Un vertigine severu pò causà "cristalli d'equilibriu"

A congelazione severa di i bassi puderia esse causata da "cristalli d'equilibriu"
Un vertigine severu pò causà "cristalli d'equilibriu"

Acıbadem Maslak Hospital Specialista in Malattie di u Nasu è di a Gola Prof. Dr. Nazım Korkut hà datu infurmazioni nantu à u Vertigo Positivu Parossisticu Benigno (BPPV), chì hè cunnisciutu cum'è "spostamentu di cristalli in l'orechja interna". Acıbadem Maslak Hospital Specialista in Malattie di u Nasu è di a Gola Prof. Dr. Nazım Korkut hà dichjaratu chì u primu attaccu di vertigine severu in questa malatia principia di solitu quandu si alza da u lettu in a matina, è hà dettu: "L'attacchi sò visti quandu si china, si guarda in alto o in giù, o si gira da un latu à l'altru in l'altru. lettu è dura circa 15-60 seconde. dice. A causa di attacchi di vertigine severi, guidà una vittura, travagliendu in a macchina, participà à l'attività sportiva, salendu è falà scale, participà à riunioni è avvenimenti suciali pò causà prublemi serii. A causa di e so paure, i pazienti sò cunfinati in e so case è ponu esse sconnessi da a vita suciale. A bona nutizia hè chì hè pussibule di caccià u mare cù u trattamentu "manuveru", chì dura solu uni pochi di minuti in BBPV; Inoltre, una sessione hè generalmente abbastanza.

prof. Dr. Nazım Korkut hà dettu chì u vertigine ùn hè micca una malatia, ma un sintumu.

A cuntrariu di a credenza populari, u vertigo, cunnisciutu ancu di vertigine, ùn hè micca una malatia, ma un sintumu vistu in parechje malatie. I causi di vertigine sò apprussimatamente divisi in vertigine "centrale" è "periferica". Vertigo, chì si vede in parechje malatie di u sistema nervu cintrali, cum'è hemorrhages cerebrali, tumuri cerebrali, aneurismi è sclerosis multipla, hè solu unu di i sintomi di un quadru clinicu assai rumoroso è multi-sintomi. Korkut hà dettu: "In ogni casu, in e malatie di u sistema vestibulare perifèricu, u vertigine, vale à dì, vertigini severi, hè u sintumu più impurtante chì attira l'attenzione".

Sì i cristalli in l'arechja interna sò dislocati ...

BPPV hè una malatia meccanica causata da particeddi di calcium chì esistinu normalment in l'arechja interna per mantene l'equilibriu, ma scappa da induve deve esse. Ci hè quandu e particelle di carbonate di calcium (cristalli) scappanu da e parti di l'orechja interna chjamate utriculu è saccule in i canali semicirculari è sti particeddi circulanu liberamente in i canali. Un'altra stampa hè furmata da l'adesione di sti particeddi à a seccione chjamata "cupula ampullary" di i canali semicircular.

prof. Dr. Nazım Korkut hà dichjaratu chì una suluzione pò esse ottenuta in una sola sessione.

Una suluzione definitiva à BPPV, chì hè una malatia di l'orella interna meccanica, pò esse furnita cù trattamentu. Ancu s'ellu qualchì volta i cristalli ponu turnà à u so postu per sè stessu, di solitu u canali problematicu o i canali ponu esse detecati è trattati cù manuvri appropritati. I cristalli di calciu chì scappanu in i canali sò mandati à e so pusizioni originali cù "manuvre di riposizzioni", cusì u prublema hè eliminatu. Specialista in Malattie di u Nasu è di a Gola Prof. Dr. Rimarchendu chì u prublema di vertigine di solitu sparisce in una sola sessione cù a terapia di manuvra, Nazım Korkut hà dettu: "I canali posteriori sò rispunsevuli di una rata assai alta di 80 per centu di vertigine in BPPV. Cù e maneuvre destinate à queste, i vertigini finiscinu soprattuttu in a prima sessione. BPPV di i canali horizontali, chì hè menu cumuni, seguita un cursu più resistente è pò esse necessariu di ripetiri a manuvra di riposizzioni parechje volte. disse.

prof. Dr. Korkut spiegò chì l'intervenzione chirurgica hè raramente necessaria.

Korkut dichjara chì l'intervenzione chirurgica hè assai raramente necessaria in i malati chì ùn migliura micca malgradu manuvri adatti, è cuntinueghja: In particulare in i malati cù BPPV à longu andà, spessu recurrente, a migraña pò ancu esse presente. In questu gruppu di pazienti, u trattamentu medico di a migraine vestibulare hè applicata in più di e manuvre di riposizionamentu ".

Audiologu Dr. Zeynep Gence Gümüş hà dichjaratu chì u trattamentu hè statu finitu in pochi minuti.

I risultati assai riesciuti sò ottenuti da a manuvra di "canalolide reposition" in u trattamentu di BPPV (Benign Paroxysmal Positional Vertigo). Audiologu Dr. da Acıbadem Maslak Hospital. Zeynep Gence Gümüş, enfatizendu chì BPPV migliora cù manuvra di riposizzione s'ellu ùn ci hè micca una causa sottostante, hà dettu: "U trattamentu di manuvra hè un trattamentu curtu chì dura minuti. Ponendu certe pusizioni nantu à a testa di u paci, hè destinatu à rimpiazzà l'otoconia, chì hè cunnisciuta cum'è i cristalli di equilibriu trà e persone. Mentre u 85 per centu di i nostri pazienti si ricuperanu in una sola sessione, u 15 per centu restante pò esse bisognu di più di una manuvra ". Dr. Zeynep Gence Gümüş sottolinea chì per ottene risultati efficaci da u trattamentu di manuvra, i movimenti di a testa duveranu esse ristretti per uni pochi di ghjorni dopu, è stendu nantu à u spinu (senza vultà à diritta / manca) cù un cuscinu altu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*