U primu mutore di locomotiva cuncepitu in Turchia hè statu introduttu

U primu mutore di locomotiva cuncepitu in Turchia hè statu introduttu
Introduttu u primu mutore di locomotiva cuncepitu in Turchia

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a ferrovia hè a cultura di stu paese è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u primu mutore di locomotiva Özgün cuncepitu naziunale hè statu pruduttu cù 8 cilindri, è l'infrastruttura di l'ingegneria hè stata pensata per risponde à 12 è 16 cilindri. . Karaismaioğlu hà dettu chì u mutore originale seria un mutore ricercatu in l'industria navale, fora di e locomotive.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à u "Lanciamentu di a Famiglia di Motori Originali di a Serie 160". Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì si adattanu à l'opere da fà in 100 anni in 20 anni è chì a storia scriverà questu, hà dettu chì 20 anni fà, ci era una infrastruttura sottosviluppata in Turchia, è à questu puntu, l'infrastruttura aerea era cumpletamente finita. è una parte assai impurtante di l'infrastruttura stradale hè stata cumpletata. Esprimendu chì anu eliminatu l'ostaculi à a mobilità in Turchia cù a reta stradale divisa chì hà righjuntu 29 mila chilometri, Karaismailoğlu hà dettu: "20 anni fà, ci era 8 milioni di veiculi in tutta a Turchia. Oghje, u numeru di veiculi registrati in Turchia hè di 26 milioni. Ma u trafficu hè assai, assai menu chè 20 anni fà. Perchè, grazia à questi investimenti, avemu eliminatu tutti l'ostaculi. Ci sò grandi investimenti in questa infrastruttura di trasportu in u sviluppu di l'industria, a produzzione, l'impieghi, u turismu è l'agricultura in tutta l'Anatolia. Avemu sguassatu i blocchi chì sò stati davanti à Turchia dapoi seculi ", disse.

Indicà chì una unità di l'investimentu in l'infrastruttura di trasportu affetta a produzzione 10 volte è u redditu naziunale 6 volte, Karaismailoğlu hà dettu chì questi effetti sò vistu in ogni angulu di l'Anatolia. Sottulineendu chì 20 miliardi di dollari d'investimentu sò stati fatti in 183 anni, Karaismailoğlu hà nutatu chì l'effettu di questi investimenti nantu à a produzzione hè di 1 trilione di dollari è u redditu naziunale hè di 600 milioni di dollari. Dichjarà chì 1 milione di persone sò impiegate ogni annu cù l'investimenti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu finitu a nostra infrastruttura di trasportu. Avemu fattu u 183 per centu di u nostru investimentu di 65 miliardi di dollari in autostrade. Avemu cumpiitu una mancanza impurtante in l'autostrade. Da avà, avemu intrutu in un periodu d'investimentu principalmente in ferrovie. Avemu 13 mila 100 chilometri di rete ferroviaria in tutta a Turchia. 1400 chilometri di questu hè una linea di trenu à alta velocità. Avemu un travagliu intensivu nantu à a linea ferroviaria di 4 mila 500 chilometri, chì hè attualmente in custruzzione. In u risultatu di stu travagliu intensivu, ci sforzemu di aumentà e nostre 8 pruvince cunnesse cù treni à alta velocità à 52 ", disse.

U primu mutore di locomotiva cuncepitu in Turchia hè statu introduttu

HÈ ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE FÀ VEHICULI È EQUIPAMENTI DOMESTICI È NAZIUNALI

Karaismailoğlu hà nutatu chì a storia di e ferrovie in Turchia hè assai antica è chì a storia di e ferrovie principia in Turchia in l'anni 1850, aghjustendu chì ci hè una cultura ferroviaria di circa 167 anni. Karaismailoğlu hà dettu: "A ferrovia hè una parte di u nostru impastu" è chì anu u scopu di sviluppà è sparghje u cunfortu di i treni d'alta velocità in Turchia. Ricordendu chì i piani maestri sò stati preparati, Karaismailoğlu hà nutatu chì u numeru di passageri trasportati nantu à a ferrovia, chì hè oghje 19.5 milioni, serà aumentatu à 270 milioni. Spieghendu chì 38 milioni di tunnellate di merci sò stati trasportati nantu à e ferrovie l'annu passatu, è cù l'investimenti da fà, questu aumenterà à 440 milioni di tunnellate, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"In u risultatu di l'espansione di e ferrovie, hè assai impurtante chì i veiculi è l'equipaggiu da esse operatu quì sò fatti in u locu è naziunale. In particulare in i metro in Istanbul, ci sò tutti i veiculi di metro di e marche ferroviarie di u mondu. Oghje, avemu abbandunatu livelli assai impurtanti in u settore ferroviariu. Producemu i veiculi chì useremu in a nostra linea di Metro Gayrettepe-Airport, chì apreremu prestu, in Ankara cù una tarifa di località di 60%. Di novu in questa linea, avemu realizatu qualcosa cum'è una rivoluzione. Avemu fattu un travagliu cumuna cù Aselsan per a nostra signalazione domestica è naziunale. Studi di certificazione sò attualmente in corso. In listessu modu, u nostru settore privatu pruduce i veiculi di a nostra linea di Metro Gebze-Darıca in Ankara. Avemu principiatu i nostri sforzi per fà u nostru signale lucale è naziunale, cum'è in Gayrettepe-Airport. Avemu ricevutu unu di i veiculi per esse usatu in a nostra linea di tram in Kayseri. I veiculi da esse utilizati in Gaziray seranu pruduciuti in Adapazarı. Hè sempre travagliatu nantu à questu. L'annu prossimu, i nostri veiculi domestici è naziunali cumincianu à travaglià in Gaziray ".

Enfatizendu chì solu a necessità di Turchia hè di 2035 miliardi di dollari finu à u 17,5, Karaismailoğlu hà dettu: "Quandu cunsiderà i bisogni di i nostri vicini vicini in a geografia vicinu, ci hè un mercatu quì chì hè assai più di 17.5 miliardi di dollari. Per piglià una parte impurtante di stu mercatu, avemu da realizà stu mercatu inseme, da u dinamismu di e nostre istituzioni statali è di u settore privatu. Avemu da scuntrà stu bisognu da risorse naziunali naziunali. In questu travagliu ferroviariu chì facemu, avemu in particulare una linea Gebze-Köseköy. Quì ancu u nostru travagliu cuntinueghja. U mutivu impurtante per mintuvà queste opere quì hè chì e stazioni di Tübitak è IT Valley seranu nantu à sta linea. I prucessi di custruzzione cuntinueghjanu. Finimu ancu e stazioni di IT Valley è Tübitak in un futuru vicinu. Dopu avè stallatu u sistema di signalazione, i nostri amichi chì travaglianu in a valle di l'informatica in Tübitak cumincianu à prufittà di u cunfortu di u sistema ferroviariu ".

U primu mutore di locomotiva cuncepitu in Turchia hè statu introduttu

USEMU U MOTORE UNIQUE IN LOCOMOTIVE

Sottulineendu chì u prughjettu Özgün Motor hè assai preziosu, Karaismailoğlu hà dettu:

"Travagliemu cù Tübitak Rute. Inseme cù i nostri culleghi in Tübitak Rute è TCDD, avemu superatu una parte significativa di a nostra necessità di sti veiculi ferroviari in u settore ferroviariu, a so infrastruttura. Comu sapete, avemu intrutu in una tappa impurtante l'annu passatu cumminendu e forze di trè fabbriche ferroviarie impurtanti, Eskişehir Adapazarı è Sivas. Avà fabbricamu i nostri treni suburbani è i treni elettrici naziunali in Adapazarı, e nostre locomotive è l'equipaggiu di mantenimentu ferroviariu in Eskişehir, è scuntremu una parte assai impurtante di i nostri bisogni di vagoni in Sivas. A pruduzzione di u nostru trenu National Electric hè finita. À u mumentu, i test drives anu righjuntu 10 mila chilometri. A pruduzzione di u nostru secondu trenu hè stata finita. Da una banda, avemu ancu principiatu a nostra pruduzzioni di massa. Quandu queste certificazioni è test drives sò finite in i ghjorni à vene, cuminciaremu à vede u nostru trenu naziunale naziunale nantu à i nostri binari. U nostru trenu, chì hà da ghjunghje à una vitezza di 160 chilometri dopu, hè ancu per finisce u travagliu di cuncepimentu di u nostru trenu elettricu naziunale naziunale cù una vitezza di 225 chilometri. Dopu à u so primu prototipu, avemu da principià a nostra pruduzzioni di massa. U Motore Originale hè statu pruduttu cù 8 cilindri, ma l'infrastruttura di l'ingegneria hè stata pensata per risponde ancu à 12 è 16 cilindri. Cuminceremu à aduprà in i nostri veiculi ferroviari, in particulare in e nostre locomotive, ma serà un mutore ricercatu in l'industria navale è in i cantieri navali in i ghjorni à vene ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*