Cunsiglii per a prutezzione di a vostra attività durante a corsa di Natale

Cunsiglii per a prutezzione di a vostra attività durante a corsa di Natale
Cunsiglii per a prutezzione di a vostra attività durante a corsa di Natale

L'ultimi ghjorni di travagliu prima di Natale hè u tempu perfettu per compie tutti i travaglii urgenti, piglià l'inventariu è pianificà per l'annu dopu. Preste più attenzione à a cibersigurtà durante stu periodu pò prutege a vostra cumpagnia contr'à attacchi destinati à e piccule è medie imprese. Hè ancu assai impurtante per ùn mancà i passi impurtanti chì vi assicurà chì entre in l'annu dopu senza un mal di testa. Pudete aduprà sti pochi misure di cibersecurità simplici è efficaci per riduce assai u risicu di pirate.

"Fà una copia di salvezza di dati impurtanti"

Si pò esse causatu da mutivi minuri comu perdita inaspettata di schedari impurtanti, corruzzione di discu duru, o attacchi cyber. Per esempiu, ransomware, un malware, cripta un sistema operatore sanu o schedarii individuali è esige un riscattu per a decifrazione. Peggiu, ancu s'è a cumpagnia paga u riscattu, ùn ci hè micca garanzia chì i criminali ricuperanu documenti sensittivi. I backups offline regulari vi danu accessu à dati impurtanti in una emergenza. Pudete ancu aduprà una suluzione di sicurità chì vi permetterà di fà copie di salvezza automatica.

"Aggiorna i vostri dispositi è u software"

U software legacy crea vulnerabilità è furnisce una grande opportunità per l'attaccanti per penetrà in l'infrastruttura corporativa. Prima di longu vacanze, ùn vi scurdate di verificà è installà novi patch per tutte l'applicazioni impurtanti. Stu prucessu pò esse simplificatu cù suluzioni di sicurità cù un sistema di gestione di patch integratu.

"Fresh your passwords"

Pruvate d'invintà una password per pruvà tutte e cumminazzioni pussibuli di caratteri, a forza bruta hè unu di i metudi più cumuni chì l'attaccanti utilizanu per infiltrate a reta di l'impresa. Stu tipu d'attaccu hè più prubabile di successu se a password chì pensanu hè debule è hè stata filtrata prima. Per riduce a probabilità di arrubbazione di e vostre dati, a nostra prima ricumandazione hè di implementà una pulitica di password forte chì richiede una password standard di u contu d'utilizatore chì cuntene almenu ottu lettere, un numeru, lettere maiuscule è minuscule, è un caratteru speciale.

"Controllate l'accessu à i dati è i sistemi corporativi"

I periodi di fine di l'annu sò ideali per simplificà a vostra pulitica di accessu. È una recente indagine dice chì solu a mità di i dirigenti sò cunfidenti chì i so ex impiegati ùn anu ancu accessu à i cunti o dati corporativi. Siccomu sta negligenza pò purtà à gravi violazioni di dati, sta questione deve esse trattata prima ch'ella sia troppu tardi. À u primu, fate una lista di l'impiegati chì anu lasciatu a cumpagnia questu annu è verificate se l'accessu hè statu revocatu. Inoltre, riduce u nùmeru di persone cun accessu à e dati corporativi critichi è riduce a quantità di dati dispunibuli per tutti l'impiegati. Viulazioni sò più prubabile di accade in l'urganisazione induve troppu impiegati travaglianu cù infurmazione preziosa cunfidenziale chì pò esse d'interessu à terzi.

"Ùn vi scurdate di i scams di u periodu di Natale"

I scammers ùn anu micca paura di prufittà di a stagione di vacanze mandendu offerte speciali di l'annu novu, rinnuvamenti di abbonamenti è carte di rigalu in massa per arrubà a vostra infurmazione persunale o soldi. A corsa pre-Natali hè una grande distrazione, cusì voi o i vostri impjegati pudete cascà in una trappula prima di capiscenu i periculi potenziali. Ricordate è ricordate i segni simplici di e-mail di phishing à i vostri culleghi. Questi includenu typos, indirizzi di mittenti inconsistenti è ligami sospetti. Inoltre, prima di apre ogni attache, verificate u so formatu è a correttezza di un ligame prima di cliccà. Questu pò esse ottinutu passendu u mouse nantu à l'icona, assicuratevi chì l'indirizzu pare currettu è i schedarii attaccati ùn sò micca eseguibili (cum'è .EXE).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*