883 Milla Passeggeri Disabilitati anu viaghjatu nantu à i Treni YHT è Main Line

Mille Passeggeri Disabilitati anu viaghjatu nantu à i Treni YHT è Main Line
883 Milla Passeggeri Disabilitati anu viaghjatu nantu à i Treni YHT è Main Line

U Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture realiza diversi prughjetti per chì i disabilitati prufittà più facilmente da a reta di trasportu aereo, ferroviariu è stradale. Mentre eseguisce servizii di navigazione aerea, operazione di l'aeroportu è altri servizii di supportu in l'aeroporti, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture Direzzione Generale di l'Aviazione Civile travaglia per creà una "rete di serviziu accessibile" per ghjunghje à ogni individuu, è ancu furnisce l'accessu à ogni puntu. .

Finu a data, 35 aeroporti in Turchia sò stati attribuiti u "Certificatu di Accessibilità". Diversi prughjetti sò stati implementati per ottene stu documentu ancu per altri aeroporti.

In questu cuntestu, i banchi d'infurmazione, i passaporti, a vendita di biglietti è i banchetti di check-in è i toilette per i disabili sò stati creati in cunfurmità cù i normi di i passageri disabili in questi aeroporti. Inoltre, sò stati installati rampi è scalini in i normi chì ponu esse utilizati da i disabili, è sò stati fatti pavimenti tangibili.

Mentre u parcheghju per disabili hè statu creatu à i normi richiesti, hè statu assicuratu chì i passageri disabili chì utilizanu l'aeroporti puderanu prufittà di stu serviziu gratuitamente in u scopu di a tarifa DHMI.

E carte in rilievu Braille chì mostranu i lochi fisichi sò stati posti à l'entrate di l'aeroportu. In u quadru di a cundizione fisica di i terminali, l'elevatori in dimensioni chì ponu esse aduprati da l'utilizatori di sedia à rotelle, chì furniscenu l'accessu à l'altri piani, dannu avvisi di voce in inglese è turcu, è anu buttuni embossed Braille.

Piattaforme elevate sò state stallate in l'aeroporti chì ùn anu micca ascensori è scale mobili, cù spazi fisichi adattati.

Mentre i telefoni per disabili attribuiti in cunfurmità cù i normi sò stati installati à l'internu è fora di u terminal, e differenze di livellu in u trasportu à e zone di l'alimentariu è di e bevande in u terminal sò state eliminate. I cancelli di entrata-uscita in i terminal di l'aeroportu sò stati disposti in tale manera chì i passageri disabili ponu passà.

Mentre i passaghji sò stati creati per i passageri chì anu difficultà à stà, un numeru suffirenziu di gruppi di sedi sò stati pianificati per i passageri disabili à riposu.

883 mila 560 PERSONE CU PASSAGERI DISABILITATI VIAGHJAN IN TRENI YHT E MAINLINE

Mentre l'investimenti in u trasportu ferroviariu cuntinueghjanu da TCDD, un totale di 275 spazii in sedie à rotelle sò stati creati in treni d'alta velocità (YHT) è altri treni principali. 43 rampe mobili sò state custruite è cuminciate à esse aduprate per i treni di linea principale è regiunale. 20 rampi supplementari sò stati acquistati è distribuiti per YHT. I bagni di 535 stazioni è stazioni sò stati rinnuvati per serve i passageri disabili.

U Prughjettu di u Trenu Naziunale, chì cuntinueghja à esse furnitu, è i novi veiculi per esse fabbricati sò stati cuncepiti in cunfurmità cù l'accessibilità di i passageri disabili. Un sistema di guida tattile cù numeri di sedi è numeri di vagoni hè statu creatu per i disabilità visuali. Per furnisce un accessu faciule à e porte esterne è i toilette in ogni trenu per i passageri in sedia à rotelle, sò stati fatti arrangiamenti cum'è posti adattati, posti di almacenamentu per sedie à rotelle è porte d'imbarcu è di sbarcu adattate. A pendenza trà u pavimentu trà i vagoni è i piani di u vagone hè stata disposta per ùn esse micca un prublema per i disabili.

Accessible Call Center offre videochiamate à i citadini sorditi, chì anu un urdinatore cù una camera è un smartphone, via l'indirizzu "ebilet.tcddtasimacilik.gov.tr". Per facilità u viaghju di i passageri cù mobilità ridotta in stazioni di linea principale è YHT cù densità di passageri, 15 posti di travagliu YHT (Ankara, Eryaman YHT Station, Eskişehir, Konya Selçuklu, Karaman, Pendik, Söğütlüçeşme, Halkalı, Izmit, Polatlı, Bozüyük, Bilecik, Arifiye, Gebze) U serviziu "Orange Table" hè furnitu à i passageri chì volenu aiutu cù 53 persone. Da uttrovi di questu annu, u numeru di passageri disabili chì viaghjanu in YHT è treni di linea principale hà righjuntu 883 mila 560 persone. 34 mila 405 passageri anu benefiziu di u serviziu Orange Table.

APPLICAZIONI DI “TRASPORTO OBISTENTE” IN AUTOSTRADE, PEDONI E CROCE PEDONI

Nant'à e strade statali è pruvinciali sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade, sò applicati rampe per pedoni o tipi di cavalcavia pedonale cù ascensori pensati per l'usu di e persone disabili, mentre chì ascensori supplementari sò custruiti in i passaggi pedonali esistenti, cuntribuendu cusì à a pratica di accessibilità. . In diversi punti di a rete stradale, i mediani di i passaghji pedonali è i camini di pedoni sò disposti in cunfurmità cù l'usu di i disabili, mentre chì i marciapiedi novi è esistenti è i passaghji di pedoni sò adattati per l'usu di persone disabili, superfici tangibili. , i dispusitivi di rifugiu mediu, rampe è appiicazioni di signalazione buttoned sò implementati. Siccomu i pedoni anu bisognu di spazii diffirenti per a mobilità, hè cunsideratu quandu si cuncepisce chì e sedie à rotelle necessitanu una zona più grande per manuvra. A superficia di i chjassi hè antiscivolo, i pavimenti sò adiacenti è senza spazii. Mentre chì a spaziatura trà e barre parallele in e griglie di drenaje hè preferita in una manera chì ùn pone micca un periculu per l'utilizatori di sedia à rotelle, l'utilizatori di canne bianche è crutches, è i pedoni cù carri di i zitelli, i precauzioni necessarii sò pigliati per assicurà chì ùn ci hè micca manholes. /sets de grilles aux passages piétons et que les rampes ne soient pas interrompues par des gouttières.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*