A prima centrale elettrica di l'onda di Turchia hè stata stabilita in Ordu

A prima pianta d'energia d'onda di Turchia hè stata stabilita in Ordu
A prima centrale elettrica di l'onda di Turchia hè stata stabilita in Ordu

A prima centrale d'energia d'onda di Turchia hè stata stabilita cù a cooperazione di a Cumpagnia Israeliana Eco Wave Power è Ordu Energy (OREN).

In u post spartutu nantu à u contu Twitter di l'Ambasciata Israeliana, hè statu annunziatu chì un accordu hè statu firmatu trà EWP è OREN Ordu Energy per a creazione di una centrale elettrica 77-megawatt in a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu annantu à u sughjettu: "Dopu chì anu realizatu a produzzione di energia da Ordu Garbage è ventu, anu cuminciatu à travaglià nantu à a produzzione di energia da l'onda di u Mari Neru, è chì anu firmatu un studiu di 150 milioni di dollari cù Israele per generà electricità. da l'onda di u mare".

U presidente Güler hà dettu:

"Avemu fattu u nostru travagliu per generà energia elettrica da l'onda di u mare. I nostri culleghi anu avutu ancu riunioni in Israele. Avemu firmatu un accordu di 150 milioni di dollari per a produzzione d'energia d'onda in un partenariatu turco-israeliano. Speremu, puderemu pruduce energia da l'onda di u nostru Mari Neru. Cum'è l'energia solare è di u ventu, Diu m'hà datu l'uppurtunità di promulgà e so lege, è avà speremu ghjunghje stu successu. L'energia ondulatoria hè una energia pulita ecologica ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*