A Countdown hà iniziatu per a Produzione di Massa in Trenu Elettricu Naziunale è Naziunale

A Countdown hà iniziatu per a Produzione Seriale in Trenu Elettricu Naziunale è Naziunale
A Countdown hà iniziatu per a Produzione di Massa in Trenu Elettricu Naziunale è Naziunale

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu pruduciutu u primu trenu elettricu naziunale è domesticu cù una velocità di cuncepimentu di 160 chilometri à l'ora, è avemu finitu u travagliu. Hè passatu 10 mila chilometri oghje in a prova. Cuminceremu a produzzione di massa dopu avè ricevutu u so certificatu prestu ". disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a riunione introduttiva di a Strategia di Mobilità Sostenibile è Intelligente è u Pianu d'Azione. Karaismailoğlu, sottulinendu chì anu aumentatu a reta ferroviaria à 13 mila 150 chilometri, è chì cum'è u Ministeru, anu implementatu un prughjettu di sistema ferroviariu di 320 chilometri in u trasportu urbanu, hà annunziatu chì u bilanciu d'investimentu ferroviariu, chì hè attualmente in corso inseme cù u sistemi ferroviari urbani, hè 27 miliardi di dollari.

A Countdown hà iniziatu per a Produzione di Massa in Trenu Elettricu Naziunale è Naziunale

Enfatizendu chì facenu un travagliu assai impurtante nantu à e ferrovie, in particulare in i veiculi ferroviari, Karaismailoğlu hà dettu chì anu finitu u travagliu per pruduce u primu trenu elettricu naziunale è domesticu cù una vitezza di 160 chilometri à l'ora. Esprimendu chì anu passatu 10 mila chilometri in e teste, Karaismailoğlu hà dettu chì cumincianu a produzzione di massa dopu avè ricevutu u certificatu prestu. Inoltre, sottulinendu chì i disinni di veiculi cù una vitezza di 225 chilometri cuntinueghjanu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì prima pruduceranu i so prototipi è poi cumincianu a produzzione di massa. Nutendu chì ci sarà un mercatu di 2035 miliardi di dollari per i veiculi ferroviari solu per a Turchia da u 17.5, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì anu da compie questu in u paese è naziunale in larga misura.

  177 Chilomitri di Custruzzione di Linea di Sistema Ferroviariu Cuntinueghja

"U locu di e ferrovie hè assai impurtante in questa visione di trasfurmazioni verde chì avemu designatu cum'è Turchia", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, è hà dettu chì l'investimenti ferroviari naziunali, i prughjetti impurtanti di strade, linee aeree è cumunicazioni facenu cuntributi significativi à u sviluppu olisticu è a sustenibilità. in u trasportu. Sottulineendu chì anu investitu 2003 miliardi di lire in ferrovie dapoi u 346,6, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à investisce in sistemi ferroviari in u trasportu urbanu. Nutendu chì anu ricustruitu a Turchia cù reti di ferru, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu purtatu a nova generazione di u trasportu ferroviariu è u trasportu urbanu cù a nostra nazione. Cum'è un primu travagliu, avemu rinnuvatu tutte e nostre rete ferroviarie esistenti. Avemu introduttu u nostru paese à a gestione di treni d'alta velocità. Avemu custruitu 1460 chilometri di linea di Trenu d'Alta Velocità. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria à 13 mila 150 chilometri. Cum'è u Ministeru, avemu implementatu u prughjettu di u sistema ferroviariu di 320 chilometri in u trasportu urbanu. Un totale di 13 chilometri di custruzzione di linea di u sistema ferroviariu cuntinueghja in 177 prughjetti in costruzione da u nostru Ministeru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*