Rayiha Spice Museum Ospitu Studii Accademici

Fragrance Spice Museum Ospitu Studii Accademici
Rayiha Spice Museum Ospitu Studii Accademici

Rayiha Spice Museum, induve 132 tipi di spezie sò esposti in Gaziantep, accoglie ancu studii accademichi. A storia è i campioni di 132 varietà di spezie diverse sò esposti à a terra aperta di u Museu di Spice Rayiha, chì hè statu messu in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, mentre chì a sezione di u laboratoriu offre l'uppurtunità di l'accadèmici di travaglià nantu à e spezie.

Ci hè 14 camere d'alberghi tematiche in u museu, chì offre ancu un alloghju à i visitori durante i studii scientifichi nantu à a gastronomia. I stanzi, chì sò stati preparati in cunfurmità cù u cuncettu di u museu è ognunu cù un aroma è un culore diffirenti, portanu i nomi di 14 spezie diverse.

U presidente di u Centru di Arti Culinarie di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, Fikret Tural, hà dichjaratu in u so discorsu chì "Rayiha" hà un significatu chì include tutte e caratteristiche cum'è l'odore, u gustu, a forma è u culore di una pianta o spezia.

Enfatizendu chì Gaziantep hè stata una cità induve u cummerciu di spezie hè statu realizatu durante seculi nantu à a Strada di l'Epice è di a Seta è induve e caravane sò state stazionate, Tural hà dettu: "Avemu da vede Gaziantep micca solu per a so alimentazione, ma ancu cum'è un centru cummerciale induve a cruda hè stata. i materiali di l'alimentariu sò venduti è pruduciuti. D’altronde, u fattu ch’ella sia purtata da l’Estremo Oriente o da diversi paesi è cummirciali cù caravane rende ancu più impurtante sta cità. disse.

"U travagliu di u laboratoriu ùn serà micca interrottu grazia à a sezione di l'hotel di u museu"

Dichjarà chì u museu permette ancu studii scientifichi sottu u paraplu di gastronomia, Tural hà dettu:

"Investighemu tuttu ciò chì hè curiosu di spice. I nostri amici ingegneri alimentari facenu ricerca. In questu studiu, esaminemu u cuntenutu di spezie è estrae l'essenza di e spezie. Avemu cuncepitu u museu per assicurà chì quandu l'accademici è i studienti venenu è facenu ricerca, sò in un ambiente chì ponu risponde à tutti i so bisogni. In questu modu, i visitori puderanu travaglià finu à tardi è stà in e so stanze ".

Dichjarà chì ci hè una zona di mostra è a storia di spezie à u pianu di terra di u museu, Tural hà dettu: "I visitatori puderanu vede 132 varietà di spezie in u museu. Di sicuru, sta figura cambierà constantemente staghjunali è periodicamente. Siccomu cambierà constantemente, ùn saria micca currettu per dà sta figura per ogni periodu. Attualmente, e nostre 132 varietà di spezie sò in a nostra zona di mostra ". usatu a frasa.

"I visitori amparanu tuttu nantu à e spezie in stu museu"

Enfatizendu chì Gaziantep duveria avè un museu di spezie, Tural hà dettu: "A ghjente deve esse capace di vede a spezia in questu museu. Avemu creatu un spaziu di mostra per questu. Quì, a ghjente pò vede, tastà è toccu a spezia. Puderanu ancu amparà nantu à a so storia. In questu modu, i visitori ponu uttene risposte à e dumande cum'è i sustanzi chimichi in spezie, di quali sustanzi sò cumposti sti spezie, è ciò chì sò i sustanzi densi. disse.

Dichjarà chì ci hè ancu una sezione di laboratoriu in u museu, Tural hà dettu: "Avemu ricercà tuttu ciò chì hè curiosu di spezie. I nostri amici ingegneri alimentari sò implicati in queste ricerche. U studiu esamina u cuntenutu di spezie. Extracemu spezie in u laboratoriu. Avemu dinù un ristorante. Testemu i prudutti chì useremu in stu ristorante in u nostru laboratoriu. Avemu megliu sperimentà u gustu di e spezie chì estramu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*