Close Follow-up di Studienti Senza Registrazione da u Ministeru di l'Educazione Naziunale

Close Follow-up of Students Out of Registration from the Minister of National Education
Close Follow-up di Studienti Senza Registrazione da u Ministeru di l'Educazione Naziunale

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu ch'elli cercanu di include 280 studenti non registrati in l'educazione usendu attivamente u sistema di registrazione MERNİS, stabilisce un call center è ghjunghje à e famiglie una per una, è chì anu u scopu di riunisce i ghjovani non registrati cù a scola. in 473. Özer hà fattu dichjarazioni in quantu à u sistema d'avvisu è di seguitu chì anu stabilitu per sustene i sforzi per aumentà i tassi di scola.

Enfatizendu chì l'educazione hè u strumentu più impurtante utilizatu per aumentà a qualità di u capitale umanu, chì hè a capitale più impurtante di ogni paese, Özer hà dettu chì in questu cuntestu, tutti i paesi in u mondu anu realizatu prughjetti assai serii per purtà l'educazione-età. pupulazione inseme cù educazione, è chì Turkey hà fattu un gran prugressu in stu riguardu in l 'ultimi dui dicennii. Rimarchendu chì ci sò circa 19 milioni di studienti à i livelli di scola primaria, secundaria è liceu in Turchia, u Ministru Özer hà continuatu cusì: "Per a prima volta in a storia di a Republica, i tassi di iscrizzione in tutti i livelli di educazione sò sopra u 95 per centu. Ùn hè solu a scola primaria; Tutti i tassi di scola in pre-scola, liceu è liceu anu superatu u 95 per centu. Questa hè una grande storia di successu chì normalmente ùn si mette micca in vint'anni, perchè ùn hè micca qualcosa chì pò esse ottenuta solu per custruisce aule è scole. Ci sò serii benefici suciali in u fondu. Da l'aiutu à l'educazione cundizionale à l'educazione trasportata gratuita, da i libri di testu gratuiti à l'accessu gratuitu à i materiali didattici, da e borse di studiu à i servizii di alimentazione gratuiti, sò state implementate pulitiche suciali assai serii per riunisce i gruppi è e ragazze soprattuttu svantaggiati cù l'educazione ".

"Ci concentreremu nantu à studii ligati à a ritenzione in u sistema"

Dichjarà chì anu implementatu un prughjettu pilotu nantu à i tassi di scola in l'educazione secundaria, Özer hà dettu: "In 2021, u tassu di scola in l'educazione secundaria era di 90 per centu. Avemu aumentatu u tassu di 90 per centu à 95 per centu in un cortu periodu di un annu cumminendu i sistemi d'allerta precoce è soprattuttu u call center in quantu à l'inclusione di studienti micca registrati in u sistema educativu. Allargemu l'applicazione pilotu sviluppata annantu à questu sughjettu à tutti i livelli di educazione. A nostra prima priorità; U nostru travagliu nantu à include quelli chì ùn sò micca registrati in i scoli primariu, secundariu è liceu in u sistema educativu. Inoltre, dopu avè identificatu i studienti potenziali chì sò in risicu di abbandunà mentre cuntinueghjanu cù u sistema educativu attuale, ci concentreremu nantu à i servizii di guida è cunsiglii psicologichi è studii per mantene in u sistema. L'annu 2023 serà spesu principarmenti cù questi ".

In quantu à u sistema d'allerta precoce per i studienti registrati in u sistema educativu, ma à risicu di l'assenteismu, Özer hà dettu: "U sistema d'alerta precoce hè un software supportatu da l'intelligenza artificiale sviluppatu per a rilevazione precoce di i studienti in risicu di absenteismu è di abbandunamentu, utilizendu i dati. truvata in i sistemi d'infurmazione di u Ministeru di l'Educazione Naziunale ". hà datu l'infurmazioni.

"Cerchemu di ghjunghje à e famiglie una per una è di includeli in l'educazione"

Apuntendu chì ci sò speculazioni nantu à u numeru di studienti in i livelli di educazione, u Ministru Özer hà dettu: "1,2 milioni di studienti ùn sò micca registrati, 680 XNUMX studienti femine ùn ponu micca accede à l'educazione". Hà dichjaratu chì a so pretendenza ùn era micca basatu annantu à alcuna dati.

Ricordendu chì 11 mila 654 studenti in a scola primaria, 28 mila 421 studenti in u liceu è 240 mila 668 studenti in u liceu, un totale di 280 mila 743 studenti ùn sò micca registrati, Özer hà dettu:

"U numaru di studienti micca registrati in e scole primarie è secundarie hè assai bassu. U puntu ghjuntu mostra chì avemu ottenutu quasi 100 percentu di iscrizzione in e scole primarie è secundarie, ma hè una perdita per noi di lascià ancu un unicu studiente fora di u sistema. Ùn guardemu micca i studienti cum'è un rapportu à i nostri citadini. Mubilizzemu tutti i mezi di u nostru Ministeru per risolve u prublema di un unicu studiente, una sola famiglia. Dunque, u nostru scopu in 2023 hè di riunisce circa 280 mila ghjovani chì duveranu esse studienti ma ùn sò micca registrati à a scola ".

Özer hà dettu ch'elli ghjunghjeranu à i ghjovani unu per unu è assicuranu ch'elli prufittà di l'opzioni di scola adattate à e so cundizioni; Ellu hà dichjaratu ch'elli cercanu di include 280 mila 473 studienti in l'educazione usendu attivamente u sistema di registrazione MERNİS, stabilisce un call center, è ghjunghje à e famiglie una per una. Özer hà nutatu chì questu hè un prucessu è chì anu da esse realizatu stu prucessu risolutamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*