TTI Outdoor İzmir hè stata visitata da 22 mila 453 persone

Caravane Barca Outdoor è Equipaggiamentu
TTI Outdoor İzmir hè stata visitata da 22 mila 453 persone

TTI Outdoor Camping, Caravan, Boat, Outdoor and Equipment Fair, urganizata inseme cù a 16th TTI İzmir International Tourism Trade Fair and Congress, urganizata in partenariatu cù İZFAŞ è TÜRSAB Fair Organization, hè stata per a seconda volta quist'annu.

In u scopu di TTI Outdoor İzmir, chì hè apertu à u publicu, u primu ghjornu di a fiera, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer è u presidente di TÜRSAB Firuz Bağlıkaya, un focu hè statu illuminatu in l'area di u parcu di caravane. Duranti a fiera, assai attività è avvenimenti sò stati urganizati per l'amatori di a natura. A fiera hà criatu un centru di attrazione per quelli chì volenu campà in armunia cù a natura è esse in cuntattu cù a natura. Caravane, case minuscule, veiculi speciali, roulotte di viaghju, subindustria di caravane è accessori, equipaghji è equipaghji di campeghju, agenzie di affittu di caravane, barche sottu à 10 metri, equipaghji è accessori per barche, attrezzatura per sport di natura è avventura, bicicletta, 4X4 / Off- Strada U 2u TTI Outdoor İzmir, induve i gruppi di prudutti cum'è i veiculi è l'equipaggiu, l'attrezzatura di sport acquatici, i club è l'associazioni di bicicletta è di vela, hè statu u puntu di scontru di l'amatori di a natura per quattru ghjorni.

Diverse interviste sò state realizate in u scopu di a 2ª Fiera di l'Esternu è di l'equipaggiu di Camping Caravan Boat. "A vita in natura" moderata da Leyla Özdağ, presidente di a Federazione Naziunale di Caravane di Camping, "Passatu, presente è futuru di a vela in Turchia" moderata da u presidente di Aegean Offshore Sailing Club, Oğuz Akif Sezer, è "Life in Nature" moderata da Mustafa Karakuş. da l'Associazione per u Sviluppu di u Trasportu Ciclista. Potenziale di Tours Guidati in Ciclu in u Centru Storicu di Izmir", "Attività di ricerca è salvata in a natura" moderata da u membru di u Cunsigliu di Decisione di AKUT Peninsula Kadim Şan, "Attività di campeghju" cù Deniz Giray cum'è parlante sohbetA sessione "Outdoor Sports in Turkey" hè stata cun a participazione di l'atleti naziunali Yasemin Ecem Anagöz, Fulya Ünlü è Çiğdem Gülgeç Tütüncü.

Özdem Çoban, Fundatore di a Plataforma Karavan Forum, hà enfatizatu chì l'interessu di e persone per a natura è u so desideriu di esse in natura anu aumentatu durante è dopu a pandemia, "L'abitudini di vacanze sò cambiati, cose cum'è esse in natura è campeghju sò diventate un modu di vita per parechje persone. L'interessu per i prudutti cum'è campi, caravane è case chjuche cresce in parallelu cù questu. Avemu ancu luttà per assicurà chì e preferenze di l'utilizatori chì volenu entre in questu ecosistema sò amichevuli di l'ambiente è di l'ambiente è sustinibili. Avemu previstu chì a fiera seria successu, è l'espositori è i visitori sò tutti assai felici. Dighjà facenu i piani per l'annu prossimu. Hè un piacè è un onore di participà à questa urganizazione è di esse in stu prughjettu cù İZFAŞ è TÜRSAB. Malgradu l'avvertimentu di pioggia è tempesta, l'interessu di a ghjente di Izmir in u weekend era ancu vale a pena vede ".

İbrahim Şenel da a cumpagnia TriDomes, chì produce glamping è tende dome, hà dettu: "Quest'annu avemu assistitu à a fiera per a prima volta. Ci hè una participazione intensa da a cumunità cummerciale è u cunsumadore finale. Ancu era a nostra prima participazione, eramu soddisfatti. L'interessu di e persone in tali strutture hè aumentatu recentemente. Cù l'abitudini cambianti, a differenziazione di l'aspettattivi, a preferenza per esse più intrecciate cù a natura in vacanze, u desideriu di esse isolatu è in natura invece di l'alberghi affollati anu aumentatu l'interessu ancu di più. Hè per quessa chì ci hè assai interessu in i facilità fatti di tali tende. Servimu à parechji punti in u nostru paese è à parechji paesi cù i nostri prudutti. Seremu à a fiera cù i nostri mudelli diffirenti l'annu prossimu ".

Hakan Baykoz, u fundatore di HB Tiny House, hà dettu: "Hè una fiera assai bona per Izmir, a ghjente di Izmir è l'Egeu amanu a natura, u mare è u campeghju. Si mostra interessu, i zitelli parenu esse à a festa. A ghjente vene quì cum'è s'ellu vene in un locu di vacanze. Avemu ancu prumove i nostri prudutti in questu ambiente è avemu ricevutu assai ordini. Ci hè una grande curiosità versu a natura. A ghjente mostra assai interessu. L'annu passatu era ancu bonu, a ghjente hè più cuscente questu annu. Continueremu à esse à a fiera migliurendu ogni annu ".

Fevzi Aras, chì hà designatu una mini caravana chì offre un alloghju praticu per quelli chì viaghjanu cù e biciclette elettriche sottu a marca di Raod Snail Camper, hà prisentatu a caravana chì hà pruduttu à i visitatori per a prima volta in TTI Outdoor Izmir. Dichjarà chì a caravana hè abbastanza grande per una persona per dorme comodamente, Aras hà dettu: "Sò ancu un usu di bicicletta è motocicletta è aghju campatu in tende. Stu disignu hè natu da i prublemi chì aghju affruntatu. Sta caravane, cuncepita da mè, vi prupone l'uppurtunità di campà in quattru stagioni indipindente di e cundizioni naturali. Hè più sicura per a so altezza da a terra, più prutetta da l'animali salvatichi chè una tenda. Avemu dinò un pacchettu di pannelli solari induve pudete carricà e batterie. U trailer, chì pò esse muntatu nantu à e biciclette elettriche, pesa 50 kilogrammi è pò purtà à 150 kilogrammi. Semu assai felici di l'interessu chì avemu ricevutu ", disse.

Açelya Görgü di Terra Tiny House hà dettu: "Avemu assistitu à a fiera per a prima volta postu chì simu una nova cumpagnia. Era una fiera assai affollata è piacevule. Eramu cuntenti di l'interessu chì avemu ricevutu è avemu fattu parechje vendite, cumpresu u nostru pruduttu quì. Vulemu esse quì ancu l'annu prossimu ", disse.

I visitori chì participanu à a fiera anu ancu manifestatu a so satisfaczione dicendu chì tutti dui avianu l'uccasioni di esaminà i prudutti chì vulianu è si sò divertiti cù l'avvenimenti urganizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*