Messaghju d'annu novu da u direttore generale di TCDD Transportation Ufuk Yalçın

Messaghju d'annu novu da Ufuk Yalci, General Manager di TCDD Transport
Messaghju d'annu novu da u direttore generale di TCDD Transportation Ufuk Yalçın

TCDD Taşımacılık A.Ş., chì hè a marca principale di gestione ferroviaria in l'arena naziunale è internaziunale, cù i so 166 anni di sperienza è cultura ferroviaria in u nostru paese. A nostra Direzzione Generale abbanduneghja u so 6u annu cù u novu annu.

A nostra Direzzione Generale, chì hà battutu record in u trasportu di passageri è di merci in l'ultimi sei anni; In u 2022, hà purtatu 235 milioni di passageri è più di 33 milioni di tunnellate di carica.

Purtemu più di 8 mila passageri nantu à e nostre Linee di Treni d'Alta Velocità è Velocità, chì furniscenu trasportu veloce, ecunomicu è còmode, direttamente à 56 cità è 26 viaghji per ghjornu à parechje cità cù trasportu cumminatu. Mentre chì più di 26 mila citadini anu preferitu i nostri YHT per ghjornu, più di 69 milioni di i nostri citadini anu viaghjatu cù YHT finu à avà.

Dopu à u prucessu pandemicu, chì hà affettatu assai u nostru paese è in u mondu sanu, a dumanda di treni principali è regiunale hè gradualmente aumentata, mentre chì u numeru di passageri in i nostri treni cunvinziunali hà righjuntu 47 mila per ghjornu.

Inoltre, u numeru di passageri purtati in Marmaray, chì cunnetta i cuntinenti di l'Asia è l'Europa cù e rete di ferru, hà righjuntu 900 milioni è u nostru numeru di passageri di ogni ghjornu hè vicinu à 600 mila.

Cuntribuiscendu à u trasportu intercontinentale di merci, Marmaray hà ghjucatu un rolu impurtante in mette u nostru paese in una pusizione di punta in u settore logisticu ferroviariu internaziunale.

In Başkentray, invece, mentre più di 2022 milioni di passageri sò stati trasportati in 18, ci sò stati ghjorni chì u numeru di passageri ogni ghjornu hè aumentatu à 90 mila.

In l'annu chì ci preparavamu à lascià, avemu battutu u record in u trasportu di passageri, ancu in u trasportu di merchenzie. A nostra Direzzione Generale, chì porta 200 mila tunnellate di carichi cù 88 treni à ghjornu, hà purtatu a carica di u mondu à 24 paesi in una larga geografia da l'Europa à l'Asia Centrale, da u Mediu Oriente à a Russia.

Quist'annu, avemu purtatu 13 mila 7 tunnellate di materiale d'aiutu in Pakistan, chì hè statu affettatu da u disastru di l'inundazione, da 330 treni, è 18 mila 7 tunnellate di materiale d'aiutu in Afganistan, un paese amichevule è fraternu, da 637 treni. Eramu orgogliosi di esse una parte di furnisce materiali d'aiutu umanitariu riuniti da a nostra nazione benevola à i nostri fratelli in Afganistan è Pakistan.

Cum'è a famiglia di TCDD Transportation, avemu tenutu attelli cù i nostri attori naziunali è stranieri mentre dà impurtanza à i studii di digitalizazione per fà u trasportu di prudutti d'altu valore aghjuntu più efficaci à scala glubale. In questi attelli, avemu evaluatu i passi chì faremu per diventà un paese in linea cù a visione di u "Seculu di Turchia".

Avemu ancu participatu à e fiere ferroviarie naziunali è internaziunali in modu di prumove u putenziale logisticu di u nostru paese, chì hè in u centru di u cummerciu glubale cù u Corridor Mediu chì si stende da a Cina à l'Europa, Baku Tbilisi Kars Railway Line è Marmaray, diventendu cusì a ferrovia. centru in a so regione. I veiculi rimorchiati domestici è naziunali, chì sò u travagliu di l'ingegneri è i travagliadori turchi, in mostra quì, hà guadagnatu l'ammirazione di u mondu.

Cù a Linea di Treni d'Alta Velocità Konya-Karaman, avemu allargatu ancu di più a nostra rete di Treni Alta Velocità è Alta Velocità, Halkalı- Cù a fine di a linea suburbana di Bahçeşehir, avemu cuminciatu à serve più di i nostri citadini in Marmaray. Cù GAZİRAY, Gaziantep, l'antica cità di l'Anatolia Sud-Est, hà righjuntu a velocità è u cunfortu in u trasportu urbanu. Ogni locu chì i nostri treni ghjunghjenu si trasformanu in un locu di festa.

Avemu realizatu prughjetti micca solu in u campu di u trasportu, ma ancu per sustene l'arti è l'artisti. Sutta l'auspici di u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu finitu u "Cumincia quandu Arriva Photo Contest" è i nostri artisti vincitori anu ricevutu i so premi in dicembre da u nostru Ministru Adil Karaismailoğlu. "Comincia quandu Arrive Short Film Competition", chì avemu ancu annunziatu, hè unu di i prughjetti chì avemu implementatu per sustene i nostri ghjovani fratelli.

In cortu, cù u "modu di trasportu ferroviariu", chì hè diventatu u centru di a nostra vita cù e pulitiche ferroviarie prioritarie dapoi u 2003, u nostru paese hà cuntinuatu à sviluppà, a nostra vita hè diventata più faciule, u nostru ambiente hè statu prutettu, è e risorse di u nostru paese sò state. hè stata aduprata in modu efficace è efficiente.

A soddisfazione di i nostri stakeholder serà a nostra più grande forza è motivazione mentre cuntinuemu à realizà u nostru trasportu in coordinazione senza compromette a nostra sicurità è a sicurità in 2023, cum'è in u passatu.

Cum'è entremu in u 100, quandu celebreremu i 2023 anni di a nostra Republica, cù u scopu di travaglià più forte è di pruduce più, vogliu chì u 7u annu di u nostru stabilimentu sia benefiziu à u nostru paese è à a nostra industria, è chì u 2023 purterà. pace, abbundanza è benessiri à u mondu, u nostru paese è l'umanità.

Ufuk YALCIN

Direttore Generale di TCDD Transportation

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*