Rolls-Royce esegue una prova di volu di "Sistema di combustione à bassa emissione"

Rolls Royce Fly Test di sistema di combustione à bassa emissione
Rolls-Royce esegue una prova di volu di "Sistema di combustione à bassa emissione"

Rolls-Royce hà testatu u mutore ALECSys (Advanced Low Emissions Combustion System). U mutore muntatu nantu à u Boeing 747 hà pigliatu u celu in Tucson, Arizona, USA. In u prugramma di prova, in quale voli finu à 40.000 12,19 ft, vale à dì XNUMX km, sò stati realizati, l'ignizione di u mutore hè stata cumpletata cù successu in diverse cundizioni.

U sistema di combustione à livellu bassu testatu migliurà u rapportu di mistura di carburante è aria prima di l'ignizione, risultatu in una combustione più pulita di carburante. Grazie à stu sistema, l'ossidu nitricu è l'emissioni di particulate sò ottenuti.

Una quantità di teste in terra sò state precedentemente eseguite cù u mutore di dimostrazione ALECSys, cumpresu l'icing, l'assorbimentu d'acqua, l'operazione in terra, l'emissioni è l'operazione cù 100% di carburante per l'aviazione sustenibile (SAF).

Simon Burr, Direttore di Sviluppu è Tecnulugia di Prudutti di l'Aviazione Civile in Rolls-Royce, hà dettu:

"Semu assai felici di vede u mutore ALECSys decolla. Questa prova palesa tutti l'aspetti micca solu di l'efficienza di u mutore, ma ancu di u nostru rendimentu ambientale. U mutore Rolls-Royce ALECSys hà ancu scopu di espansione l'usu di SAF. Stu mutore hè ancu una parte impurtante di a nostra strategia di sustenibilità, chì include a ricerca in tecnulugia alternative ".

A prova in volu di a tecnulugia di bassa emissioni di ALECSys hè un'indicazione chì u mutore pò funziunà à alta altitudine. ALECSys porta ancu cun ella una sperienza significativa in quantu i mutori di combustione di bassu livellu ponu esse operati prima di mette in serviziu in u futuru.

ALECSys hè in u scopu di u prugramma di u mutore UltraFan, chì furnisce 25% di risparmiu di carburante cumparatu cù i motori Trent di prima generazione. U prugramma ALECSys hè sustinutu da u prugramma Clean Sky di l'UE, è da l'Istitutu di Tecnulugia Aerospaziale di u Regnu Unitu è ​​​​Innovate UK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*