U drittu di Omsan Logistics à uperà u trenu allargatu per 5 anni in più

U dirittu di Omsan Logistics à Operà Trenu estendu per un altru annu
U drittu di Omsan Logistics à uperà u trenu allargatu per altri 5 anni

U certificatu di u Sistema di Gestione di Sicurezza Ferroviaria (DEYS) di Omsan Logistics, chì permette à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture di operare nantu à e linee ferroviarie naziunali in Turchia, hè statu allargatu per altri 5 anni.

Omsan Logistics, chì si distingue in u campu di u trasportu ferroviariu, chì hè statu recentemente qualificatu cum'è "trasportu verde", hà avutu u so certificatu di Sistema di Gestione di a Sicurezza Ferroviaria (DEYS), chì hè obligatoriu per ottene per operarà treni in Turchia, estendu. per altri 5 anni.

Sicondu a dichjarazione, DEYS, chì hè inspeccionatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè definitu cum'è a struttura organizzativa chì assicura l'operazione sicura di tutti l'operatori ferroviari, determina sistematicamente misure per riduce i periculi è i risichi, è per quessa permette e regule, istruzzioni. è i prucessi da esse monitoratu è rivisioni constantemente.

"U nostru scopu hè di cresce più in u trasportu ferroviariu"

U direttore generale di Omsan Logistics, Cömert Varlık, hà ricurdatu chì, cum'è unu di i attori ben stabiliti in l'industria logistica, anu determinatu u trasportu ferroviariu, chì hè in u centru di u cuncettu di "trasportu verde", cum'è una zona di crescita strategica per elli stessi. Varlık hà dichjaratu chì a cumpagnia hà aumentatu di più u pesu di u trasportu ferroviariu in a so cartera di servizii in l'ultimi anni è hà dettu: "L'annu passatu, avemu realizatu u 15 per centu di u trasportu tutale per ferrovia in Turchia, mettenduci in una pusizione di punta trà e cumpagnie private. impegnati in u trasportu ferroviariu. "Oghje, cuntinuemu à serve i nostri clienti in questu campu cù a nostra flotta di 15 locomotive è più di 400 vagoni", disse.

U trasportu di treni riduce l'emissioni di carbonu

Cömert Varlık hà enfatizatu chì i prughjetti chì cuntribuiscenu à a riduzione di emissioni, implementati recentemente da cumpagnie di logistica, anu acquistatu una grande impurtanza, soprattuttu cù u Green Deal di l'UE, è hà dettu chì, secondu i calculi fatti per l'applicazione "Calculu di l'impronta di carbone digitale", 2021 milioni 2 mila 220 linee di ferrovia seranu aduprate in e so operazioni in 154. Ellu hà dichjaratu chì furnisce un risparmiu equivalenti à l'emissioni di carbone chì l'arbulu pò cumpensà.

Nutendu chì acceleranu i so investimenti, in particulare in u latu di u "trasportu verde", in u periodu à vene, Varlık hà dettu: "Semu u primu operatore di treni privati ​​​​in Turchia cù un certificatu d'autorizazione di operazione di treni ferroviari. "Cù stu certificatu chì avemu ricevutu, cresceremu più è continueremu à benefiziu u nostru paese è u mondu in quantu à a sustenibilità fendu cuntributi significativi à l'espansione di u trasportu ferroviariu è riducendu l'emissioni di carbonu in l'anni à vene", disse.

Sicondu l'infurmazioni furnite, u certificatu DEYS hè emessu da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura per un periodu di 5 anni. L'imprese chì rispettanu i regulamenti è e prucedure naziunali / internaziunali publicati da u Ministeru anu u dirittu di riceve un certificatu DEYS. U Ministeru urganizeghja ispezioni ogni annu durante u periodu di certificatu. Durante l'ispezioni, l'imprese sò notificate di qualsiasi carenza in quantu à DEYS. Hè verificatu se i punti mancanti in l'ispezioni di l'annu prossimu sò stati cumpletati. DEYS hè dispunibule solu in 3 cumpagnie private in Turchia, fora di a Republica di Turchia State Railways è Izmir Suburban System (İZBAN).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*