Veglia di Patria à Minus 25 gradi da Mehmetçik

Ministru di a Patria Minus Degree da Mehmetcik
Homeland Watch à Minus 25 Degrees da Mehmetçik

Mentre chì e tampiratura eranu sopra à e norme staggione in tuttu u paese, quasi tutte e zoni di basa induve Mehmetçik hà travagliatu nantu à a linea di fruntiera è oltre, cuminciaru à esse cuparti di neve. A temperatura più bassa in u weekend era minus 25 in l'Area di Base Binbir Kapi, cù a prufundità di neve chì superava i 20 centimetri in a maiò parte di e zone di basa.

Sicondu i dati meteorologichi, a tampiratura era sopra à e medie staghjunali in tuttu u paese in u weekend. Mentre chì a nevicata hè prevista per l'apertura di a stagione ancu in e stazioni di sci, a lotta di Mehmetçik contr'à u clima fretu è a neve, è ancu u terrenu difficiule, dura un mesi.

U grossu di a neve superava i 312 centimetri in 20 di e zone di basa naziunali è transfrontaliere affiliate à u nostru Comandante di e Forze Terrestri. In l'Area di Base Misalok in u nordu di l'Iraq, a prufundità di neve si avvicinava à un metru.

Mentre a temperatura hè cascata sottu à cero in più di a mità di e zoni di basa, a notte più freti era minus 25 in l'Area di Base Binbir Kapi in i Monti Ikiyaka.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*