"Reunione di fideltà d'oliva" tenuta in Seferihisar

Reunione di Fideltà di l'Oliva tenuta in Seferihisar
"Reunione di fideltà d'oliva" tenuta in Seferihisar

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà assistitu à a Reunione di Lealtà d'Oliva tenuta in Seferihisar Tunç Soyer"L'oliva hè unu di i valori più impurtanti per noi. In questu universu, hè ancu più vechju di l'umanità. Ùn duvemu micca falla di rispettà l'alivi ", disse.

U presidente Soyer hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à resiste à e minacce contr'à l'alivi è hà dettu: "Ci provanu parechje volte. "S'è no vemu resistenza, ci riesciremu sta volta ?', "S'è no vedemu resistenza, l'aliveti s'apreranu à a minera ?' si battannu. Ùn permetteremu micca questu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI picculi pruduttori cuntinueghjanu à esse sustinuti in u scopu di a strategia Agriculture Izmir, chì hè stata creata in linea cù l'approcciu "Un'altra agricultura hè pussibule" è hè basatu annantu à a lotta contru a siccità è a miseria. À l'Olive Loyalty Meeting tenuta in u paese Orhanlı di Seferihisar, 500 alivi d'alivi sò stati distribuiti à i pruduttori. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Village Koop İzmir Union President Neptün Soyer, Seferihisar Sindaco İsmail Adult, Orhanlı Agricultural Development Cooperative President Muhittin Akbulut, Pirinççi Agricultural Development Cooperative President Mehmet Alpay, Ödemiş Ornamental Plants Breeding Agricultural Development Cooperative President Olgun Ballı è i capi municipali, i pruduttori municipali si uniscenu à l'Uffiziu Metropolitanu, i pruduttori, i pruduttori municipali. . Izmir Metropolitan Municipality Seferihisar Children's Municipality hà riunitu i zitelli in l'attellu di pittura, natura è ritmu.

ùn lasciaremu micca

Presidente Tunç SoyerI banners chì leghjenu "Yetti gari", "L'alivi ùn sò micca solu", "Ùn lasciaremu micca i nostri campi agriculi distruggenu", è "Uccelli in l'alivi volenu respirare" sò stati salutati in a zona. Parlendu à a ceremonia, u presidente Soyer hà dettu: "Quandu avemu principiatu a distribuzione di piantini d'alivi, u nostru scopu era di esprime l'annullamentu di u prugettu di legge in quantu à l'"Apertura di l'alivi à e mine", chì hè statu in realtà sottumessu à u parlamentu, è di cummattiri. contru à ellu. Fortunatamente, anu fattu un passu in daretu è anu rinunziatu. Spartemu l'eccitazione di questu inseme di novu. Sò chjamati una volta è più. "S'è no vemu resistenza, ci riesciremu sta volta ?', "S'è no vedemu resistenza, l'aliveti s'apreranu à a minera ?' si battannu. Ùn permetteremu micca ", disse.

L'oliva hè unu di i valori più impurtanti per noi.

Esprimendu a so ammirazione per a natura lussureggiante è l'alivi, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer"Avemu sempre distruttu sta bella natura per migliaia d'anni in questu universu enormu. U core si rompe, ma ci hè una suluzione. Hè pussibule di piantà. A lotta contru u clima glubale hè di prutezzione di a natura. Pudemu campà felice è pacificu in questu universu. L'oliva hè unu di i valori più impurtanti per noi. In questu universu, hè ancu più vechju di l'umanità. U rispettu di l'alivi ùn deve esse trascuratu. A bellezza straordinaria hè ancu u pane. L'avvene di a famiglia d'alivi. Nimu ùn deve dubbità chì prutegemu stu paradisu finu à a fine. Ùn averemu micca Orhanlı consegnatu nè à a geotermia nè à a minera ".

Mentre vindiamu u granu à u mondu, avemu diventatu impurtatori.

Dichjarà chì anu celebratu a Settimana di e Merchenzie Domestiche à u Mercatu di Verdura è Frutta di a Municipalità Metropolitana di Izmir l'altru ghjornu è chì avemu persu tutta a nostra ricchezza in quelli mumenti, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Soyer hà dettu: "I beni domestici, chì anu cuminciatu un seculu fà cù l'Ecunumia. U Cungressu, serà un statu cumplettamente indipendente di a republica appena stabilita, è e decisioni da piglià per avè una ecunumia di u paese autosufficiente sò state prese. Quandu a grande crisa ecunomica hà scoppiatu in u mondu, Turchia, cum'è un paese frittu in u so grassu, hà sopravvissutu à quelle crisi ligeramente. Eramu una di e 7 ecunumie più grande di u mondu in l'anni quandu u Cungressu di l'Ecunumia hè stata. Avemu furnitu u XNUMX% di i nostri bisogni energetichi da queste terre. Mentre vindiamu u granu à u mondu, avemu diventatu impurtatori. Mentre eramu un paese autosufficientu in questi belli terreni, avemu diventatu un paese autosustinutu per cumprà prudutti da l'esteru. Avia assai pocu. Qualcosa cambierà, tuttu cambierà. Stabbiliremu un paese novu inseme nantu à queste belle terre ", disse.

Sempre susteneremu è prutegemu i paisani

U sindaco di Seferihisar İsmail Adult hà dettu: "Avemu fattu una visione mentre travagliava cù u sindaco di Bronze. Avemu cuminciatu à dì chì un'altra agricultura hè pussibule. Avemu vistu i frutti di questu. Ùn ci hè nunda di campà in cità si sta terra ùn a pruduce è a cultiva. Orhanlı hè un locu assai strategicu. Stu paesu ùn hà micca emigratu tuttu u tempu. Un paese vivu. A nostra scola di a natura, i lucale di u paese, tutti campavanu in stu paese, grazia à l’alivi è à l’agricultura, tante persone manghjavanu u pane. Hè stata cusì per seculi. Sempre susteneremu è prutegemu i paisani rinfurzanu l'altri inseme ", disse.

Aghju educatu i mo dui figlioli cù i soldi chì aghju guadagnatu da queste terre.

Mehtiye Kaya, una di e donne pruduttori d'alivi, hà dichjaratu ch'ella cuntinueghja a so vita cum'è produttrice d'alivi è hà dettu: "Aghju 50 anni è sò impegnatu in l'agricultura da quandu mi ricordu. Aghju educatu i mo dui figlioli cù i soldi chì aghju guadagnatu da queste terre. Vulìanu installà a geotermia in u nostru paese, è avemu luttatu contru legalmente. Sia u nostru presidente Tunç è u nostru presidente İsmail sò daretu à noi. Intendemu di cuntinuà a nostra lotta finu à a fine ", disse.

In a prima mità di u 2023, 213 XNUMX alivi seranu distribuiti.

In u scopu di u prugramma di supportu agriculu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, un totale di 2 milioni di piantini, 5 milioni è mezzo di alivi, sò stati distribuiti à i pruduttori in tuttu Izmir. A Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à travaglià per a prima volta in 2022 per a varietà Memecik, chì hè una di e varietà d'alivi più cultivate in u nostru paese, postu chì rapprisenta l'antica cultura di İzmir è cunsuma menu acqua cà l'altri varietà. Un totale di 8 mila 11 alivi memecik sò stati distribuiti à 85 distretti. In u primu periudu di u 2023, 213 XNUMX saplings di frutti è d'alivi seranu distribuiti. I pruduttori registrati in u Sistema di Registrazione Agricultore (ÇKS) ponu dumandà piantini da a Municipalità Metropolitana di İzmir per mezu di i so capi di quartiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*