Premiu d'onore à u presidente Soyer da TÜRFAD

Premiu d'onore à u presidente Soyere da TURFAD
Premiu d'onore à u presidente Soyer da TÜRFAD

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà ricivutu un premiu d'onore in a cerimonia "A ghjente deve esse ricordata mentre sò vivi", urganizata per a 24a volta questu annu da a filiale di Izmir di l'Associazione Turca di Football. U presidente Soyer hà dettu chì a sportività cuntinueghja nantu à i campi verdi senza vacilà.

A cerimonia di premiazione "A ghjente deve esse ricordata mentre sò viva", urganizata per a 24a volta quist'annu da l'Associazione Turca di Football (TÜRFAD) Filiale Izmir, hè stata. U guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a cerimonia tenuta in u Centru Culturale Selahattin Akçiçek cù u sustegnu di a municipalità di Konak. Tunç Soyer, u sindaco di Konak Abdül Batur, u presidente di a Federazione Turca di Football Mehmet Büyükekşi, u Procuratore Pùblicu Capu di İzmir Mustafa Öztürk, u Capu di a Pulizzia Provinciale di İzmir Mehmet Şahne, u presidente di l'Associazione Turca di Football Levent Erdoğan, u Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport İzmir Murat Eskici, TÜ.RFAD Chair. U presidente di a succursale di Izmir, Bahri Vreskala, hà assistitu.

U guvernatore Köşger hà cundannatu l'avvenimenti in u match Göztepe-Altay

Parlendu à a cerimonia di premiazione, u guvernatore di Izmir, Yavuz Selim Köşger, hà dettu chì hè impurtante chì e persone si ricurdanu mentre sò vivi è hà dettu: "In questu modu, motivarà e persone chì venenu dopu à elli". U guvernatore Köşger hà ancu toccu l'avvenimenti in a partita Göztepe-Altay u 28 di nuvembre scorsu è hà dettu: "U sport hè in realtà lealtà, fratellanza, amicizia, unità è sulidarità. Sfurtunatamente, avemu avutu un incidente in Izmir uni pochi di settimane fà chì ci hà lasciatu in un sudore friddu. Ùn hè micca a faccia di Izmir, questu hè a faccia di Izmir. A faccia di Izmir hè lealtà, fratellanza è unità. Questu hè sportu è sportivi. Cundannu quelli chì anu fattu questu. "Aprezzu è applaude quelli chì facenu questu."

"L'equità continuerà invariabilmente nantu à i campi verdi"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Enfatizendu chì a sportività hè impurtante in u sport, hà dettu: "U tema di l'esportu hè unu di i fundamenti fundamentali di u football. Deve esse cusì. Aghju appena scontru i nostri arbitri femminili. Spergu chì e donne toccheranu di più u football per rinfurzà a sportività in u football. È l'sportiva cuntinueghja senza chjappà nantu à i campi verdi. Cum'è i guverni lucali, continueremu à sustene u sportu perchè sapemu chì u sportu hè a cola più abbracciante, assai forte chì elimina e diffarenze è abbraccia tutti. "Per quessa, u football continuerà à avè un locu assai più preziosu per tutti i nostri futuri", disse.
U sindaco di Konak Abdül Batur hà dettu ancu: "Hè impurtante chì e persone ricevenu ricumpensa per u so successu mentre sò vivi. Hè assai significativu per dà premii à e persone chì anu apprezzatu a cità in u campu di u sport. "Cumu a Municipalità di Konak, facemu u nostru megliu per sviluppà strutture sportive in u distrittu è per inculcà abitudini sportivi in ​​i ghjovani", disse.

L'accentu nantu à l'esportu hè vinutu à u primu

U presidente di a Federazione Turca di Football (TFF), Mehmet Büyükekşi, hà dettu: "Cum'è TFF, u nostru scopu principale hè di sviluppà u football cù u spiritu di fair play, per ghjunghje à masse più grande, per aumentà u valore di a marca è a reputazione, per traslassi u nostru paese più altu in questu campu. Dicemu enfaticamente fair play perchè u so nome hè passatu in a storia. » Quandu guardemu à e persone chì scrivenu, sò tutte persone cù un spiritu di sportiu. Quessi sò persone chì sò impegnati à fà u mondu un locu megliu. Tutti i rializazioni sò ricurdati cù rispettu quandu sò preziosi. Questu hè ancu u casu in a storia di u football. "Molti valori cum'è Metin Oktay è Mustafa Denizli, cresciuti in Izmir, a cità induve u football hè statu ghjucatu per a prima volta, seranu ricurdati cù rispettu è amore in tutta a storia", disse.

U presidente di TÜRFAD, Levent Erdoğan, hà dichjaratu chì anu alcuni prughjetti in u campu di u sport. U presidente di a filiale di Izmir, Bahri Vreskala, hà dichjaratu chì Izmir hè a cità di i primi in ogni campu è hà ringraziatu tutti quelli chì li sustenevanu.

U guvernatore Köşger hà datu u so premiu à u sindaco Soyer

Dopu à i discorsi, i premii truvaru i so patroni. Governatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç SoyerHà datu u so premiu à. U sindaco Soyer hà ancu datu un premiu à u presidente TFF Mehmet Büyükekşi. U procuratore generale di Izmir Mustafa Öztürk hà ancu ricevutu u so premiu d'onore da u sindaco di Konak Abdül Batur. L'ex arbitru di l'Associazione Internazionale di Football (FIFA) Cüneyt Çakır hà ancu ricevutu un premiu speciale in a notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*