Cambiamentu di Role in l'Associazione di Operatori di Telecomunicazioni Mobile

Cambiamentu di Role in l'Associazione di Operatori di Telecomunicazioni Mobile
Cambiamentu di Role in l'Associazione di Operatori di Telecomunicazioni Mobile

U CEO di Türk Telekom, Ümit Önal, hè diventatu u presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di Operatori di Telecomunicazioni Mobile. Önal, chì servirà cum'è presidente per un annu, hà dettu: "Com'è tutti i stakeholder di m-TOD, seremu in un travagliu efficace per portà u nostru paese à u livellu di i paesi principali in a nova era di cumunicazione. Purteremu in modu sicuru a Turchia in un futuru induve a mobilità globale hè in quistione ".

Un cambiamentu di bandiera hè accadutu in l'Associazione di Operatori di Telecomunicazione Mobile (m-TOD), chì hè stata creata in 2016 cù u scopu di portà a Turchia à una pusizione pioniera, innovativa è di punta in tecnulugia di cumunicazione mobile, assicurendu chì l'approcciu di a legislazione hè cumpatibile. cù l'era digitale, è cuntribuisce à u viaghju di a sucetà di l'infurmazione in u nostru paese. Sicondu a decisione presa à l'Assemblea Generale di m-TOD tenuta u 30 di nuvembre di u 2022, u CEO di Türk Telekom, Ümit Önal, hà pigliatu a presidenza di u Cunsigliu di m-TOD da u direttore generale di Turkcell, Murat Erkan. Türk Telekom, Turkcell è Vodafone assumenu a presidenza di m-TOD in una basa rotativa ogni annu. Ümit Önal, chì serà u presidente per un annu, hà dettu chì m-TOD hà da travaglià cù a visione di u novu Seculu di Turchia.

U presidente di m-TOD Ümit Önal, in a so valutazione di u novu periodu, hà dettu: "In u scopu di a visione di u nostru presidente di u "Seculu di Turchia", continueremu à piglià i passi necessarii in u campu di e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione sottu. l'ombrello di m-TOD. Cum'è sempre, seremu in piena armunia. Oghje, u settore di e telecomunicazioni ghjoca un rolu di facilitatore chjave per u sviluppu sustinibili suciali, ecunomicu è ambientale. Perchè in a nova era digitale, e telecomunicazioni furnisce u flussu è l'armunia, quasi cum'è un maestru chì stabilisce e cunnessione trà i diversi settori. I nostri abitudini è aspittà sò ancu riformulati in parallelu cù u cambiamentu; E nostre priorità sò riordinate. Grazie à e telecomunicazioni, i cunfini di a cumunicazione sò spariti è assistemu à a nascita di una nova sucetà di l'infurmazione. Semu determinati à cumpiendu a missione assignata à noi in questu sensu ".

Ümit Önal hà rimarcatu chì a cumunicazione hè a basa di a sucetà di l'infurmazione; "E telecomunicazioni cuntribuiscenu avà significativamente à migliurà a qualità di vita. A telecomunicazione, chì dirige tecnulugia cum'è a cumunicazione machine-to-machine (M2M), Internet of Things (IoT), ghjoca un rolu vitale in u prucessu di digitalizazione è a trasfurmazioni in una sucità di l'infurmazione. L'ecunumia digitale sò aduprate in a vita di ogni ghjornu cum'è l'affari, l'educazione, a salute, a banca, etc. A rapidità è a qualità di u serviziu di dati di telecomunicazione facenu a diferenza in a gestione di disastri è emergenze in parechji spazii chì scontru.

"Cum'è stakeholder m-TOD, seremu in un travagliu efficiente"

Nutendu chì, cum'è m-TOD, anu sempre u scopu di ritruvà i tendenzi mundiali, Ümit Önal hà dettu: "Com'è tutti i stakeholder m-TOD, seremu in un travagliu efficiente in a nova era di cumunicazione di u nostru paese. Purteremu in modu sicuru a Turchia in un futuru induve a mobilità globale hè in quistione. Per questu, simu pronti oghje per creà una cuscenza chì determina e regule di u novu mondu, in particulare u software domesticu è naziunale è a mobilizazione di hardware. Cum'è m-TOD, chì hè statu stabilitu cù a cuuperazione di e cumpagnie più preziose di Turchia, continueremu à sustene l'esekzione di l'attività suciali necessarie da a sucetà è à portà studii culturali, legali è scientifichi inseme cù a sucetà. Chì u novu termini sia benefiziu per a nostra associu è per u nostru paese ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*