U Festival di l'Umore di Izmir cù u tema "Politica è Umore" principia u 20 di dicembre

U Festival di l'umorismo di Izmir à tema di pulitica è umore principia in dicembre
U Festival di l'Umore di Izmir cù u tema "Politica è Umore" principia u 20 di dicembre

U 6th Izmir International Humor Festival principia u marti 20 dicembre. A cerimonia di apertura di u festival urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir hà da esse realizatu cù a presentazione di Metin Uca. À a cerimonia, Feridun Andaç Aziz Nesin è Zeynep Oral daranu brevi discorsi nantu à Haldun Taner, episodii di i drammi "Azizname" è "Vatan Kurtaran Şaban" seranu presentati, dopu i vincitori di u teatru "2022 Aziz Nesin Humor Awards" di questu annu. Ahmet Gülhan, u caricaturista Eray Özbek è i premii di Nezih Danyal seranu presentati da Ali Nesin.

U secondu ghjornu di u festivale, chì hè stata urganizata da l'Archiviu di a Città Metropolitana di İzmir, a Direzzione di i Musei è Biblioteche, u Dipartimentu di Cultura è Arti İZBB, İZELMAN, Associazione d'Arte Interculturale, Camera di Architetti di İzmir, Doğan Kitap, Institut français è Istitutu Liszt. , diretta da Vecdi Sayar. A mostra di cartoni animati "Linee Politiche di Nezih Danyal è Eray Özbek" serà aperta à a Galeria d'Arte Çetin Emeç. A listessa sera, a manifestazione « A notte più longa di u 21 di dicembre » si ferà à u Centru Culturale Francese à 19 ore cù a pruiezione di trè filmi. In a notte, Ernst Lubitsch's "To be or not to be", di Stanley Kubrick "Dr. Strangelove” (Duttore Garipask) è “Affari Esteri” di Bertrand Tavernier seranu proiettati.

U prugramma di u 22 di dicembre si svolgerà in APİKAM Book Cafe. In u prugramma chì hà da principià à 18, Assoc. Dr. Fevzi Cakmak è Dr. Asil Kaya hà da participà, è serà moderatu da u ghjurnalistu Muzaffer Ayhan Kara, "Umore Politicu in a Stampa da a Monarchia Custituziunale à a Republica" è "Politica è Umore", moderatu da Raşit Çavaş, cù a participazione di Turgut Çeviker è Zeki Coşkun. .

In u prugramma di u 23 di dicembre à Kültürpark İzmir Sanat, l'apertura di u "Ehi... Oğuzhan Tercan" "Ci hè un ladru!" Ci hè una proiezione di u filmu.

In u prugramma chì principiarà à 24:15 u sabbatu XNUMX dicembre à Ahmed Adnan Saygun, l'intervista di Cihan Demirci nantu à Oğuz Aral, u creatore di a legendaria rivista di umore "Gırgır", "Documentalista Haldun Taner" di Eren Aysan, Eren Aysan, Haluk. Işık, Prof. Dr. Semih Çelenk participerà à u panel "Umoru Politicu in u Teatru", moderatu da Vecdi Sayar, è a dramma "Vatan Kurtaran Şaban" serà presentata da Balıklıova Village Theatre.

In u quadru di l'avvenimenti chì si svolgeranu u 25 di dicembre à 16.30 à u Centru di Architettura di a Càmera di l'Architecti di Izmir, esempii di umore puliticu è brevi schizzi di artisti maestri, Ferhan Şensoy, Levent Kırca, Turgay Yıldız, seranu guardati, seguitu da u Prof. . Dr. Oğuz Makal farà un discorsu intitulatu "Umore puliticu in u cinema" è u filmu "Witness" di Peter Bacso, unu di i maestri di u cinema ungherese, serà proiettatu. U prugramma di l'ultimu ghjornu di u festivale hè in u Centru di l'Architettura. U 26 dicembre à 18:XNUMX Ahmet Önel, Dr. Efdal Sevinçli, cù a participazione di Lütfü Dağtaş, moderatu da Bekir Yurdakul, dopu à u panel intitulatu "Litteratura è Umore in İzmir da Poeta Eşref à Muzaffer İzgü", l'ultimu filmu di l'artista in memoria di Kemal Sunal, Metin Akpınar, Rafet El Roman, Meltem Cumbul "Propaganda", diretta da Sinan Çetin, sarà proiettata. U prugramma di u festival, chì tutti l'avvenimenti sò gratuiti, ponu accede à kultursanat.izmir.bel.tr, siti web d'Arte Izmir è cunti di e social media izmirmizahfest.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*