerti di Musica Sufi Turca è i magnifichi spettaculi di sema di dervisci giranti eseguiti da i dervisci giranti.

U gruppu di citadini, chì anu avutu l'uppurtunità di visità i lochi storichi, mistici è digitali di Konya durante u tour di trè ghjorni, scontru è scontru cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, İbrahim Uğur Altay, u Manager di Relazioni Pùbliche İlyas Poyrazer, u presidente di u Club Konyaspor Fatih Özgökçen. è l'artista Ahmet Özhan. sohbet anu avutu l'uppurtunità.

Facendu una dichjarazione nantu à u sughjettu, u presidente di a Federazione Populari di Konya, Yusuf Deebacak; "A nostra Federazione, chì cuntinueghja i so servizii in İzmir cù una visione diversa dapoi u 2016, participa regularmente à Şeb-i Arus è attività simili tenute in Konya. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, İbrahim Uğur Altay, è a so squadra per u so sustegnu in questa materia. Ancu s'è no campemu in altre cità, avemu sceltu per esse da Konya, per stà in Konya, è per presentà Konya, a luce di i nostri ochji. Noi, u populu di Konya, cuntinuemu a nostra strada senza abbandunà i passi di Mevlana è u ghjinochju di a nostra patria, dendu impurtanza à u ghjuramentu è a fideltà; Avemu cura di prutege e cità duv'è no simu soddisfatti è induve simu nati, è di fà cuntributi ecunomichi, suciali è culturali. Dittu.

I dirigenti di a Federazione, chì anu finitu u viaghju trà İzmir è Konya cù u trenu turchinu in una conversazione nostalgica, sò tornati in e so cità cù i ricordi chì avianu accumulatu per scuntrà à a 750ª cerimonia Şeb-i Arus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*