I cavalli furniscenu una terapia per i zitelli disabili in l'Equitazione Sportiva Samsun

I cavalli furniscenu una terapia per i zitelli disabili in l'Equitazione Sportiva Samsun
I cavalli furniscenu una terapia per i zitelli disabili in l'Equitazione Sportiva Samsun

Samsun Metropolitan Municipality Equestrian Sports Facility hà ghjucatu un rolu di supportu in u trattamentu di i zitelli disabili cù u so serviziu di terapia equestre. In 12 mesi, 2 XNUMX zitelli cù disabilità mentali è fisiche anu ricevutu servizii di terapia in a facilità.

L'Equitazione Sportiva di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà accoltu 60 mila citadini per un annu, hè stata inundata da i citadini chì vulianu caccià u stress di a vita di ogni ghjornu, è toccu a vita di i zitelli disabili. À a facilità, induve una media di 120 persone sò datu una furmazione di equitazione per mese, i servizii di terapia di cavalli sò stati ancu furniti per sustene u trattamentu di i zitelli cù prublemi mentali o fisichi.

SERVIZU TERAPIA À 2 FIGLI

A terapia equestre, chì hè aduprata cum'è un metudu di trattamentu, permette à a persona di pruvà istintivamente à equilibriu attivendu i musculi di u cavaliere, grazia à i movimenti ritmichi tridimensionali di u cavallu. Cusì, i musculi in diverse parti di u corpu travaglianu. U serviziu di terapia furnitu in l'Equitazione Sportiva di a Municipalità Metropolitana di Samsun hè a speranza di i zitelli disabili in questu sensu. A facilità, chì hà un totale di 28 cavalli di razze britanniche, arabe, iraniane, americane, austriache è olandesi, hà furnitu servizii di terapia à 2 XNUMX zitelli disabili durante l'annu.

U sindaco metropolitanu Mustafa Demir, chì hà dettu: "Avemu assicuratu chì ùn ci sò micca i zitelli è i ghjovani chì ùn toccanu micca i cavalli, anu una sperienza equestre" è hà dettu chì l'Equitazione Sportiva hè unu di i lochi chì attiranu a più attenzione in a cità cù a so vista di u mare, l'ambiente naturale è a calma. Dichjarà chì i zitelli disabilitati ancu cavallu cù u serviziu di terapia di cavalli, u sindaco Demir hà dettu: "I nostri zitelli speciali cavalcanu cavalli in certi momenti in a nostra facilità. E famiglie dicenu ancu chì a terapia di cavalli cuntribuisce positivamente à u sviluppu di i musculi di a perna è di u bracciu di i so figlioli. Cuntribuisce micca solu à u fisicu, ma ancu à u sviluppu spirituale di i nostri individui chì ricevenu a terapia ".

"A nostra sola preoccupazione hè chì i nostri figlioli partenu da quì cuntenti. A so felicità hè a nostra più grande felicità. Ci sforzemu di furnisce u megliu serviziu à Samsun in ogni rispettu. Quist'annu, avemu furnitu servizii di terapia di cavalli à 2 60 zitelli disabili. In u nostru stabilimentu, chì hè visitatu da 120 mila persone, entremu ancu atleti licenziati dendu furmazione di equitazione à una media di XNUMX persone ogni mese. Cavalcà un cavallu hè una sensazione incredibile. Ùn vulemu chì nimu di i nostri figlioli è ghjovani chì ùn toccanu micca i cavalli per stà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*