A 1a tappa di i travaglii nantu à u Tunnel stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara hè finita

A Tappa Pearl di l'Opere nantu à u Tunnel Stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara hè stata cumpletata
A 1a tappa di i travaglii nantu à u Tunnel stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara hè finita

A 2009a fase di i travaglii iniziati urgentemente da a Municipalità Metropolitana di Ankara nantu à u Tunnel Stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara, chì hè stata fatta cù rocce artificiali in 1 è chì hà creatu un prublema di salvezza di vita è di pruprietà per via di a caduta di e rocce per via di sbagliati. è a fabricazione difettosa, hè stata finita.

I travaglii di a seconda tappa di u tunelu, chì saranu aperti à u trafficu in una settimana, seranu realizati in i mesi d'estate quandu e scole sò chjuse.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì allevia u trafficu di a capitale cù novi strade è crucivia, cuntinueghja ancu à realizà travaglii di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu in strade è boulevards, in particulare in e arterie principali.

A prima fase di i travaglii di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu d'emergenza iniziati da ABB in u Tunnel stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara, chì hè statu custruitu cù rocce artificiali in u 2009 è chì hà causatu un prublema di salvezza di vita è di pruprietà per via di a caduta di e rocce. di fabbricazione sbagliata è difettosa, hè stata finita.

TUTTI I ROCCHI ARTIFICIALI IN A DIRECZIONE ESENBOGA sò stati puliti

In parte di i travaglii iniziati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici in uttrovi, tutte e rocce artificiali in u Tunnel Stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara in a direzzione di l'Aeroportu Esenboğa sò state eliminate è pulite. Cù u cumpletu di l'operazioni di riscaldamentu à u pavimentu in u pianu di u tunnel in a direzzione sopra citata, u travagliu hè ghjuntu à a tappa finale. U tunelu, chì hè statu fattu più durable è sicuru cù l'estensione di l'entrate è e surghjenti di u tunnel, serà apertu à u trafficu in una settimana.

"Avemu bisognu di rinnuvà à un mumentu"

Özgehan Burak Özen, Ingegnere Civile di u Dipartimentu di Ingegneria è Custruzzione, hà dichjaratu chì dopu à l'iniziu di l'opere, i tipi di roccia di diversa durezza sò stati scontri regiunale in a struttura di a terra, è chì per via di sta situazione, arrangiamenti sò stati fatti in u prugettu. è u periodu di custruzzione hè statu allargatu.

Nutendu chì a struttura di e rocce artificiali in a parte di u paisaghju di u tunnel si hè deteriorata cù u tempu, Özen hà dettu: "Ricertamenti, i rocci anu cuminciatu à cascà nantu à a strada. Stu locu avia da esse rinnuvatu immediatamente. I nostri citadini sò assai impurtanti per noi. I barbacani nantu à a pendenza sopra à u tunelu eranu chjusi è ùn pudianu cumpiendu i so duveri. In u risultatu, a liquefaction hè accaduta in a terra. Duranti u prucessu, a massa hè stata mobilizata è i spills cuminciaru cù a furmazione di cracke nantu à a pendenza. I rocci artificiali, chì a struttura s'hè deteriorata, anu causatu accidenti cù danni materiali.

I TRAVAILI A FASE 2 CUMINIRANU DOPU A SCOLE CHIUSE

Spieghendu chì i travaglii in a direzzione Ankara di u tunelu cumincianu in i mesi di l'estiu cù a chjusa di e scole in una manera chì ùn ferà micca a ghjente di a capitale aggravata, Özen hà ancu datu l'infurmazioni seguenti nantu à i travaglii da fà in 2ª tappa:

"Per prevene l'accidenti, l'entrata è l'uscita di u tunnel seranu allargate, u paisaghju custituitu di rocce artificiali chì cuntinueghjanu à sparghje serà sguassatu, è serà resu più stabile è sicuru da u riempimentu in modu chì riduce u slope slope. In u scopu di u "Travagliu di prevenzione di l'entrata è di l'uscita di u Tunnel Stradale di u Protocolu di u Nordu di Ankara"; Pulizia di rocce artificiali, scavi, fabricazione di pile forate, fabricazione di cimentu armatu di fundazione è cortina, fabricazione è assemblaggio di travi prefabbricati è operazioni di riscaldamentu di u pavimentu stradale seranu realizate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*