3.0 Vagoni di a Next Generation Trenu Ivolga 44 Arrivatu in Mosca

U Vagone di u Trenu Ivolga di a Nova Generazione hè ghjuntu in Mosca
3.0 Vagoni di a Next Generation Trenu Ivolga 44 Arrivatu in Mosca

Finu a ora, 44 treni Ivolga 3.0 di nova generazione sò stati consegnati à Mosca. 11 treni di metro muderni sò stati pruvati senza passageri. L'operazione di tutti l'equipaggiu è i sistemi di cumunicazione di u trenu hè cuntrullata in questu modu. Certi anu digià finitu u periodu di break-in. I treni Ivolga 3.0 correranu nantu à i futuri MCD-3 è MCD-4. In u prucessu d'accettazione di u trenu, u Metro di Mosca impone una grande esigenza in a qualità di u materiale rotativu, u so cunfortu è a sicurità per i futuri passageri.

Questi treni sò acquistati da u Metro di Mosca utilizendu un prestitu infrastrutturale attribuitu da u Guvernu Russu in uttrovi 2021, cumprese l'acquistu di treni per i pussibuli diametri. U secondu prestitu hè statu appruvatu in lugliu 2022. U so ammontu tutale hè più di 106 miliardi RUB. Questi fondi seranu ancu utilizati per cumprà vitture per e sezioni in custruzzione di e linee di metro, cumprese BCL.

"U rinnuvamentu di u materiale rotante hè una parte impurtante di u travagliu nantu à u novu MCD-2023 è MCD-3, chì saranu tutti dui lanciati in nome di u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin da u 4. I prestiti per l'infrastruttura permettenu u rinnuvamentu attivu di u materiale rotabile. per novi arterie di trasportu. Sta decisione impurtante ùn cuntribuisce micca solu à u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria di a regione di Mosca, ma ancu permette u sviluppu di l'ecunumia naziunale. "Questu hè un sustegnu impurtante per i pruduttori russi, chì li permette di riceve novi ordini è mantene a so attività", hà dettu u vice-sindacu di Mosca per i trasporti Maksim Liksutov.

Trenu Ivolga di prossima generazione

U novu Ivolga 3.0 hè 100% Russu fattu è fabbricatu in Tver Carriage Works (parte di JSC Transmashholding). Hè più còmuda cà i mudelli precedenti. Braccioli di sedili, più caricatori USB è caricatori di scooter elettrici sò ancu apparsu nantu à u novu trenu. Sarà ancu pussibule di trasportà e biciclette à rote larga nantu à i sospendenti di bicicletta. Tutti i servizii cunfortu di l'Ivolga precedente sò stati cunservati: i treni ùn anu micca un passaghju, e porte fermanu largu. Ci hè abbastanza spaziu in a cabina per mette una sedia di rota. Ci sò ancu posti per i passageri disabili.

A rinnuvazione di u materiale rotabile per MCD-3 è MCD-4 cuntinueghja - Transmashholding hà furnitu 3 novi treni EP5D à u trasportatore Central Exurban Passenger Company in preparazione per u lanciu MCD-2.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*