Salariu Minimu 2023 Annunziatu! Allora Quante Lire Era u Salariu Minimu, Quantu Aumentu Per centu?

U Salariu Minimu Hè Annunziatu Allora Quante Lire U Salariu Minimu hè statu Quantu Aumentu Per centu hè statu
Salariu Minimu 2023 Annunziatu! Allora Quante Lire Era U Salariu Minimu, Quantu Aumentu Per centu era?

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà annunziatu chì u salariu minimu netu da esse applicatu in 2023 hè statu determinatu cum'è 8 mila 506 lire.

U presidente Erdoğan hà tenutu una cunferenza di stampa cù Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, è Özgür Burak Akkol, presidente di a Confederazione di i Sindacati di l'Impiegatori Turchi (TİSK), in u Complex Presidenziale, hà dichjaratu ch'elli si sò riuniti sottu l'auspici di Bilgin. , Ministru di u travagliu è di a Sicurezza suciale.

Ricordendu chì à a fine di una seria di riunioni, i patroni è l'impiegati ùn puderanu micca accordu nantu à una figura cumuna, u presidente Erdoğan hà dettu chì, cum'è u guvernu, accolgiscenu cù rispettu e pruposte è ghjustificazioni di tutti i partiti.

Nutendu chì ogni segmentu adopta una attitudine in linea cù e so propria priorità, sensibilità è interessi, u presidente Erdoğan hà dettu: "U nostru duvere hè di assicurà chì i risultati più precisi, ghjusti è sustenibili emergenu per u nostru paese è a nazione. Ùn accunsentemu micca à a scunfitta di i diritti di i nostri travagliadori, nè à u dannu di l'impieghi mettendu un pesu à i nostri patroni chì ùn ponu micca trattà ". disse.

Enfatizendu chì facenu sforzi sinceri per ghjunghje à un puntu d'accordu ragiunate trà e parti trattandu u prublema da questa perspettiva, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Vulemu chì i rapprisentanti di l'impiegati sò ancu cun noi oghje. In ogni casu, cum'è nisunu di i partiti hà participatu, ùn pudemu micca lascià u salariu minimu, chì determina à tempu u livellu di u salariu minimu per esse ricevutu da l'impiegati è parechji rivenuti indexati à questu. In fattu, ancu s'è i partiti ùn anu micca pussutu ghjunghje à un accordu in l'ultimi anni, ci sò parechje negoziazioni di salariu minimu chì sò stati cunclusi da u guvernu. Sta volta avemu fattu cusì. A figura di u salariu minimu chì spiegheremu hè in ligna cù a prospettiva ecunomica è suciale generale di u nostru paese. Hè un fattu chì avemu ottinutu i risultati più tangibili di i nostri sforzi per cultivà in Turchia attraversu l'investimentu, l'impieghi, a produzzione, l'esportazioni è u surplus attuale in a vita di u travagliu. Oghje, u nostru paese hà righjuntu u più altu numeru di impiegati in a so storia cù 34,7 milioni di impieghi contr'à una forza di travagliu di 31,6 milioni. Inoltre, stu livellu hè statu rializatu in un mumentu chì a participazione di e nostre donne in a forza di travagliu hà battutu un record.

"U usemu per a qualità di vita di 85 milioni"

Esprimendu chì u sviluppu cuntinuatu è aumentatu di a Turchia hè seguitu cun interessu in u mondu in un mumentu chì a crisa glubale hà scuzzulatu seriamente ancu i paesi sviluppati, u presidente Erdoğan hà sottolineatu chì ogni successu di Turchia hè adupratu per migliurà a qualità di vita di tutti i 85 milioni di citadini.

Dichjarà chì hè pussibule di vede e tracce è i risultati di stu sforzu in ogni campu da l'assistenza suciale, da incuragisce l'investimenti à sustene a produzzione industriale è agricula in a vita di u travagliu, u presidente Erdoğan hà ricurdatu chì anu risoltu parechje dumande cù questa intelligenza in l'ultime settimane. , da l'indicazione supplementaria di i servitori publichi à u reclutamentu di l'impiegati cuntratti.

Sottulineendu chì nimu ùn deve dubbità ch'elli agiscenu cù u listessu approcciu quandu determinanu a figura di u salariu minimu per 2023, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Hè cusì chì determineremu u ritmu di crescita di i funzionari è e pensioni. Cuntinueremu à mette à a disposizione di tutti è ognuna di u nostru populu l'uppurtunità chì a Turchia, chì si sviluppa, cresce è diventa più forte per esse impastata in l'impugnatura di un scorpione, hà guadagnatu per mezu di grandi sacrifici. Comu hè cunnisciutu, in u nostru paese in u 2002, insistiu è insistiu chì u salariu minimu, chì era 184 lire, hà aumentatu 30 volte in termini nominali è 142 per centu in termini reali, chì hè ancu assai impurtante in u nostru periodu. L'annu passatu, avemu aumentatu u salariu minimu di 50 per centu, tenendu in contu e cundizioni di quelli ghjorni, à una quantità netta di 4 mila 253 lire. Micca solu, avemu ancu abolitu l'Imposu di u Rendimentu è l'Imposu di Timbro pigliatu da u salariu minimu. Inoltre, avemu inclusu quant'è u salariu minimu di tutti i rivenuti in u scopu di sta esenzione. L'aumentu di l'inflazione durante l'annu ci hà purtatu à elevà u salariu minimu à 5 mila 500 lire cù una nova regulazione in u lugliu. Mentre facemu tuttu questu, ùn ci scurdemu chì avemu u saccu di stu statu nantu à e spalle ".

"Quelli chì ùn anu micca una cesta nantu à u spinu tiranu"

Ricordendu chì ci sò passi fatti in l'infrastruttura, a superstruttura, l'educazione è a salute in Turchia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Inseme à tuttu questu, facemu questi calculi tessendu nodo per nodu. Cusì, avemu ottenutu una media di 80 per centu è un aumentu cumulativu di 95 per centu in u salariu minimu durante l'annu ". disse.

Dichjarà chì seguitanu un percorsu chì prutege i diritti è l'equilibriu in questu periodu criticu quandu a so lotta per caccià a Turchia da l'impurtanza di l'interessu, u tassu di scambiu è l'inflazione hà cuminciatu à ottene i beneficii, u presidente Erdoğan hà spartutu i seguenti:

"Ma di sicuru, quelli chì ùn anu micca sacchetti nantu à u spinu li tiranu. Ellu disse: "Daremu cusì, questu, ecc..." Perchè ùn hà micca prublema. U cavallu, induve va. Ma noi, u nostru paese cù una populazione di 85 milioni, simu assai sensibili è ci hè un aumentu di più di 1 milione quist'annu, vale à dì, hè pussibule chì a nostra pupulazione supere 86 à a fine di l'annu. cunsiderà tutti questi. Avà, cù questu mese, assisteremu à a rapida calata di i tassi d'inflazione. Avemu decisu di riduce l'inflazione à 30 per centu à a mità di l'annu è 20 per centu à a fine di l'annu. Dumandemu à ogni parte di u nostru paese, à ogni citadinu, di fà i so calculi sicondu stu scopu. Mentre determinanu u salariu minimu, avemu aduttatu un approcciu chì cumpensà e perdite passate è sustene a nostra previsione di inflazione per l'annu dopu. Se scontru una stampa inespettata, ùn esiteremu micca à fà un aghjustamentu interim, cum'è l'annu passatu. Cum'è una gestione chì hà aumentatu u livellu di ingressu è benessere di i nostri travagliadori, travagliadori è impiegati, cum'è ogni segmentu di u nostru paese, ùn permetteremu micca i diritti di nimu per esse persu da avà. Esistimu cù a nostra nazione, esistimu per a nostra nazione. Continueremu à esiste inseme cù a nostra nazione. Cum'è tutti l'altri prublemi, facemu i passi in quantu à u salariu minimu cù stu sentimentu ".

"Questu hà cartulare"

Ringraziendu à Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, è Özgür Burak Akkol, presidente di u Cunsigliu di TİSK, per cuntinuà u prucessu di determinazione di u salariu minimu cun precisione, u presidente Erdoğan hà annunziatu a nova figura di u salariu minimu.

Sicondu a dichjarazione di u presidente Erdogan, in u 2023, u salariu minimu grossu serà 10 8 è u salariu minimu netu serà 8 506,80 lire. Mentre chì a tarifa di crescita di u salariu minimu netu era di 100 per centu cumparatu à ghjennaghju è di 54,66 per centu cumparatu cù u lugliu, a rata di crescita media annuale era di 74,43 per centu.

Enfatizendu chì anu fattu questi passi cunsiderendu tutte l'implicazioni di u salariu minimu, u presidente Erdoğan hà fattu e valutazioni seguenti:

"A figura annunziata ùn hè micca una figura finale in quantu à u costu per u statu è u patronu. Hà qualchì piega. Stu costu aumenta ancu di più. Per d 'altra banda, ùn scurdemu micca chì cum'è statu, avemu un pannier impurtante nantu à a nostra spalle. Questa padedda hè sempre piena. Cù i passi chì avemu fattu in infrastrutture, superstruttura, salute, educazione è trasportu, Turchia hè in una entrata assai diversa à u novu seculu. In u passatu, avemu sempre dettu "ciò chì hè in u punente serà in u livante è u sudeste". Avà facemu un sforzu per rializà li da una banda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*