U Ministeru di a Salute per recrutà 1.468 Ex-Travagliatori Convicti

Ministeru di a Salute
Ministeru di a Salute

L'impieghi in l'urganisazioni cintrali è pruvinciali di u Ministeru di a Salute in cunfurmità cù e disposizioni di l'articulu 4857 di a Legge di u travagliu N ° 30 Ex-Convict / TMY i travagliadori permanenti seranu recrutati per esse.

Per i dettagli di l'annunziu CLICCA QUI

I candidati sò tenuti à leghje attentamente e spiegazioni è e cundizioni di l'applicazione dichjarate in stu testu di annunziu prima di finisce u prucessu di candidatura. Quelli chì ùn scontranu micca e cundizioni dichjarate in questu annunziu ùn deve micca dumandà à e pusizioni annunziate. I candidati seranu rispunsevuli di e so dichjarazioni. I candidati chì facenu dichjarazioni false, ingannevoli o false perderanu tutti i diritti derivanti da u piazzamentu.

L'applicazioni saranu ricevute via l'indirizzu esube.iskur.gov.tr ​​di l'Agenzia Turca per l'Impiegazione (İŞKUR), fendu un login d'utilizatore elettronicu (in linea) trà e date 26/12/2022 - 30/12/2022.

4. L'acquistu serà riunitu à u livellu pruvinciale in i tipi di servizii / occupazioni richiesti da u nostru Ministeru. In l'applicazioni, l'indirizzi di e persone iscritte in u Sistema di Registrazione di a Populazione Basatu in Indirizzu saranu cunsiderati.

5. I candidati applicàranu à un solu postu di travagliu trà e pusizioni annunziate.

6. L'ex-convicts chì sò stati licenziati da e so funzioni o professione in cunfurmità cù a legislazione disciplinare pertinente di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche ùn deve micca applicà à i posti annunziati.

7. Quelli chì sò stati feriti in a lotta contru u terrurismu senza esse cunsideratu disabilitatu, quelli chì sò stati licenziati da e so funzioni o professione in cunfurmità cù a legislazione disciplinaria pertinente di l'istituzioni è l'urganisazioni publichi, è quelli chì sò privati ​​di i diritti publichi ùn devenu micca applicà à e pusizioni annunziate.

8. Dopu a presentazione di a lista di l'applicazioni à u nostru Ministeru da İŞKUR, i liste originali è di riserva da piglià per l'esame seranu determinate per sorte.

Lista di i candidati per piglià l'esame; Basatu nantu à e liste mandate da İŞKUR è includendu tutti i candidati chì rispondenu à i requisiti di a dumanda, quattru volte u persunale vacante hè l'uriginale è quattru volte u sustitutu, è basatu annantu à e liste chì includenu tutti i candidati cù u dirittu di priorità, quattru volte. u persunale vacante hè l'uriginale è quattru volte a riserva.serà determinata per sorte in presenza di un nutariu publicu. I listi di i candidati principali è sustituti da piglià per l'esame determinatu da lotteria seranu publicati nantu à u situ web di a Direzzione Generale di i servizii di gestione, yhgm.saglik.gov.tr.

9. A data è l'ora di a loteria, u locu di a loteria, i risultati di a loteria, l'infurmazioni è i ducumenti riguardanti l'assignazione seranu annunziati nantu à u situ web di a Direzzione Generale di i servizii di gestione. L'annunziu serà cunsideratu cum'è hà rimpiazzatu a notificazione, è nisuna notificazione ulteriore serà fatta à l'indirizzi di e persone interessate per mail.

10. I listi di i candidati da piglià per l'esame determinate da a prucedura di lotteria (liste di candidati principali è riservati, è liste di candidati primari è alternativi di priorità) seranu mandati à a Direzzione Pruvinciale di Salute pertinente. Unità di Documentazione Generale di a Direzzione Generale di i servizii di gestione trà e date specificate. I ducumenti pertinenti seranu verificati da l'urganizazione cintrali di u Ministeru è da e direzzione provinciale di salute, è i candidati chì rispondenu à e cundizioni di a dumanda seranu purtati à l'esame. Trà i candidati determinati cum'è u risultatu principale di a lotteria da u Ministeru, quelli chì ùn si applicanu micca in u limitu di tempu o quelli chì si applicanu in u limitu di tempu, ma ùn rispondenu micca à i requisiti di l'applicazione è quelli chì ùn participanu micca à l'esame seranu purtatu à l'esame, partendu da a persona in a prima fila di a lista di riserva determinata com'è u risultatu di a lotteria.

11. Riceve i ducumenti di l'applicazioni di i candidati à piglià per l'esame, esaminendu i ducumenti è e prucedure d'esame seranu realizati da a Direzzione Generale di i Servizii di Gestione in l'urganizazione cintrali è da e Direzzione Pruvinciali di Salute in l'urganizazione pruvinciali.

12. U metudu di l'esame per esse amministratu; Hè un "Esame orale" è a misurazione è a valutazione seranu realizate in cunfurmità cù e cunniscenze è e cumpetenze prufessiunali di i candidati in u campu di serviziu à u quale si applicanu, è e so cumpetenze in e funzioni chì saranu obligati à fà.

13. U locu è e date di l'esame orale di i candidati chì anu da piglià l'esame seranu annunziati nantu à u situ web di a Direzzione Generale di Servizii di Gestione in l'urganizazione cintrali, u situ web di a Direzzione Provinciale di Salute pertinente in l'urganizazione provinciale, è i risultati di l'esame seranu annunziati nantu à u situ web di a Direzzione Generale di i servizii di gestione. L'annunzii seranu cunsiderati chì anu rimpiazzatu a notificazione, è nisuna notificazione separata serà fatta à l'indirizzi di e persone pertinenti per mail.

14. In l'esame orale, tutti i candidati seranu valutati più di 100 (centu) punti cumpleti, è u puntu di successu è a classificazione di successu di i candidati seranu determinate nantu à questu puntu. I coniugi è i figlioli di u travagliadore mortu in u risultatu d'un accident di u travagliu o di una malatia di u travagliu o chì sò diventati invalidi in u locu di travagliu affiliatu à u Ministeru di a Salute, u più anzianu, quelli chì anu finitu l'istruzione superiore nantu à i diplomi ottenuti da u travagliu. tribunale d'esame in casu chì a so età hè a listessa, è quelli chì anu u listessu livellu di educazione à a data di graduazione. A classificazione di successu serà determinata partendu da u puntu più altu dandu priorità à i laureati.

15. I candidati chì ùn anu micca assistitu à l'esame à e date di l'esame annunziate, ancu s'elli anu u dirittu di fà l'esame, seranu ritenuti chì anu persu u dirittu di fà l'esame. Invece di quelli chì ùn assistenu micca à l'esame, seranu purtati à l'esame partendu da a persona in a prima fila di a lista di candidati di riserva determinata da a lotteria.

16. A dispusizione in a frasa "priorità in l'invio à u travagliu" specificata in l'articulu 5 di u Regolamentu nantu à e Prucedure è i Principii da Applicà à u Reclutamentu di i Travagliatori à l'Istituzioni è l'Organizazioni Pùbliche ùn custituiscenu micca un dirittu in favore di u candidatu in u detta piazzamentu.

17. Da u tribunale d'esame, partendu da u candidatu cù u puntu di successu più altu secondu i risultati di l'esame di tutti i candidati, cumpresi quelli chì anu u dirittu di mandà a priorità, quant'è u numeru di pusizioni annunziate è u listessu numeru di candidati sustituti. serà determinata è annunziata nantu à u situ web di a Direzzione Generale di i servizii di gestione.

18. I candidati ponu invià e so petizioni d'obiezione in quantu à i risultati di l'esame per scrittura à a Direzzione Generale di Servizi di Gestione per l'urganizazione cintrali è à a Direzzione Provinciale di Salute pertinente per l'urganizazione pruvinciale, in 2 (dui) ghjorni di travagliu dopu à l'annunziu di l'esame. risultati. E petizioni d'appellu saranu trasmesse immediatamente à e commissioni d'esame è e commissioni pertinenti valuteranu l'obiezioni in 2 (dui) ghjorni di travagliu.

19. I risultati di a valutazione di i candidati chì s'hè oppostu è a lista finale di u successu di i candidati chì anu u dirittu di esse numinati per avè successu in l'esame seranu publicati in u situ web di a Direzzione Generale di i servizii di gestione. L'annunziu serà cunsideratu cum'è hà rimpiazzatu a notificazione, è nisuna notificazione ulteriore serà fatta à l'indirizzi di e persone interessate per mail.

20. Frà quelli chì anu u dirittu di esse numinati, quelli chì ùn ponu micca principià i so funzioni per una scusa (nascita, malatia, serviziu militare, etc.); S'elli documentanu sta situazione è applicanu à a Direzzione Generale di i Servizii di Gestione per mezu di a Direzzione Pruvinciale di Salute pertinente, seranu assignati à l'unità di serviziu induve sò posti in u tempu adattatu dopu à a fine di a situazione chì li impedisce di principià e so funzioni. , a condizione chì rispondenu à l'altri cundizioni di assignazione.

21. Trà i candidati chì sò intitulati à esse numinati cum'è u risultatu di l'esame orale, quelli chì ùn presentanu micca i ducumenti di candidatura per appuntamentu senza una scusa valida in u periodu specificatu in l'annunziu in quantu à e prucedure di appuntamentu, o quelli chì anu sottumessu. i ducumenti, ma anu finitu l'appuntamentu, ma ùn anu micca cuminciatu u so duvere in u periodu specificatu in l'annunziu senza scusa, da a data di a notificazione Quelli chì ùn volenu micca cumincià à travaglià o chì ùn sò micca cuminciati à travaglià dopu chì hè capitu ch'elli ùn rispondenu micca à e cundizioni di appuntamentu, quelli chì sò cuminciati à travaglià, ma chì ùn anu micca cumpletu i cundizioni per l'appuntamentu dopu, quelli chì i so cuntratti sò terminati in un periodu di prova di un mesi in cunfurmità cù l'articulu 15 di u Cuntrattu cullettivu di l'impresa. , è quelli chì u so cuntrattu hè terminatu durante u periodu di prova, invece di quelli chì sò in a prima fila di a lista di riserva determinata secondu i risultati di l'esame orale. L'appuntamenti ponu esse fatti secondu a listessa prucedura in u periodu specificatu da quelli. chì risponde à i bisogni, partendu da l'individuu.

22. I candidati chì ùn anu micca e qualificazioni necessarie per l'appuntamentu per u risultatu di u piazzamentu è quelli chì anu fattu dichjarazioni falsi, ingannevoli o falsi ùn saranu micca numinati. Ancu s'ellu hè assignatu, e so transazzione seranu annullate. I candidati chì ùn presentanu micca i documenti richiesti in u periodu senza scusa, ancu s'elli scontranu e qualificazioni è e cundizioni di e pusizioni in quale sò posti, ùn saranu micca numinati.

23. Quelli chì attualmente travaglianu cum'è travagliadori permanenti in l'urganisazione cintrali è pruvinciali di u Ministeru di a Salute ùn deve micca dumandà à i posti annunziati. I candidati chì dumandanu micca dichjarà chì travaglianu malgradu u fattu chì hè statu dichjaratu in l'articulu 2 di stu testu di l'annunziu ùn saranu micca presi in sorte ancu se i so nomi sò notificati à u nostru Ministeru da İŞKUR.

24. In cunfurmità cù e disposizioni di a Legge N ° 7315 nantu à l'Investigazione di Sicurezza è a Ricerca di l'Archiviu, quelli chì anu un ostaculu in quantu à u prucessu di appuntamentu per u risultatu di a ricerca d'archivi ùn saranu micca numinati.

25. Quelli chì ricevenu pensioni di ritirata, di vechja o d'invalidità da ogni istituzione di a securità suciale ùn deve micca dumandà à e pusizioni annunziate. In cunfurmità cù a legislazione, quelli chì sò in questa situazione ùn saranu micca numinati.

26. I candidati numinati à i posti di u persunale permanente seranu ricrutati cù u salariu minimu legale.

CONDIZIONI D'APPLICAZIONE

I candidati chì dumandanu posti di u persunale permanente anu da risponde à e seguenti cundizioni;

1. Senza preghjudiziu à e disposizioni di a Legge N ° 2527, per risponde à e cundizioni specificate in i sub-clauses (657) è (48) di u subparagrafu (A) di u primu paràgrafu di l'Articulu 1 di a Legge di i Servitori Civili N ° 6. .

2. Ex-convicts, cum'è definitu in a subparagrafa (a) di u primu paràgrafu di l'Articulu 4 di u Regolamentu nantu à e Prucedure è Principii da Applicà à l'Istituzioni è l'urganisazioni Pùbliche per Recruiting Ex-Convicts o Injured Persons chì ùn sò micca cunsiderati disabilitatu in u lotta contru à u terrurismu, o cum'è definitu in u subparagrafu (ğ) di u primu paràgrafu di l'articulu 4 per esse feriti in una manera chì ùn pò micca esse cunsideratu disabilitatu in a lotta.

ex cundannatu; a condizione chì, ancu s'ellu hè perdonatu, ùn sò micca cundannati per reati contru à a sicurità di u Statu, reati contru à l'ordine custituziunale è u so funziunamentu, reati contru à a difesa naziunale, reati contru à i sicreti di u Statu è spionaggio, assaltu sessuale o abusu sessuale di un zitellu; malversazione, estorsione, corruzione, furtu, frode, falsificazione, violazione di fiducia, fallimentu fraudulente, rigging di offerta, rigging di l'attu di l'attu, beni derivanti da u crimine, chì sò cundannati à una pena di prigiò per un annu o più per un crimine intenzionalmente fattu. , o indipendentemente da u periodu di pena. Quelli cundannati per crimini di blanchimentu di soldi o di contrabande, quelli chì anu cumpletu a so pena, quelli chì a so pena hè stata rinviata, quelli chì sò stati liberati in probation, è quelli chì beneficianu di probation anu da certificà u so statutu cù un anticu certificatu di cundanna.

Feritu senza esse disabilitatu in a lotta contru u terrurismu; In l'articulu 21 di a Legge Anti-Terror datata 6/1927/1111 è numerata 16, chì hè in u scopu di a Legge di u Serviziu Militare N ° 6 di u 1927/1076/12 o l'Ufficiale di Riserva è Ufficiali Militari di Riserva Legge No. 4 di u 1991/3713/21 è durante u serviziu militare. Quelli chì sò stati feriti per a causa è l'effettu di l'incidenti terroristi elencati sopra, anu da certificà u so statutu cù un rapportu medico è una lettera di cumanda chì mostranu chì sò stati feriti in u lotta contru u terrurismu.

3. Per portà e cundizioni spiciali in e lege speciale di l'istituzioni è l'urganisazioni publiche.

4. Avè compiu l'età di 18 anni.

5. Ùn avè cumpiitu l'età di 40 à a data di l'annunziu (e persone nati u 26 dicembre 1982 è dopu puderanu dumandà).

6. Per graduate da una scola (dipartimentu / prugramma) determinata per a professione dumandata à a data di scadenza di a candidatura (30 dicembre 2022) è avè i documenti richiesti à a data di scadenza di a candidatura.

7. Per certificà chì ùn ci hè micca un prublema di salute fisica, mentale è spirituale chì l'impedirà di fà u so duvere in modu cuntinuu (I candidati chì anu successu in u risultatu di l'esame orale seranu dumandati à esse numinati).

8. Per avè un documentu chì mostra u statutu di priorità specificata in u primu paràgrafu di l'articulu 5 di u Regolamentu nantu à i Prucedure è i Principii da Applicà à u Reclutamentu di i Travagliatori da i candidati chì anu u dirittu di priorità di mandà à l'istituzioni è l'urganisazioni publichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*