L'era di a rete digitale di l'intelligenza artificiale in a supply chain

Intelligenza Artificiale Digital Ag Period in a Supply Chain
L'era di a rete digitale di l'intelligenza artificiale in a supply chain

E vulnerabilità in a catena di furnimentu glubale chì sò apparsu cù a pandemia anu acceleratu a trasfurmazioni digitale. Rimarchendu chì l'usu di tecnulugia di nova generazione cum'è l'intelligenza artificiale, l'IoT è i gemelli digitali in a gestione di a supply chain si sparghjerà à u 2026 per centu di l'industria in u mondu in u 25, u fundatore Cerebrum Tech Dr. Erdem Erkul hà dettu: "L'approcciu di pianificazione sequenziale intensiva in u travagliu hà cuminciatu à dà a strada à una struttura di rete di fornitura digitale in quale e tecnulugia chì si sviluppanu cù l'enfasi di a simultaneità è a rapidità venenu in prima. L'ecosistema di pianificazione simultanea stabilita da cumpagnie cù fornitori, venditori è partenarii logistichi furnisce vantaghji competitivi assai impurtanti.

E vulnerabilità create da a pandemia di Covid-19 in a catena di fornitura glubale guadagnanu ancu più prufundità cum'è u risultatu di a Guerra Russia-Ucraina, a tensione Cina-US è l'agitazione in l'economia glubale. In questu prucessu, l'orientazione di l'imprese à u sviluppu di tecnulugia digitale cum'è l'intelligenza artificiale è l'automatizazione robotica hè accelerata contr'à i risichi in e so catene di supply. Dicendu chì i tecnulugii di a nova generazione permettenu a gestione di a supply chain per esse cumpletamente riconfigurata, a cumpagnia di tecnulugia di nova generazione basata in Turchia Cerebrum Tech Fundatore è Presidente di u Cunsigliu Dr. Erdem Erkul hà dettu: "A supply chain hè un prucessu intensivu di dati è analiticu. I risichi principali chì ponu esse scontri in a supply chain; Pò esse guidatu da u fornitore, l'offerta è a dumanda di u fabricatore, fattori logistichi è ambientali. Cù u sviluppu di l'intelligenza artificiale, più precisamente a capacità di e persone di utilizà l'intelligenza artificiale, una trasfurmazioni digitale in i prucessi di a supply chain hè accelerata per riduce l'errori, riduce i costi è accelerà i meccanismi di decisione. L'approcciu di pianificazione sequenziale, chì hè basatu annantu à u travagliu umanu è furmatu da i dati finali di output di u prucessu, hè cuminciatu à lascià u so postu à una struttura di rete di fornitura digitale in quale stanu tecnulugii di sviluppu cum'è l'intelligenza artificiale è l'internet di e cose basatu in blockchain. fora cun un focusu nantu à a sincronia è a velocità. Stu novu approcciu offre à l'imprese un vantaghju cumpetitivu ottimizendu a so catena di supply.

A digitalizazione ghjunghje à u 3% in 25 anni

Sicondu l'analisi annunziata da Gartner, u tassu di usu di tecnulugia digitale in a gestione di a catena di supply chain di cumpagnie in u mondu sanu ghjunghjerà à 2026 per centu in 25. Dichjarà chì i spazii di usu di e tecnulugia digitale di a nova generazione sò in espansione ghjornu per ghjornu, u Dr. Erkul hà dettu: "E catene di supply long-distance ponu esse ottimisate cù applicazioni cum'è tecnulugii logistichi, gestione di magazzini, currispondenza di carichi di trasportu cù capacità di trasportu, è rotte di costu. L'investimenti in questu campu anu quasi righjuntu u livellu di l'investimenti in tecnulugia finanziaria. Siccomu ùn hè micca pussibule di cambià e catene di furnimentu intercontinentali esistenti per parechji prudutti in u cortu-mediu termini, hè diventatu assai criticu per l'imprese per fà piani di furnimentu efficaci è trasportu questi prudutti in u modu più efficiente. A robotizazione vene in primura in i prucessi di almacenamiento è distribuzione. I robots (Co-Bot) chì interagiscenu direttamente cù l'omu in e strutture combinanu l'intelligenza artificiale è l'intelligenza umana per riduce i costi di u travagliu, mantenendu l'effetti pusitivi di u cuntrollu umanu. U rapidu prugressu in i tecnulugii di ricunniscenza in l'ultimi anni, cumminatu cù u sustegnu di l'intelligenza artificiale, permette à l'impiegati di compie tappe di produzzione assai cumplesse senza sbaglià, aumentà a produtividade è migliurà i prucessi di cuntrollu di qualità.

I gemelli digitali permettenu l'ottimisazione di u prucessu

Enfatizendu chì hè impurtante per e cumpagnie di creà ecosistemi di pianificazione simultanea cù i fornitori, i venditori è i partenarii logistichi, Dr. Erkul hà dettu: "I tecnulugii di l'Internet di e Cose (IoT) permettenu a creazione di gemelli digitali di prucessi di produzzione, in modu chì u pianu di l'installazione di produzzione, l'assemblea è i disinni di stazione ponu esse simulati simultaneamente. In questu modu, l'optimizazione di i prucessi di produzzione diventa più faciule. Cù l'applicazioni di Simulazioni XNUMXD è Metaverse, a furmazione di a forza di travagliu, i prucessi di cuncepimentu è i prucessi di portà u pruduttu à u cliente guadagnanu rapidità.

Cù u sviluppu di e tecnulugia di stampanti 3D, l'imprese trovanu l'uppurtunità di pruduce una larga gamma di pezzi di ricambio, prudutti semifiniti o prudutti ogni ghjornu. In questu modu, sò capaci di accurtà i so prucessi di produzzione evitendu esse dipendente da parechji fornitori di longa distanza. Hè assai impurtante per l'imprese per seguità cù questu ecosistema digitale simultaneo. In ogni casu, hè difficiule per sta trasfurmazioni chì succede in un passu à tempu. Determinendu e zone di priorità è determinendu i passi da piglià, ogni cumpagnia pò creà u so propiu ecosistema ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*