Operazione di salvezza in l'Oceanu Atlanticu da Victorious Made in Turkey

Operazione di salvezza in l'Oceanu Atlanticu da Victorious Produced in Turchia
Operazione di salvezza in l'Oceanu Atlanticu da Victorious Made in Turkey

U M/Y Victorious di 85 metri di lunghezza, custruitu da AKYACHT in Kocaeli è essendu u più grande mega yacht mai custruitu in Turchia, hà realizatu una operazione di salvezza impurtante.

U 14 di dicembre di u 2022, à 11.32 ore è 500, hè statu ricevutu un signalu d'urgenza da u Centru di Coordinazione di Ricerca è Salvataggio Marini di Fort-de-France chì u catamaranu chjamatu STAR I avia capovoltu à 23 miglia nautiche fora di l'isula di Martinica. i navi vicinu à u locu induve l'accidentu hè accadutu, per missaghju radiu. Appena u mega-yacht Victorious, chì andava versu i Caraibi per accoglie l'ospiti charter, hà cambiatu u rotta appena riceve u signalu di soccorso, si n'andò in a zona di salvezza signalata da MRCC Fort-de-France. Mentre chì più infurmazione nantu à l'incidentu ùn era micca dispunibule, i tentativi di cuntattà l'equipaggiu di u catamaranu ùn anu micca successu, cù l'ultima pusizione cunnisciuta di u catamaranu rappurtatu XNUMX ore fà.

U 15 di dicembre di u 2022, quandu l'operazione di ricerca in un altru locu determinatu stava per esse cumpleta, un flare hè statu vistu da M/Y Victorious à circa una milla marina di distanza è u muvimentu versu questu locu hè statu iniziatu. Malgradu e cundizioni climatichi duru, l'operazione di salvezza hà cuntinuatu in u bughju di a notte, è a zattera di salvezza chì portava i cinqui equipaggiu ligeramente feriti di u catamaranu STAR I hè stata trovata à 05.03 da M / Y Victorious, chì hà righjuntu u locu pertinente. I sopravviventi sò stati purtati à bordu è l'assistenza medica hè stata pronta da l'equipaggiu M / Y Victorious. L'operazione di salvezza, chì durò 18 ore, hè stata cumpletata à a prima luce di u novu ghjornu, è cinque citadini di l'Unione Europea sò stati salvati da M / Y Victorious è a so squadra.

M/Y Victorious cuntinuò poi a so strada versu Saint-Maarten, ghjunghjendu à u portu in Philipsburg à 16 u 13.22 dicembre, è sbarcò i cinque sopravviventi da u mega yacht in questu portu. U capitanu è l'equipaggiu di M/Y Victorious sò stati onorati cun un certificatu d'apprezzamentu da a Presidenza di u Centru di Coordinazione di Ricerca è Salvataggio Marittima di Fort-de-France per u so travagliu diligente, cumpetenze marittime è attitudini umane, è per rapprisintà a sulidarità trà i marittimi. in u megliu modu pussibule. Pruduciutu da AKYACHT in Kocaeli è essendu u più grande mega yacht mai custruitu in Turchia, u M / Y Victorious di 85 metri di lunghezza hè sempre fieru di navigà in diverse geografie di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*