Un Village Modern hè natu in Urla: 'TanUrla'

Una Baia Moderna Nasce in Urla TanUrla
Un Village Modern hè natu in Urla 'TanUrla'

TanUrla, chì hè custruitu da Tanyer Yapı in Urla Bademler, hè statu unu di i prughjetti chì anu attiratu a più attenzione à a Fiera Rescon di l'immubiliare, a custruzzione è a trasformazione urbana, tenuta in Fuar İzmir, ospitata da a municipalità metropolitana di İzmir.

TanUrla, chì hà ricivutu un grande interessu da i participanti cù u so stand chì riflette a vita naturale, era pienu di visitori prufessiunali.

Dichjarà chì u prugettu hè statu dumandatu da a Regione Egea, Turchia è ancu à l'esteru dapoi u primu ghjornu, Tanyer Yapı Presidente di u Cunsigliu Münir Tanyer hà dettu chì cuntinueghjanu rapidamente a custruzzione di TanUrla, chì hè preferita da quelli chì cercanu un indipindenti. vita in natura.

Dichjarà chì anu lasciatu un annu produttivu, Tanyer hà dettu: "Dopu à l'epidemie è u terrimotu, a ghjente vole cambià u so stile di vita è alluntanassi da l'affollamentu in u centru di a cità. Avà, case unifamiliari cù giardini è strutture suciali attiranu l'attenzione. Cù l'interessu crescente in l'architettura horizontale, u nostru prughjettu di u paese mudernu TanUrla scuntrà tutte sta necessità. Serà un novu centru di vita. Aghjunghjerà valore à a regione cù e so opportunità suciali, spazii cummerciale, architettura è natura. In u prughjettu disignatu da l'Architettu Nevzat Sayın è l'Architettu Abdullah Burnaz, avemu finitu a custruzzione grossa di l'isula n ° 387; Cuminciamu a bella custruzzione. Vulemu compie a custruzzione grossa di tutte e residenze à a fine di u 2023. À a fine di u 2024, daremu e chjavi di e case à i so patroni.

FIERA DI TANURLA

UNA FIERA IMPORTANTE IN NOME DI U SETTORE

Dichjarà chì İzmir hà un putenziale impurtante in u settore immubiliare, u membru di u Cunsigliu Taylan Tanyer hà dettu: "Rescon Expo hè una fiera impurtante per u sviluppu di u settore. Quist'annu, Rescon Expo hà fattu un bonu principiu in quantu à a cumpagnia è à i participanti. In l'anni à vene, a fiera cresce gradualmente cù una participazione più larga.

Tanyer hà continuatu e so parolle cusì: "Cù i tassi d'interessu favurevuli di u prestitu previsti per esse implementati in 2023, u mercatu immubiliare diventerà ancu più attivu. Aspittemu sviluppi pusitivi in ​​l'ecunumia cù u novu annu. Cum'è Tanyer Yapı, continueremu à scuntrà cù i nostri investitori in casa è à l'esteru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*