A Ferrovia d'Alta Velocità di Yinchuan Lanzhou entra in serviziu oghje

A Ferrovia d'Alta Velocità Yinchuan Lanzhou entra in serviziu oghje
A Ferrovia d'Alta Velocità di Yinchuan Lanzhou entra in serviziu oghje

A seccione Zhongwei-Lanzhou di a ferrovia ad alta velocità Yin-Lan, chì unisce a cità di Yinchuan in a Regione Autonoma Ningxia Hui cù a cità di Lanzhou in a pruvincia di Gansu, serà aperta à u trafficu oghje. Cusì, a ferrovia d'alta velocità Yinchuan-Lanzhou cù una lunghezza di 431 chilometri hè stata ufficialmente messa in serviziu.

A vitezza di 250 chilometri à l'ora pò esse ghjunta nantu à a ferrovia d'alta velocità, chì si estende da a cità di Yinchuang à u nordu à a cità di Lanzhou à u sudu.

A parte Yinchuang-Zhongwei di a ferrovia d'alta velocità Yin-Lan, a custruzzione di quale hà iniziatu in u 2015 è hè stata realizata in duie fasi, hè stata messa in serviziu u 29 dicembre 2019.

U prucessu di prova di a pezza Zhongwei-Lanzhou di 219 chilometri, chì entrerà in serviziu oghje, hà iniziatu u 15 di dicembre.

Dopu chì a ferrovia d'alta velocità Yin-Lan hè stata ufficialmente messa in serviziu, u tempu di viaghju in trenu da Yinchuang à Lanzhou hè stata ridutta da 8 ore à 3 ore.

A messa in piena messa in opera di a ferrovia d'alta velocità Yin-Lan hè prevista di ghjucà un rolu impurtante in a migliurà a reta ferroviaria in e regioni occidentali di u paese è in motivazione di l'evoluzione economica è suciale in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*