U nostru Patrimoniu di Trasportu Discuttu à u "Attellu di Ponti Storichi"

U nostru Patrimoniu di u Trasportu hè statu trattatu à l'Attellu di Ponti Storichi
U nostru Patrimoniu di Trasportu Discuttu à u "Attellu di Ponti Storichi"

U "Attellu di Ponti Storici", guidatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè statu ghjovi 8 dicembre à l'Ortaköy Social Facilities di a 1a Direzzione Regionale di Autostrade. U direttore generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, u Capu di u Dipartimentu di l'Edifici d'Arte Esat Mahmut Partal, 1st Manager Regionale di l'Autostrade Turgay Çolak di Istanbul, l'impiegati di l'Autostrade è TCDD, è accademici è architetti di università chì sò esperti in i so campi anu assistitu à l'attellu.

Parlendu à l'apertura di l'attellu, u Direttore Generale Uraloğlu hà dichjaratu chì a risturazione di i ponti 421 hè stata finita è chì 62 d'elli sò stati restaurati. Uraloğlu hà dettu: "In più, u travagliu di u prughjettu di 924 di i nostri ponti storichi hè statu finitu, 30 di elli sò sempre in corso. À u listessu tempu, circhemu di purtà sti lochi à u turismu. usatu e frasi.

U scopu di l'attellu, chì hè statu trattatu cù un approcciu multidisciplinariu, hè di intruduce i ponti storichi, chì sò unu di i patrimonii di u trasportu, chì anu parechji valori artistici, suciali, ecunomichi, religiosi è pulitichi, per priservà in u so statu originale è trasferisce à e generazioni future; Hè statu dichjarata cum’è « per determinà a strategia da mette in ballu per i travaglii di risturazione è di ricustruzzione realizati per purtà i ponti storichi à l’oghje, priservendu u so valore, cù a participazione di l’attori ».

Basatu nantu à u Rapportu Finale di l'Attellu di Ponti Storici, u Simposiu di i Ponti Storici, chì si terrà à a luce di a visione per esse determinata; Serà un simposiu cumpletu è participativu induve i temi di rinnuvamentu, risturazione è ricustruzzione seranu esaminati in u focu di a strategia di ricustruzzione sustenibile di i Ponti Storichi è l'impurtanza di l'inventariu di u patrimoniu di u trasportu per u nostru paese serà spartutu cù u publicu.

Chì duverebbe esse u scopu è l'architettura conceptuale di u Simposiu di i Ponti Storichi ? Induve è quandu deve esse tenutu u simposiu? Chì duveranu esse i temi da discutiri in u simposiu ? Quale deve esse invitatu cum'è parlanti à u Simposiu di i Ponti Storichi à u Simposiu? Temi cum'è:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*