U fossile di craniu di l'omu Yunxian prova a storia di un milione di anni di l'umanità in Cina

Yunxian Man Skull Fossil Pruva a Storia Millionaria di l'Umanità in Jinn
U fossile di craniu di l'omu Yunxian prova a storia di un milione di anni di l'umanità in Cina

Sicondu l'infurmazioni ottenute da u Dipartimentu di Cultura è Turismu di a Pruvincia di Hubei, u fossile "Yunxian Man Skull No. 3" scupertu in a cità Shiyan di a pruvincia hè statu scupertu cù successu dopu à 6 mesi di travagliu di scavi.

Datatu di circa 1 milione d'anni fà, u fossili "Yunxian Man Skull No. 3" hè u fossili di craniu umanu anticu più cumpletu da u stessu periodu scupertu finu à data in l'internu di l'Eurasia, è hè una prova impurtante per u studiu. di l'emergenza è u sviluppu di l'omu in l'Asia orientale.

Questa scuperta impurtante prova a storia di milioni di anni di l'umanità in Cina.

U fossile "Yunxian Man Skull No. 3" hè statu scupertu in u situ di a ruina di Xuetang Liangzi in una nova volta di scavi archeologichi lanciati u 18 di maghju di questu annu. U fossili si trova nantu à u muru di a fossa di scuperta archeologica, solu 0,62 metri sopra a superficia.

Dopu à quasi 6 mesi di scavi da a squadra di l'archeologia, stu preziosu fossili umanu anticu, cù una storia di milioni d'anni, hè intrutu in a tappa di scuperta à principiu di dicembre.

In 1989 è 1990, dui antichi fossili di craniu umanu datati à 1 milione d'anni fà, chjamati "Yunxian Man Skull No. 1" è "Yunxian Man Skull No. 2", sò stati scuperti in u situ di reliquia di Xuetang Liangzi. Scupertu solu à circa 1 metri di distanza da i cranii 2 è 35, u craniu di l'omu Yunxian n ° 3, megliu cunservatu, hè u craniu umanu anticu più cumpletu in l'internu eurasiaticu.

Questa ultima scuperta hè prevista per furnisce una nova evidenza per l'origine è l'evoluzione di l'omu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*