Malgradu a Crisa, l'investimenti storici di trasportu in Izmir ùn anu micca rallentatu

Malgradu a Crisa, l'investimenti storici di trasportu in Izmir ùn anu micca rallentatu
Malgradu a Crisa, l'investimenti storici di trasportu in Izmir ùn anu micca rallentatu

In u 2022, marcatu da aumenti record di i tassi di scambiu, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu investimenti storichi in linea cù u scopu di portà u trasportu publicu di a cità à i standard cuntempuranei. Mentre ESHOT è İZDENİZ sò stati rinfurzati cù novi investimenti, una nova era principia in u sistema ferroviariu. A custruzzione di u Metro Buca, u più grande investimentu di İzmir, hà iniziatu, è u Metro Narlıdere è u Tram Çiğli sò ghjunti à a fine.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù l'obiettivo di trasportu intelligente è sustenibile di İzmir, İzmir abbanduneghja u 2022 cù investimenti chì modellaranu u futuru di u trasportu urbanu. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu investimenti significativi in ​​2022, da u sistema ferroviariu à İZDENİZ, da ESHOT à sistemi di trasportu publicu intelligenti per fà u trasportu urbanu una struttura più intelligente è più còmoda. I travaglii di custruzzione di u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di İzmir cù un costu di più di 1 miliardi d'euros, sò stati iniziati. I ghjorni sò cuntati per u Metro Narlıdere è u Tramway Çiğli per entra in serviziu.

A custruzzione principia in u Metro Buca

Buca Metro

U primu pilatu hè statu purtatu nantu à a linea di metro Buca-Üçyol. À a prima tappa, 36 culonni, ognuna di 340 metri di lunghezza, seranu stallati in u Metro di Buca, è da marzu 2023, trè macchine di perforazione di tunnel operanu simultaneamente è hè previstu di sbarcà in u locu induve a prima stazione serà situata. . U prugettu hè previstu per esse cumpletu in 4 anni.

L'ultimu appartamentu in Narlıdere Metro

Metro Narlidere

U prucessu si svolge nantu à a Linea di Metro Narlıdere-Fahrettin Altay, di quale u 93 per centu hè statu finitu, hè prevista per inizià u 30 di marzu di u 2023. A nova linea hè destinata à esse messa in serviziu u 100 d'aostu 30, in onore di u 2023 anniversariu di a creazione di a Republica di Turchia. Ci saranu sette stazioni nantu à a linea trà Fahrettin Altay è Narlıdere District Governorship, chì hè di circa 7,2 chilometri. Cù sta linea, a Municipalità Metropolitana di İzmir aumenterà u numeru di stazioni in a reta di u sistema di ferrovia leggera à 24 è a lunghezza di u sistema ferroviariu à 186,5 chilometri. Cù a fine di i travaglii, quelli chì piglianu u metro da Bornova EVKA-3 puderanu andà direttamente à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Narlıdere.

Çiğli Tram hè in serviziu u prossimu marzu

Tramway Cigli

Circa u 90 per centu di u travagliu nantu à u Tram Çiğli hè statu finitu. I voli di prova senza pilotu, chì anu cuminciatu à esse energizatu, cumincianu à u 30 di dicembre. A linea hè prevista per esse messu in opera in marzu 2023. U costu di l'investimentu, chì facilità significativamente u trafficu in Çiğli è facilità l'accessu à l'ospedali, l'università è l'industria in a regione, hà righjuntu 2 miliardi di lire. A linea di 11 chilometri serà custituita da 14 stazioni.

U Metro Karabağlar-Gaziemir si prepara à partì

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà allargatu i sistemi ferroviari in u trasportu publicu coprendu a cità cù reti di ferru, hà iniziatu i travaglii per a Metro Karabağlar-Gaziemir. I percorsi è e tappe ligati à a 6a Tappa Karabağlar-Gaziemir Linea di u Sistema di Ferrovia Ligeru İzmir, chì seranu realizati in parallelu cù tutti i trasporti di u sistema ferroviariu in a cità, sò stati determinati. Hè previstu di cunnette Karabağlar-Gaziemir Metorsu à Konak cù una linea di spina di pesci, è di furnisce l'intersezzione İZBAN cù e fermate ESBAŞ è Adnan Menderes Airport. A linea di 32,6 chilometri, induve seranu utilizati veiculi senza cunduttore, hè pensata per serve cù 24 stazioni.

In u 2022, u 48 per centu di u trasportu publicu serà in ESHOT

ESHOT

A Direzzione Generale ESHOT hà furnitu servizii di trasportu publicu in İzmir cun un bilanciu di spesa di 2022 miliardi 3 milioni TL in 200. ESHOT hà realizatu u 2022 per centu di tuttu u trasportu publicu cù circa 280 milioni di corse in 48.

A ricezione di l'autobus a piena accelerazione

A Direzzione Generale ESHOT, chì hà sbulicatu una nova strada in l'acquistu di autobus, hà rinfurzatu a so flotta in 2022. ESHOT, chì hà acquistatu 22 midibus quist'annu, hà ancu furnitu u serviziu di trasportu publicu di più alta qualità à e strade strette è colline induve u trasportu hè difficiule.

İZTAŞIT si trova qui: Cherry and Menemen

In 2019, i distretti di Kiraz è Menemen sò stati ancu inclusi in u prughjettu İZTAŞIT, chì a Municipalità Metropolitana di İzmir hà implementatu per a prima volta in 2022 in Seferihisar per integrà i trasportatori individuali in i distretti circundanti in a reta di trasportu publicu. Cù u Prughjettu İZTAŞIT, chì unisce i trasportatori publichi individuali sottu u tettu di una cooperativa è porta i vantaghji di a Carta İzmirim in i più angoli di a cità, tutti i nostri distretti circundanti anu un serviziu di trasportu publicu sicuru è còmode.

Attelli cum'è e fabbriche

Attelli ESHOT

Per u mantenimentu è a riparazione di i veiculi ESHOT, chì viaghjanu una media di 270 mila chilometri ogni ghjornu, i veiculi usurati sò stati ricustruiti in l'attellu di ESHOT. In u scopu di l'attività di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu, 505 autobus sò stati resettati è messi in serviziu cum'è anu lasciatu a fabbrica. Per riduce l'aumentu di i costi di input in l'atelier ESHOT, i pezzi di ricambio necessarii per l'autobus fora di garanzia sò stati pruduciuti, risultatu in un risparmiu di più di 5 milioni di TL in un annu.

Avemu statu à fiancu à i citadini à pocu redditu cù Halk Taxis

Cù l'applicazione "Vehiculu Publicu", implementata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in 2019 à a luce di u "principiu di trasportu pupulare", i citadini di Izmir sò stati furniti cù una opportunità di trasportu scontu di 50 per centu in certi ore di u ghjornu. I passageri cù carte piene salvavanu circa 258 TL per mese, mentre chì i studienti salvavanu 66 TL, grazia à l'imbarcu di i veiculi ESHOT durante l'ore di Halk Taxis.

Impiegazione di cunduttori femine

A Direzzione Generale ESHOT, chì hè u core di u trasportu publicu urbanu in İzmir, hà fattu un passu storicu. Conducente di l'autobus, chì hè cunsideratu cum'è trà e professioni più difficili, ùn hè più u monopoliu di l'omi. L'impiegazione di i cunduttori femini, chì hà cuminciatu cù 2019 persone in 29 in l'ESHOT, chì attribuisce quotes per l'impieghi femminili, hà righjuntu 2022 in 106. Hè destinatu à ghjunghje à 2023 cunduttori femine à a fine di u 170.

Senza ostaculi in u trasportu Izmir

Per riduce i prublemi sperimentati da i citadini disabili in İzmir in quantu à u trasportu in autobus, i nostri 292 autobus sò stati disposti in modu chì 2 passageri chì utilizanu sedie à rotelle puderanu imbarcate à u stessu tempu.

A prima nave da crociera elettrica in Turchia

IZDENIZ

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù l'investimenti fatti da İZDENİZ cù u scopu di aumentà a parte di u trasportu marittimu in a cità, l'investimenti sò stati ancu aumentati in a Direzzione Generale di İZDENİZ. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu u prucessu per rinfurzà u trasportu marittimu cù 6 navi da crociera elettrica. U studiu di fattibilità preparatu per 6 navi da crociera elettrica hè statu sottumessu à u Dipartimentu di Strategia è Budget di a Presidenza per esse inclusu in u prugramma d'investimentu. Hè statu annunziatu chì i travaglii di licitazione cumincianu cù l'inclusione di u prugettu in u prugramma d'investimentu.

Mavi Körfez hà unitu à a flotta İZDENİZ

U 7u ​​anellu di u Ponte Flotante, Mavi Körfez hà unitu à a Flotta İZDENİZ in ghjennaghju 2022. L'affittu mensile di Mavi Ege è Mavi Körfez, chì si sò uniti à a flotta per mezu di u serviziu di affittu, era di 655.669 15 TL in totale. Cù l'aghjunzione di i battelli Mavi Ege è Mavi Körfez à a flotta, un viaghju ogni 1 minuti hà iniziatu nantu à a linea Üçkuyular - Bostanlı. Grazie à questi Car Ferries, chì sò usati in u periodu di tempu quandu a densità di i veiculi di passageru hè bassa, un risparmiu di carburante di circa 12 Million TL hè statu ottenutu in solu 19 mesi.

7,5 milioni di risparmiu in docking

Aumentendu a parte di u trasportu marittimu in u trasportu urbanu, İzmir Municipality Metropolitana İZDENİZ A.Ş. A Direzzione Generale hà sappiutu salvà 2022 milioni di TL in 7,5, chì passanu à l'ombra di a crisa ecunomica. Grazie à a cuuperazione cù u Command Shipyard Izmir, i navi sò stati attraccati in Izmir invece di i cantieri navali in Istanbul, impediscendu cusì a perdita di ghjorni da è da Istanbul, spese di viaghju, spese di persunale è annullamenti di viaghji.

I voli Izmir - Mytilene cumincianu

Voli Izmir - Mytilene

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu u so travagliu in linea cù u scopu di fà Izmir una cità mundiale, a municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu viaghji Izmir-Lesbos chì accelerà u turismu marittimu u 17 di ghjugnu. Un totale di 18 viaghji sò stati urganizati à i porti di Plomari è Lesbos durante u periodu di l'estiu. I voli Izmir Midilli continueranu in 2023.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*