Trabzon ospita le finali di Tennis League

Trabzon ospita le finali di Tennis League
Trabzon ospita le finali di Tennis League

A Finale di a Liga di Tennis Turca hà iniziatu in Trabzon dopu à a cunferenza di stampa à a quale hà assistitu u vice-sindacu di a municipalità metropolitana Atilla Ataman. Indicà chì u sport hè in i geni di a cità, u Vicepresidente Ataman hà dettu: "Semu pronti à piglià ogni tipu di responsabilità in a Finale di a Liga di Tennis, chì simu assai felici di esse tenuti in Trabzon".

Trabzon ospita a Finale di a Liga di Tennis Turca organizata da a Federazione Turca di Tennis per u sviluppu è a popularizazione di u tennis in Turchia. Prima di i partiti finali chì si terranu trà u 12 è u 18 di dicembre, una cunferenza di stampa hè stata realizata cù a participazione di u vice-sindacu di a municipalità metropolitana Atilla Ataman, u presidente di a Federazione Turca di Tennis Cengiz Durmuş è u direttore provinciale di a ghjuventù è u sport Ozan Çetiner.

DURMUŞ: UN INIZIO IMPORTANTE

Cengiz Durmuş, presidente di a Federazione Turca di Tennis, hà dettu: "Avemu da fà a finale di l'unione turca di tennis. Significa chì l'atleti di Batman anu l'uppurtunità di ghjucà nantu à a stessa corte. In questu sensu, avemu sempre tendenu versu u travagliu ghjustu. Vulemu ringrazià a nostra Municipalità Metropolitana è a Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport. Trabzon hè una cità sportiva. Hè un principiu assai impurtante per Trabzon per diventà una cità di tennis. Questi supporti datu à noi sò un sustegnu assai impurtante in quantu à ghjunghje à l'atleta più impurtante in u mondu. Vivaremu tutti sta settimana inseme. "Invitu tutti à i nostri ghjochi", disse.

ÇETİNER: IMPEGNEmu U PROGETTU DI 25 MILIONI TL

U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport, Ozan Çetiner, hà dichjaratu chì Trabzon hè trà e 5 cità in Turchia cù u so complexu di tennis, è hà dettu: "Trabzon, a cità di u sport, deve esse veramente una cità di tennis. Facemu passi in questa direzzione. Prestu, cù l'istruzzioni di u nostru Ministru, mettemu in usu u prughjettu di 25 milioni di lire. Chiuderemu altri 6 tribunali è rivisioneremu cumplettamente è mudernizà quelle strutture. Trabzon serà una cità di tennis in una manera decente. Sperimentaremu una grande accelerazione di l'atleti da l'Accademia di Tennis sempre aperta è l'infrastruttura à a superstruttura. Beşirli hè impurtante in questu sensu. Questa urganizazione serà un principiu per Trabzon. Turkish Tennis League hè l'urganizazione di più altu livellu di stu paese. Allora avemu da principià sta accelerazione da quì. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon. Avemu ottenutu una grande sinergia cù l'opportunità chì furnisce ".

A CITTA DI I CAMPIONI OLIMPICI

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Atilla Ataman, hà dichjaratu ch'elli sò felici chì Trabzon hè statu sceltu per una urganizazione cusì impurtante è hà dettu: "U nostru onorevoli presidente Murat Zorluoğlu ùn hè micca cun noi per via di u so prugramma fora di a cità. Prima di tuttu, vogliu trasmette i mo saluti à tutti voi, sgiò presidente. Quandu simu ghjunti à l'amministrazione municipale, avemu avutu una rivendicazione di « una cità chì si sviluppa cunservendu i so culori ». Aviu avutu un slogan supplementu chì era simpaticu à u nostru presidente. "Una cità induve i mutivi di campà sò in crescita". In altri palori, duvemu mette in avanti una cunniscenza di l'amministrazioni municipali è lucali chì aumenteranu e ragioni per e generazioni future di campà in Trabzon. Lode à Allah, a situazione chì avemu arrivatu finu à avà mostra questu. Formemu l'esistente. Preparamu l'infrastruttura. I sporti sò in i geni di sta cità. Ùn hè micca solu limitatu à Trabzonspor è i so rami, chì hè assai sacru per noi, ma hè una cità induve i campioni olimpichi sò emersi in sport individuali ultimamente ", disse.

ZONI QUARTIERI STABILITI IN L'ANGU OLTRE

U Vicepresidentu Ataman hà ringraziatu u presidente di a Federazione di Tennis Cengiz Durmuş per u fattu chì Trabzon hè statu sceltu per a Finale di a Liga di Tennis è hà dettu: "Hè assai bellu è assai veru. I boni travaglii sò fatti da u nostru guvernu, per mezu di u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport, attraversu i nostri direttori pruvinciali di successu. In queste cundizioni geografiche difficili, i zoni di u distrittu sò stati creati in tutta a nostra cità, ancu à i cantoni più remoti. Facemu un prugressu cù u travagliu di u nostru Dipartimentu di i servizii di a ghjuventù è u sportu di a municipalità metropolitana in armunia cù a Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport. Semu pronti à piglià tutte e rispunsabilità chì ci toccanu in a Finale di a Tennis League ", disse.

UNA CINQUE DI A PUBULAZIONE MONDIALE GUARDATA

Enfatizendu chì e celebrazioni di u campionatu di Trabzonspor anu fattu un sonu in u mondu, u Vicepresidente Ataman hà dettu: "L'impattu di u sport in l'ultimu periodu ùn hè micca solu in i campi sportivi. A celebrazione di u campionatu di Trabzonspor, urganizata da a nostra municipalità metropolitana, hà ricevutu più di 1 miliardi 200 milioni di interazzione. Un quintu di a pupulazione di u mondu hà vistu e celebrazioni di Trabzonspor. Questa hè una grande figura è hè assai impurtante per vede u putere di u sport. A settimana passata, avemu urganizatu una urganizazione chì hà priurità a gastronomia di Trabzon cù u slogan "Trabzon da u mare à a muntagna". Hà ricivutu ancu assai interazzione. U sportu di tennis va bè in Turchia, ma una urganizazione duvia esse urganizata in Trabzon per ch'ella crescia in modu esponenziale. Pensu chì Trabzon si merita ancu. Vogliu chì sta urganizazione sia successu. Felicita à a Federazione Turca di Tennis, a Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport è Dipartimentu di Ghjuventù è Sportu di a Municipalità Metropolitana per a vostra scelta. In questu sensu, vogliu ripete chì simu pronti per ogni tipu di travagliu in casa ".

APERTURA UFFICIALE

Dopu à a cunferenza di stampa, hà iniziatu u prugramma ufficiale di apertura tenutu in i campi di tennis di Beşirli. Dopu chì u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu è u vice-sindaco di a municipalità metropolitana Atilla Ataman anu trasmissu i so desideri di successu à l'atleti, l'apertura ufficiale di a Finale di a Liga Turca di Tennis hè stata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*