4 mila 450 abitazioni suciale seranu custruiti in Samsun in a prima tappa

Un Mille Alloghji Suciali Saranu Custruiti in Samsun in a Prima Tappa
4 mila 450 abitazioni suciale seranu custruiti in Samsun in a prima tappa

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, Murat Kurum, in u so discorsu à a ceremonia di apertura cullettiva tenuta in Samsun sottu l'auspici di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà dettu: "Avemu purtatu 9 famiglie à pocu redditu in e so novi case in Samsun finu à avà. . Cum'è parte di u più grande prughjettu di l'alloghju suciale di a nostra storia republicana, custruiremu 563 case in Samsun in u primu locu. disse.

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà assistitu à a ceremonia di apertura cullettiva di l'Hospital Vezirköprü State, Asarcık-Kavak Road, 19 Mayıs University Ballıca Campus è altri prughjetti finiti in a Piazza Samsun Cumhuriyet sottu l'auspici di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. .

In u so discorsu, u Ministru hà dichjaratu ch'elli sò fieri di rializà e prumesse chì anu fattu à Samsun è di rializà i sogni di u populu di Samsun aprendu centinaie di opere cù a prisenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, l'architettu di u Seculu Turcu.

"Avemu purtatu e nostre 9 mila 563 famiglie à pocu redditu in e so novi case in Samsun"

Dichjarà chì Samsun hè sempre statu u centru di lealtà è fratellanza, è era in prima linea di a "Turchia Grande è Forte", u Ministru Kurum hà dettu: "Avemu sempre statu vicinu à u nostru Samsun cù i nostri investimenti, travaglii è prughjetti, è noi pagà u nostru debitu di fideltà à u nostru Samsun. Avemu pruvatu à pagà. Cù sta capiscitura, avemu purtatu e nostre 9 mila 563 famiglie à pocu redditu in e so novi case in Samsun, chì brillaranu trà e magnifiche cità di u Seculu Turcu ". disse.

"Custruiremu 4 mila 450 residenze in u nostru Samsun in a prima tappa"

Ricordendu chì custruiranu 4 mila 450 residenze in Samsun in u primu locu in u scopu di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu, a mo prima terra di casa", chì hè u più grande muvimentu di l'alloghju suciale in a storia di a Republica. , u Ministru Kurum hà dettu u seguente in quantu à u travagliu fattu:

"Per i nostri concittadini di Samsun, offremu i nostri 5 terreni ben sviluppati cù infrastruttura pronta à u vostru serviziu. In novu, custruemu 100 buttreghi fruttuosi in u nostru Samsun. Spergu chì, da a nostra Presidenza TOKİ, daremu u nostru situ industriale Toybelen, custituitu da 1526 buttreghi industriali è 82 unità cummerciale, à i nostri cummercianti in u 100 anniversariu di a nostra Republica. In novu, in u scopu di u prughjettu di trasfurmazioni urbane, avemu finitu i travaglii di custruzzione di 678 residenze è 29 buttreghi in Canik cù l'aiutu di Emlak Konut. Vi cunsegnaremu u più prestu pussibule. Inoltre, furniscemu 6 giardini naziunali per i zitelli è i zitelli di sti terre benedette, induve puderanu curriri è ghjucà felici in a nostra cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*