L'entusiasmu di l'annu novu cuminciò prima in Mersin

L'entusiasmu di l'annu novu hà principiatu prima in Mersin
L'entusiasmu di l'annu novu cuminciò prima in Mersin

A municipalità metropolitana di Mersin hà urganizatu u "Mercatu di l'annu novu" per fà campà i citadini cù l'entusiasmu di l'annu novu. Parechji prudutti da i prudutti lucali à i libri, i souvenirs è i decorazioni di l'annu novu sò stati offerti in vendita in u mercatu, chì hè statu stabilitu da u Metropolitanu in a Piazza Özgecan Aslan Barış, è cibi diliziosi è bevande anu pigliatu u so postu in i stand. Dotati di decorazioni è luci adattati per l'annu novu, i citadini, chì anu visitatu i stands in u mercatu, anu piaciutu di musica in diretta mentre cumprà. In u mercatu, chì accoglierà a ghjente di Mersin sin’à u 31 di dicembre, cuncerti seranu fatti da artisti lucali ogni sera.

Özdülger: "Accogliemu l'annu novu inseme cun entusiasmu"

L'entusiasmu di l'annu novu hà principiatu prima in Mersin

Parlendu di l'avvenimentu, u Coordinatore di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali di a Municipalità Metropolitana di Mersin è l'Artista di l'Opera Bengi İspir Özdülger hà dichjaratu chì vulianu accoglie u novu annu cù entusiasmu cù a ghjente di Mersin è hà dettu: Avemu u scopu di esse inseme cù i cari residenti di Mersin in una larga gamma da i souvenir à l'alimentariu, è vulemu creà un ambiente piacevule per quelli chì venenu à visità quì. Ci hè musica in diretta ogni ghjornu trà 19.00 è 21.00. Vulemu accoglie l'annu novu cù gioia, felicità è entusiasmu. Avemu pianificatu una notte di festa quì a sera di u 31 di dicembre. Faremu una festa di strada è accolta l'annu novu cun entusiasmu ".

"L'ambienti hè assai bellu, u prughjettu hè ancu grande"

L'entusiasmu di l'annu novu hà principiatu prima in Mersin

Tülay Aydın, chì hà apertu un stand in u mercatu, hà dichjaratu ch'ella era assai felice di assistisce à u mercatu è hà dettu: "Avemu unitu à l'ultimu minutu, ma simu assai felici di assistisce quì. I stands eranu assai dolci, u prugettu hè assai bellu, a zona hè bona, hè un prughjettu assai ben pensatu. L'attenzione hè assai bona, essendu nantu à a spiaggia hè ancu un vantaghju. Siccomu l'ambiente hè assai bellu, i visitatori piacenu assai è piglianu ritratti davanti à u stand tuttu u tempu ".

Baris Semiz, unu di i pruprietarii di stand, hà dettu chì l'atmosfera era assai bella è hà dettu: "Avemu vulutu cuntribuisce à l'avvenimentu è sperimentà una tale atmosfera. Semu in generale soddisfatti. Prima di tuttu, l'atmosfera hè assai bella. Semu intrecciati cù a musica, avemu boni reazzioni da a ghjente è avemu l'uppurtunità di mustrà noi. " Chjamò à a ghjente di Mersin "Venite fora".

"U nostru tempu hè cambiatu quandu venemu quì"

L'entusiasmu di l'annu novu hà principiatu prima in Mersin

Sıla Bilge Susuz, un studiente universitariu chì visita u mercatu, hà dettu chì i ghjovani anu bisognu di tali attività è chì a Metropolitana face cose boni per i ghjovani. Susuz hà dettu: "Avemu visitatu u mercatu è ci hè piaciutu assai. Ci si sentia cum'è eramu in un paese straneru quandu avemu intrutu quì. Quandu avemu lasciatu u paese è ghjuntu quì, a nostra atmosfera hà cambiatu ".

Mentre Ayşe Yıldırım, unu di i citadini, hà spressu u so pensamentu cum'è "Stu locu hè veramente bellu è oltre magnificu, hè statu maravigliu", Belgin Adim hà dettu: "Ci sò avvenimenti assai boni in Mersin. Vahap Bey hà veramente fattu cose assai boni in questi 4 anni. mi félicitu. Ti pregu successu, chì a strada sia sempre aperta ", disse.

L'entusiasmu di l'annu novu hà principiatu prima in Mersin

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*