L'applicazione di vacanze di un ghjornu hè ritardata per i parrucchieri è i saloni di bellezza?

L'applicazione di vacanze di un ghjornu hè posposta à i parrucchieri è i saloni di bellezza?
L'applicazione di vacanze di un ghjornu hè posposta à i parrucchieri è i saloni di bellezza?

Hè statu annunziatu chì a pratica di vacanze di un ghjornu di barbieri, parrucchieri è saloni di bellezza hè stata posposta. Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà annunziatu chì a decisione hè stata posposta à l'1 di lugliu di u 2023.

Sicondu l'infurmazioni chì hà ricevutu durante e so riunioni cù u Ministeru di u Cummerciu, Mahmut Özgener, presidente di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà annunziatu chì a pratica di vacanze di un ghjornu di barbieri, parrucchieri è saloni di bellezza, chì era prevista per principià u 1 di ghjennaghju. , hè stata posposta.

Nutendu chì i parrucchieri, i barbieri è i saloni di bellezza anu manifestatu e so obiezioni à a decisione di stà chjusu 1 ghjornu à settimana, Özgener hà dettu: "In u risultatu di a mo riunione cù u Ministeru di u Cummerciu oghje, sò statu infurmatu chì sta decisione, chì era annunciatu da u nostru Ministeru di u Cummerciu chì entrerà in vigore da u 1 di ghjennaghju, hè statu postponatu à u 1 di lugliu di u 2023 ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*