U 7u ​​Trenu di Bontà chì trasporta l'aiutu consegnatu à l'Afghanistan

U trenu di gentilezza chì trasporta un sollievu consegnatu in Afganistan
U 7u ​​Trenu di Bontà chì trasporta l'aiutu consegnatu à l'Afghanistan

Sottu a coordinazione di a Direzzione Generale di TCDD Trasportu, Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), u settimu gruppu "Goodness Train", custituitu da 24 vagoni è chì trasportanu materiale d'aiutu furnitu cù u sustegnu di l'urganisazioni non governamentali (ONG), hè statu mandatu fora. da Ankara à l'Afghanistan.

U presidente di l'AFAD Yunus Sezer, u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ Ufuk Yalçın, u direttore generale di l'Affari Internaziunali di a Mezzaluna Rossa turca è i servizii di migrazione Alper Küçük è rapprisentanti di l'ONG anu assistitu à a cerimonia.

A cirimonia d'addiu di u 18u "Trenu di a Bontà" hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu per Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i nostri martiri è u cantu di u nostru Innu Naziunale.

In u so discorsu à a ceremonia, u presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, hà ringraziatu l'urganisazioni non governamentali chì anu cuntribuitu à u "Trenu di a Bontà".

Enfatizendu chì u 2022 hè diventatu un annu di mobilizazione per a bontà, Sezer hà dettu: "Semu veramente un bellu paese, avemu belli ghjente. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, inseme cù u nostru Ministru di l'Interior è altri ministri, avemu mandatu una caravana di gentilezza à parechji paesi in 2022 ". disse.

Descrivendu l'aiutu fattu in 2022, Sezer hà dettu: "Semu un grande paese. Ùn ci preoccupemu micca solu di i nostri prublemi, ghjunghjemu à induve ci hè un statu oppressu fora di noi. disse.

"In u 2022, 13 mila 7 tunnellate di materiali d'aiutu saranu consegnati in Pakistan da 330 treni, è 7 mila 637 tunnellate di materiali d'aiutu saranu consegnati in Afganistan, un paese amichevule è fraternu"

U direttore generale di trasportu TCDD, Ufuk Yalçın, hà dichjaratu chì l'aiutu trasportatu da i treni hà aiutatu à eliminà a privazione di milioni di afgani è hà dettu: "Quest'annu, 13 treni è 7 mila 330 tunnellate in Pakistan, chì hè statu affettatu da u disastru di inundazioni, è 7 mila. 637 tunnellate à u paese amicu è fraternu Afghanistan, cù u trenu chì manderemu oghje. Averemu consegnatu tunnellate di materiale d'aiutu ". disse.

Alper Küçük hà dettu ancu chì, cum'è Kızılay, sò assai orgogliosi di dà una manu senza esse un spettatore di e tragedie umane in tutti i cantoni di u mondu, aghjustendu: "Ancu s'ellu tutti si scurdanu di l'Afghanistan, ùn ci scurdemu micca". disse.

I rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali anu dichjaratu ancu chì a Turchia ferma à fiancu à i populi oppressi è aggravati in u mondu sanu cù u scopu di serve à e persone, indipendentemente da lingua, religione o razza, chì l'aiutu hè furnitu in trenu, nave è aereo, è chì questi l'aiuti pruteghja u nostru paese da parechje calamità.

Dopu à e preghiere, u settimu gruppu, u 18u "Trenu di a Bontà", hè statu mandatu in Afganistan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*