Atelier di Manutenzione di Carru di Carga tenutu in Ankara

Atelier di Manutenzione di Carru di Carga tenutu in Ankara
Atelier di Manutenzione di Carru di Carga tenutu in Ankara

Cù a participazione di a Direzzione Generale di Trasportu TCDD è 14 cumpagnie naziunali, "1. Workshop di Manutenzione di Carru di Carga" hè stata tenuta in Behiç Erkin Hall u ghjovi 1 dicembre.

In u 1u Workshop di Mantenimentu di Carru di Carga, a 4a funzione di l'ECM, chì porta à u mantenimentu di carri di merci, l'imprese cù a funzione di furnimentu di mantenimentu, e dumande è l'opinioni di u settore, è e soluzioni à i prublemi di u settore sò stati valutati. .

Vice Direttore Generale Erol Arıkan, Capu di u Dipartimentu di Manutenzione di Vehicle Murat Durkan, Capu di u Dipartimentu di Cargo Naci Özçelik, u persunale pertinente è 1 cumpagnie naziunali anu assistitu à u 14u Workshop di Manutenzione di Carru di Carga, chì hà iniziatu cù u discorsu di apertura di u Direttore Generale di TCDD Trasporti Ufuk Yalçın.

Dichjarà chì l'attellu tenutu per u 2022 serà ripetutu periodicamente, u direttore generale Ufuk Yalçın hà dettu: "In u scopu di a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, a Direzzione Generale di Trasportu TCDD cum'è operatore ferroviariu, a Direzzione Generale TCDD cum'è operatore di infrastruttura ferroviaria è TÜRASAŞ per u sviluppu di l'industria ferroviaria naziunale è domestica, per u sviluppu di a ferrovia, funziona ". disse.

Yalçın cuntinuò e so parolle cusì: "Vogliu chì u 1u Workshop di Manutenzione di Carru di Carga porta bona furtuna à a nostra industria. Tutti i participanti quì anu un scopu. Per identificà i prublemi di u settore ferroviariu, per sviluppà pruposte di suluzione cumuni è pruduce per u sviluppu di u nostru settore. Travagliemu cù i nostri attori, chì sò implicati in u mantenimentu-riparazione, a mudernizazione è a revisione di i veiculi utilizati in u trasportu di merci è di passageri, in linea cù l'ugettivi di cuntribuisce à u sviluppu di e ferrovie. À questu puntu, vulemu parlà di i nostri prublemi è truvà suluzioni cù un approcciu sustenibile è equidistanti à tutti i nostri attori per un trasportu sanu è sicuru. Avemu da valutà ciò chì pudemu fà nantu à quali prublemi. Stu attellu hà da cuntribuisce in stu sensu. "

"U cliente hè u nostru capu"

Enfatizendu chì a satisfaczione di i clienti hè assai impurtante, u Direttore Generale Yalçın hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Se ci alluntamu da a cunniscenza tradiziunale è simu aperti à l'innuvazioni è l'idee novi, pudemu elevà a qualità à a barra superiore. L'aspettattivi di i clienti anu cambiatu in u nostru paese è in u mondu. A satisfaczione di u cliente hè sempre a nostra priorità. Avemu travagliatu per risponde à e so dumande cù l'approcciu di "U cliente hè u nostru capu".

Yalçın, Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a priorità hè data à l'investimenti ferroviari è à l'industria ferroviaria naziunale è domestica, è hà dettu: "Avemu firmatu un cuntrattu di 3 anni cù TÜRASAŞ per a revisione di i veiculi rimorchiati è rimorchiati in i nostri prucessi. . Travagliendu inseme cù TÜRASAŞ, assicuremu ancu l'usu efficace è efficiente di e risorse pubbliche. Avemu vistu chì u sviluppu di u settore ferroviariu ùn hè micca solu l'investimenti chì u statu hà da fà, ma ancu chì u settore privatu hà da aumentà l'uppurtunità chì vede in questu sensu cù l'investimenti ch'ellu hà da fà migliurendu si aghjunghjendu à u so propiu. aree di cummerciale. U nostru budgetu quist'annu era di 2,5 miliardi TL, spergu chì avemu previstu d'investisce 8,5 miliardi TL per a nostra flotta di veiculi l'annu prossimu ".

Allora, l'imprese sò state prumesse è e so richieste è l'opinioni nantu à u settore sò state ascoltate.

Dipartimentu di Manutenzione di Vehicle Murat Durkan: "U fattu chì a nostra rivisione è u novu settore di produzzione hè bonu aumenterà a qualità è a cumpetizione. Naci Özçelik, Capu di u Dipartimentu Cargo, hà dettu: "E revisioni sò di grande impurtanza per aumentà è rinfurzà u trasportu di merci". hà cunclusu u so discorsu.

Erol Arıkan, Vice Direttore Generale di TCDD Transportation: "Grazie per e vostre presentazioni. Era illuminante contr'à e dumande è e pruposte di suluzione di a nostra industria. Assicureremu u sviluppu di u nostru settore pruduciendu suluzioni cumuni per i prublemi di u nostru settore ". disse.

U General Manager Ufuk Yalçın, chì hà dichjaratu ch'elli avianu una riunione produttiva à u puntu di truvà suluzioni cumuni cù i nostri stakeholder per u sviluppu di a nostra industria, hà presentatu placche à e cumpagnie participanti è anu pigliatu foto di gruppu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*