6 Punti impurtanti per sapè nantu à u sindromu di congestione pelvica

Puntu impurtante per sapè nantu à u sindromu di congestione pelvica
6 Punti impurtanti per sapè nantu à u sindromu di congestione pelvica

Acıbadem Bakırköy Hospital Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Ahmet Arnaz hà spiegatu 6 punti impurtanti per esse cunnisciutu di u Sindrome di Congestion Pelvica, chì hè menu cunnisciutu ancu s'ellu hè cumuni in a sucità, è hà datu avvirtimenti è suggerimenti.

dolore pelvic crònicu; Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Ahmet Arnaz "U dulore pelvica assuciatu à u sindromu di congestione pelvica (PKS) generalmente implica l'ovarii è i vini in l'abdomen inferiore. I vini dilate è si torcenu è sopra à u sangue; questu provoca dolore per l'accumulazione eccessiva di sangue in a pelvis ". Assoc. Dr. Ahmet Arnaz altri fattori di risicu; vene varicose, storia di famiglia di vene varicose, sindromu di l'ovaru policisticu, trombosi venosa prufonda precedente, obesità, inattività è passanu tempu à pusà o in piedi per un bellu pezzu.

Acıbadem Bakırköy Hospital Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Ahmet Arnaz hà dettu:

"U dolore pelvicu crònicu hè u dolore durante u rapportu sessuale, u dolore durante i movimenti di l'intestione o l'urinazione, è un sensu di pienezza in a pelvis (pelvis). Stu dulore si manifesta cum'è una sensazione blunt o pienezza in l'abdomen inferiore è l'inguine. In a so forma più cumuna, pò esse sentita solu in u latu manca o à u dirittu di u corpu o in i dui lati. U dulore hè più cumuni à a fine di u ghjornu, prima è durante u periodu menstruali, durante è dopu a relazione sessuale, è quandu si stà o pusatu per un bellu pezzu.

U Sindrome di Congestion Pelvica, chì hè una malatia rara, ma cumuna in a cumunità, si prisenta cù parechji sintomi inimaginabili. Assoc. Dr. Ahmet Arnaz hà listatu questi sintomi, chì ponu esse cunfunditi cù altre malatie, cum'è "episodii frequenti di diarrea è stitichezza (intestinu irritabile), perdite involuntarie di urina per via di risate, tosse o altri movimenti chì forzanu a vejiga, varices in a pelvis. fianchi, cosce, vulva è vagina, è dolore quandu urina ". L'incidenza di a malatia aumenta cù l'hemorrhoids è i varicesi di e gambe.

Dichjarà chì u Sindrome di Congestion Pelvica reduce significativamente a qualità di vita di a persona secondu a gravità di u dulore, Assoc. Dr. Ahmet Arnaz hà dettu: "Questa malatia, chì ùn hè micca una minaccia di vita, ma impedisce à e persone di l'attività chì piacenu, li porta fisicamente, mentalmente è mentalmente, è provoca fatigue cronica, pò rende a vita di ogni ghjornu insopportabile. Dunque, u trattamentu deve esse principiatu senza perde u tempu.

Specialista in Chirurgia Cardiovascular Assoc. Dr. Ahmet Arnaz hà dichjaratu ch'ellu hà scontru malati cù u Sindrome di Congestion Pelvica chì ùn puderanu micca esse diagnosticati per anni perchè i so sintomi ponu esse cunfunditi cù altre malatie, è hà dettu:

"Ci sò pazienti chì vanu à parechji medichi di diverse rami per via di e lagnanze chì causanu, ma ùn ponu esse diagnosticati per anni perchè u so diagnosticu necessita di sapè. U diagnosticu di Sindrome di Congestion Pelvica principia cù un esame fisicu, cumpresu un esame pelvic, è una storia medica. Duranti l'esame, u duttore verifica a tenerezza in l'ovarii, u cervicu è l'utru per pruvà à identificà induve vene u dulore. I metudi di l'imaghjini aiutanu à u duttore à escludiri altre cundizione chì causanu u dulore pelvicu crònicu è vede l'irregularità in i navi potenzalmenti assuciati cù PKS. I metudi di imaging principali preferiti; ultrasound, MRI o CT scan, venografia pelvica è laparoscopia. Sicondu a stampa attuale di u paci, u diagnosticu pò esse fattu da eseguisce l'esami necessarii.

Enfatizendu chì hè pussibule trattà u Sindrome di Congestion Pelvica, Assoc. Dr. Ahmet Arnaz dice chì e droghe chì suprimenu a produzzione di estrogenu ponu riduce u dolore, è chì i metudi chirurgici o tecniche minimamente invasivi sò usati quandu u trattamentu di droga ùn hè micca abbastanza. Assoc. Dr. Ahmet Arnaz hà dettu: "In questu modu, l'embolizazione (occlusione) di i vasi ovariani pò esse ottenuta. Inoltre, a laparoscopia pò esse preferita per ligà i vini per impediscenu u flussu di sangue. U periodu di ricuperazione di e donne chì anu avutu l'embolizazione di varice ovariche è pelvica hè simile à u prucessu di trattamentu di varicesi di a perna. Di solitu esige una hospitalizazione di notte per u sollievu di u dolore in e prime 24 ore. Dopu questu, u paziente hè liberatu è i medicazione per u dolore pò esse aduprata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*