Una prospettiva sfarente nantu à a trasfurmazione urbana per Kemeraltı da TARKEM

Una prospettiva sfarente nantu à a trasfurmazione urbana per Kemeraltı da TARKEM
Una prospettiva sfarente nantu à a trasfurmazione urbana per Kemeraltı da TARKEM

In l'intervista tenuta in u scopu di a Fiera Immubiliare, Custruzzione è Trasformazione Urbana - Rescon Expo, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata in cooperazione cù İZFAŞ è Nobel Expo Fuarcılık, Tarih Kemeraltı İnşaat Yatırım Ticaret A.Ş. (TARKEM) U General Manager Sergenç İneler era u parlante.

U direttore generale di TARKEM, Sergenç İneler, hà parlatu di i prughjetti in corso chì anu implementatu in l'intervista intitulata "Un novu mudellu di cummerciale è d'investimentu in a prutezzione è u funziunamentu di u patrimoniu culturale in u Bazar Storicu Kemeraltı di İzmir è u so circondu in a strada per diventà Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. situ". İneler hà dettu: "Questa fiera serà una tappa per TARKEM. Perchè finu à oghje, ci era a struttura storica di Kemeraltı, chì era soprattuttu citata sottu u nome di prughjetti suciale è travaglii suciali. Cù sta fiera, pudemu dì chì u rinnuvamentu urbanu è a trasfurmazioni hè veramente accadutu in Kemeraltı, chì TARKEM face un travagliu esemplariu quì, è chì hà ghjuntu à un livellu chì face a diferenza quì, sia cù a so struttura di guvernu sia cù a so logica di risturazione è cummerciale. . In questu sensu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hè ancu u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Tunç SoyerVogliu ringrazià assai è İZFAŞ. Perchè questu hè una visione. Vogliu ancu signalà questu quì; "Una altra trasformazione urbana hè pussibule. "Attumu cù questa visione in i nostri prughjetti", disse.

Sergenç İneler hà ricurdatu chì TARKEM hè stata creata in 2012 cù u scopu di creà un novu mudellu di cummerciale per prutege è sviluppà i valori di a cità di Izmir è di rivitalizza u Centru Storicu di Izmir cù stu mudellu, è hà dettu: "TARKEM hè una struttura cù 173 partenarii. A struttura di partenariatu di TARKEM, unu di l'esempii più impurtanti di u mudellu di partenariatu publicu-privatu in Turchia, hè custituitu da 40 per centu da u publicu, 10 per centu da e camere è scambii di merci, è 50 per centu da u settore privatu. U scopu principale di TARKEM hè di pruduce prughjetti immubiliarii, servizii di patrimoniu culturale è urganisazione chì sò orientati à i bisogni, innovatori è includenu tutti i gruppi di destinazione di a sucietà in l'area determinata, in particulare in i zoni colapsati, in u Kemeraltı è a Rinovazione Urbana Circundante. Zona, chì hè stata dichjarata in u 2007. Kemeraltı storicu è u so circondu, chì sò sempre definiti cum'è u centru di a cità è attivamente utilizatu oghje, anu apprussimatamente più di 2 mila esempi di architettura monumentale è civile registrati, struttura di strada è quadrata cù una storia di 2 500 anni, osterie, attellu, alberghi, bagni, moschee, chjese, sinagoghe. "Hè una zona induve un mosaicu culturale riccu è culuritu hè furmatu è sviluppatu cù e so strutture storichi è culturali cum'è scole, funtane, etc.", disse.

İneler hà dettu: "TARKEM hà u scopu di fà sta zona più abitabile, a destinazione turistica più impurtante di Izmir, induve pudete spustà in modu sicuru 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, trattandu direttamente cù ogni tipu di prublemi è bisogni in a regione è piglià decisioni veloci, proattive è efficaci in quantu à truvà suluzioni. U prughjettu hà cuncentratu u so travagliu nantu à e regioni 19, à dì e regioni Basmane, Kestelli è Havralar, chì sò stati scelti da 3 subregioni determinate in u Centru Storicu di Izmir. "TARKEM, chì travaglia per sviluppà una zona di 252 ettari situata à l'intersezzione di i punti culturali, artistici, turistici è cummerciale più impurtanti di Izmir, cuntinueghja à cresce", disse.

Sergenç İneler hà spiegatu i prughjetti in corso chì anu implementatu cum'è TARKEM è hà dettu: "In a strada di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, pruvemu à implementà u mudellu di trasfurmazioni urbane è di rinnuvamentu urbanu di Kemeraltı è di i so circondi dicendu: "Un altru rinnuvamentu hè pussibule" un esempiu per a Turchia è u mondu cù u nostru mudellu di guvernanza è mudellu finanziariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*