Ispezioni più strette in i stabilimenti di produzzione d'oliu d'oliva

L'ispezioni sò strette in i stabilimenti di produzzione d'oliu d'oliva
Ispezioni più strette in i stabilimenti di produzzione d'oliu d'oliva

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà pigliatu l'azzioni annantu à i rapporti di contaminazione da e piante d'oliu d'oliva è i rifiuti domestici in u fiumu Büyük Menderes. I squadre sò stati mandati à a regione per a contaminazione in u fiumu Büyük Menderes, longu 548 chilometri, chì scorri in u Mari Egeu. Barış Ecevit Akgün, Capu di u Dipartimentu di Monitoraghju è Inspezione Ambientale di l'EIA, hà dettu: "In u risultatu di l'esame di i campioni prelevati da u fiume Büyük Menderes, serà determinatu se a fonte di a contaminazione hè un cuntenutu domesticu, industriale o organicu. . L'ispezioni seranu pianificate secondu i risultati di l'analisi ". disse.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà pigliatu l'azzioni annantu à i notifiche di a contaminazione in u fiumu Büyük Menderes, longu 548 chilometri, chì si sbocca in u Mari Egeu. E squadre d'ispezione sò state immediatamente mandate in a zona per investigazioni. I squadre anu pigliatu l'analisi da u fiume Büyük Menderes. Facendu una dichjarazione dopu l'esami, Barış Ecevit Akgün, Capu di u Dipartimentu di Monitoraghju è Inspezione Ambientale di l'EIA, hà dichjaratu chì e squadre di ispezione ambientale affiliate à u ministeru è i veiculi mobili di laboratori di analisi d'acqua sò stati spediti in e regioni.

Enfatizendu chì a Turchia hè unu di i paesi principali in u mondu in a produzzione d'oliu d'aliva è d'oliu, Akgün hà presentatu una denuncia penale contr'à 2 impianti di trasfurmazioni di vinacce, chì sò stati trovati per contaminare u fiumu Göksu chì passava per i distretti di Mut è Silifke di Mersin, è ammintatu. 3 milioni di lire 73. Hà ricurdatu chì hè stata implementata è a decisione di piantà l'attività hè stata presa.

"Semu strette i cuntrolli nantu à e strutture di produzzione d'oliu d'oliva"

Espristendu chì mantenenu inspezioni strette à l'iniziu di a stagione per prevene i negatività chì accaderanu cù a cugliera di l'aliva chì hà iniziatu in settembre, Akgün hà dettu: "L'ispezioni in i stabilimenti di produzzione d'oliu d'oliva deve esse aumentate in tutte e nostre pruvince induve L'attività di olivicoltura hè intensa, cum'è Aydın, Bursa, Çanakkale, İzmir, Manisa, Hatay è Mersin. Avemu mandatu una struzzione scritta nantu à questu ". disse.

"Avemu mandatu i nostri laboratorii mobili d'acqua è acque di scarico è squadre di ispezione ambientale in a regione nantu à l'istruzzioni di u nostru Ministru, u sgiò Murat Kurum.

Parlendu di a contaminazione causata da l'oliu d'aliva è i rifiuti solidi in u bacinu di Büyük Menderes, Akgün hà dettu: "Avemu mandatu i nostri laboratori mobili d'acqua è acque di scarico è squadre di ispezione ambientale in a regione cù l'istruzzioni di u nostru Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, sgiò Murat Kurum. Realizzeremu un studiu d'ispezione cumpletu in tutte e facilità in u bacinu chì pruvucarà a contaminazione di l'acqua. Attualmente, queste ispezioni sò realizate attivamente cù tutte e nostre Direzzione Pruvinciali in tuttu u bacinu ". usatu e frasi.

"In u 2022, avemu fattu più di 67 mila ispezioni ambientali, assai sopra à stu numeru di ispezioni"

Dichjarà chì continuanu i so travaglii di ispezione per a prutezzione efficace di l'ambiente, Akgün hà dettu: "L'annu passatu, avemu ghjuntu u più altu numeru di ispezioni in a storia di a repubblica cù più di 57 mila ispezioni ambientali. In u 2022, avemu realizatu più di 67 mila ispezioni ambientali, assai sopra u numeru di ispezioni. Avemu pruibitu 5 imprese di operare. In particulare, aspettemu chì i nostri pruduttori d'alivi passanu à a pruduzzione in 705 fasi invece di a pruduzzione in 380 fasi, chì permette l'acqua negra d'oliva, è micca di scaricate l'acqua nera d'oliva in l'ambienti riceventi in ogni modu, è dimustrà a sensibilità necessaria per mandà. i rifiuti di vinaccia generati durante a pruduzzione di l'alivu à i stabilimenti di smaltimentu licenziati da u nostru Ministeru. Altrimenti, continueremu à applicà risolutamente tutte e sanzioni in a Legge di l'Ambiente, cumpresa a chjusura, cum'è avemu applicatu finu à avà, in casu di scaricamentu di acque nere d'oliva in l'ambiente ricevente o eliminazione illegale di vinacce. disse.

"Avemu da fà tuttu ciò chì hè necessariu per prutege a nostra Casa Cumuna, u Munnu, inseme"

Esprimendu chì i rifiuti naturali è domestici si stendenu longu u fiumu Menderes, Akgün hà dichjaratu chì i rifiuti plastichi sò ancu notevolmente intensi. Enfatizendu l'impurtanza di a cullizzioni separata di rifiuti plastichi riciclabili, Akgün hà dettu: "Avemu da aduttà u sistema di rifiuti zero. A lotta contru a contaminazione ambientale pò esse risolta solu da u travagliu cumuni di u statu è di i citadini. Perchè avemu da fà tuttu inseme per prutege a nostra casa cumuna "World Common Home". Quandu i nostri citadini rilevanu a contaminazione ambientale, ponu signalà à a linea di notificazione "Alo 181" di u nostru Ministeru ". disse.

Barış Ecevit Akgün, Capu di u Dipartimentu di Monitoraghju è Inspezione Ambientale di l'EIA, hà dichjaratu chì in u risultatu di l'esame di i campioni pigliati oghje, serà determinatu se a fonte di a contaminazione hè un cuntenutu domesticu, industriale o organicu, è chì l'ispezioni serà pianificatu secondu i risultati di l'analisi.

Akgün hà dichjaratu chì a fine minima da esse applicata serà di 2023 mila lire turche, secondu l'amende di u 820 in quantu à u scaricamentu di l'acqua negra d'oliva o di i rifiuti di vinaccia in l'ambienti riceventi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*