Tuttu u Viaductu di u Flussu Bitlis di Design Locale è Naziunale hè apertu à u serviziu

U Viaductu di u Fiume Bitlis di Design Completamente Naziunale è Naziunale Apertu à u serviziu
Tuttu u Viaductu di u Flussu Bitlis di Design Locale è Naziunale hè apertu à u serviziu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à l'apertura di a strada Bitlis Baykan Siirt Diyarbakır è Bitlis Stream Viaduct è e strade di cunnessione via cunnessione in diretta. Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "U Viaductu Bitlis Stream, chì hè statu custruitu interamente cù e nostre soluzioni di ingegneria domestica è naziunale è u disignu di i nostri ingegneri, hè statu u primu ponte in u mondu à esse cumpletu in u so campu. A quantità di azzaru utilizatu in u viaduttu hè duie volte di l'azzaru utilizatu in a custruzzione di a Torre Eiffel. Ancu sta quantità, chì aghju dimustratu solu cum'è un esempiu, hè una prova di quantu hè impurtante è grande u nostru prughjettu ".

U presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu anu assistitu à a ceremonia di apertura di a strada Bitlis Baykan Siirt Diyarbakır è u Viaduct di Bitlis Stream è e strade di cunnessione. Nutendu chì, mentre chì u mondu sanu hè in lotta cù e crisi, sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, cuntinueghjanu à assaltà servizii è travaglii in Bitlis è in tutti i quattru anguli di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu passi fermi per trasfurmà. Turchia in una superpotenza logistica globale. In linea cù u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica; Custruemu investimenti chì risponderanu à i bisogni di dumane in u modu più precisu cù i nostri vicinu à 5 mila culleghi in i nostri quasi 700 mila siti di custruzzione è punti di serviziu. Cù u muvimentu di strada chì avemu principiatu in u 2003, avemu rinfurzatu in particulare a nostra reta di trasportu stradale. Malgradu u numeru crescente di veiculi è l'aumentu di a mobilità di i veiculi, avemu riduciutu a densità di trafficu è ridutta a rata di accidenti di 82 per centu. Ogni annu, salvemu a vita di più di 13 mila citadini grazia à e strade sicure. Grazie à i nostri investimenti, solu in 2021; Avemu salvatu un totale di 28 miliardi di dollari in carburante, tempu, mantenimentu di veiculi è costi operativi.

AMU AUMENTU U STANDARD DI TRASPORTU DI U CORRIDOR LOGISTICA INTERNAZIONALE

u Caucasu, u Mari Neru è l'Iran; Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu l'impurtanza di Bitlis in u trasportu, chì hè a porta naturale chì cunnetta l'Anatolia Sud-Est, a Mesopotamia è u Mediu Oriente, cù l'investimenti di trasportu chì anu realizatu, è hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"In u 2003, avemu aumentatu a lunghezza di a strada divisa in Bitlis, chì era solu 19 chilometri, da più di 15 volte, à 305 chilometri. Oghje, spartemu a gioia di cumpiendu successu è apre u Viaduct di Bitlis Stream è e strade di cunnessione nantu à a strada chì unisce a nostra cità, chì hà un terrenu muntagnolu, cù e pruvince miridiunali. Oghje, simu giustamente fieru di scopre un novu terrenu in Bitlis. Bitlis Stream Viaduct, chì hè statu custruitu interamente cù e nostre suluzioni di l'ingegneria domestica è naziunale è u disignu di i nostri ingegneri, hè statu u primu ponte in u so campu per esse cumpletu in u mondu. Mille chilometri di saldature sò stati fatti in u Viaductu di Bitlis Stream, chì hè statu custruitu in un pezzu cù 4 15 tunnellate d'acciaio cù una pendenza di 600 per centu. A quantità di azzaru utilizatu in u viaduttu hè duie volte di l'azzaru utilizatu in a custruzzione di a Torre Eiffel. Ancu sta quantità, chì aghju dimustratu solu cum'è un esempiu, hè una prova di quantu hè impurtante è grande u nostru prughjettu. Bitlis Stream Viaduct, chì hè un puntu di transizione impurtante trà e nostre Regioni Anatolia Orientale è Sudeste; Hà ancu aumentatu u standard di trasportu di u corridore logisticu internaziunale, chì furnisce l'accessu à e porte cunfini impurtanti cum'è Gürbulak, Kapıköy, Esendere è Habur. Facemu cuntributi significativi à u sviluppu socio-ecunomicu di a regione, in particulare in l'agricultura, l'allevamentu di l'animali, l'industria è u turismu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*