7 Accordi Internaziunali Firmati da Turchia in a Gazzetta Ufficiale

L'accordu internaziunale firmatu da Turchia in a Gazzetta Ufficiale
7 Accordi Internaziunali Firmati da Turchia in a Gazzetta Ufficiale

7 accordi internaziunali appruvati da u presidente Recep Tayyip Erdoğan sò stati publicati in a Gazzetta Ufficiale.

In u scopu di a "Decisione nantu à l'appruvazioni di l'accordu per a prevenzione è a lotta contru u trafficu illegale di i beni culturali" firmata trà Turchia è Equadoru, i dui paesi cooperaranu trà e so proprietà culturali sequestrate per furtu, contrabande è trasferimentu illegale. è rinvià i beni culturali sequestrati à l'altri.

Mentre i dui paesi s'impegnanu à armunizà a so legislazione cù a Cunvenzione di l'Unesco di u 1970 nantu à e misure per a prevenzione è a pruibizione di l'importazione, l'esportazione è u trasferimentu illegale di a pruprietà culturale, cooperaranu ancu in a localizazione è a ricuperazione di i beni culturali sguassati illegale.

L'accordu nantu à l'implementazione di l'accordu di sicurezza suciale cù l'Iran hè statu ancu appruvatu è publicatu in a Gazzetta Ufficiale. In u scopu di l'accordu, l'istituzione di ligame in Turchia serà l'Istituzione di a Sicurezza Soziale è a Direzzione Generale di l'Agenzia Turca per l'Impiegu, è l'Istituzione di a Sicurezza Soziale in Iran.

Mentre chì l'accordu tratta di l'accordi necessarii per i citadini di i dui paesi per prufittà di diversi diritti è indennità s'ellu campanu in un altru, regula ancu tematiche cum'è cumminà i periodi d'assicuranza è fà applicazioni.

I protokolli di riunione di a Cummissione Joint di Trasportu Terrestre Turchia-Kazakhstan è Turchia-Finlandia sò stati ancu appruvati.

In e riunioni chì sò tenute cù a participazione di delegazioni esperti trà i dui paesi è Turchia, temi cum'è u scambiu di dati statistichi, u trasportu di merchenzie, a digitalizazione di u trasportu stradale internaziunale, u scambiu d'infurmazioni statistiche nantu à u trasportu di merchenzie è l'usu di documenti di transitu, determinazione di documenti di transizione supplementari. per u 2022 è e quote per u 2023 sò stati discututi.

L'accordi cù u Tadjikistan nantu à l'acqua, cù u Kosovo in u campu di a ghjuventù è u sport sò stati ratificati

U "Accordu nantu à a Cooperazione in u campu di l'acqua trà Turchia è Tadjikistan" firmatu in Ankara u 9 di settembre 2021 trà Turchia è Tadjikistan hè statu appruvatu è publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

Sicondu l'accordu, i partiti, basatu nantu à a legislazione naziunale per a prutezzione, u sviluppu è a gestione di e risorse d'acqua; cooperarà cù a spartera di cunniscenze, sperienza è tecnulugia nantu à a basa di ugualità, reciprocità è benefiziu mutuale.

Scambià l'infurmazioni nantu à e novi tecnulugia in l'acqua potabile è e piante di trattamentu, i sistemi di irrigazione è a pesca d'acqua dolce, a gestione di e risorse d'acqua, a prevenzione di a contaminazione di l'acqua residuale, a mudernizazione di i sistemi di irrigazione, a preparazione di piani di gestione di inundazioni è di siccità, è stabilisce una reta di esperti trà i dui. i paesi copre e zone di cuuperazione.

U "Accordu di Cooperazione trà Turchia è Kosovo in u Campu di Ghjuventù è Sport" firmatu in Ankara l'1 di marzu di u 2022 trà Turchia è Kosovo hè statu ancu appruvatu.

Cù st'accordu, hè destinatu à sustene è facilità a cumunicazione è a cuuperazione trà e strutture di ghjuventù è sportive di i dui paesi è di determinà u quadru di prugrammi di cuuperazione in questi campi nantu à a basa di a reciprocità.

Hè previstu chì i dui paesi creanu prugrammi per l'educazione è l'impieghi prufessiunali di i ghjovani, includenu i ghjovani in attività di vuluntariu, urganizeghjanu prugrammi di stage, supportanu istituzioni è urganisazioni in studii per i ghjovani, è realizà prughjetti di scambiu è prugrammi di mobilità.

Cuuperazione trà Turchia è Palestina in u campu di a cunniscenza, l'esperienza è a spartera di a tecnulugia in u campu di l'ambiente

U "Memorandum of Understanding trà Turchia è Palestina nantu à a Cooperazione in u campu di l'ambiente" firmatu in Ramallah u 24 di maghju 2022 trà Turchia è Palestina hè statu ancu appruvatu è publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

Cù stu memorandum d'intesa, i partiti miranu à riduce a contaminazione è à assicurà a sustenibilità ambientale cun un approcciu equilibratu à a prutezzione è l'usu di l'ecosistema.

Per questu scopu, i dui paesi cooperaranu spartendu cunniscenze, spirienza, migliori pratiche è tecnulugia, basatu annantu à u principiu di equità, benefiziu è reciprocità.

U scopu di a cuuperazione include spazii cum'è a gestione integrata di i rifiuti, a cullizzioni è u trattamentu di l'acqua, l'economia verde, u cambiamentu climaticu è a biodiversità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*