"2023 Capitale di u Turismu di u Munnu Islamicu Şanlıurfa" hà tenutu a riunione di prumuzione

Reunione introduttiva tenuta in Sanliurfa, Capitale Turistica di u Munnu Islamicu
"2023 Capitale di u Turismu di u Munnu Islamicu Şanlıurfa" hà tenutu a riunione di prumuzione

2023 Capitale di u Turismu di u Munnu Islamicu Şanlıurfa A Reunione d'Informazione è di Prumuzione hè stata tenuta in a Sala di Conferenza Mehmet Akif İnan. "U sindaco metropolitanu Zeynel Abidin Beyazgül hè a stella di Şanlıurfa in 2023.
Hà dettu chì serà un annu brillanti.

L'attività previste per esse realizate in u scopu di a "Capitale Turistica 2023 di u Munnu Islamicu Şanlıurfa" sò state presentate cù una cunferenza di stampa tenuta in a Sala di Conferenza di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa Mehmet Akif İnan.

In a notte induve l'artista Ahmet Özhan, unu di l'impurtanti interpreti di a musica Sufi, hà ancu pigliatu u palcuscenicu, l'infurmazioni sò state trasmesse nantu à l'attività chì si terrà in Şanlıurfa in 2023 sottu u titulu di "Capitale di u Turismu di u Munnu Islamicu" cù u slogan. "Dapoi u principiu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, u guvernatore di Şanlıurfa Salih Ayhan, u sindaco di Karaköprü Metin Baydilli Eyyübiye u sindaco Mehmet Kuş, u sindaco di Haliliye Mehmet Canpolat, u deputatu di u partitu AK Şanlıurfa, Mehmet Ali Cevheri, u deputatu di u presidente di l'Associazione di u travagliu di u ghjurnale Tajir Aziz. U presidente provinciale Abdurrahman Kırıkçı, u vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK Faruk Bayuk, i capi di l'istituzioni è i rapprisentanti di alcune organizzazioni non governamentali anu assistitu.

Dichjarà chì Şanlıurfa meriteghja u titulu di Capitale Turistica di u Munnu Islamicu, u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà dichjaratu chì preparanu a cità per u 2023 in ogni rispettu.

U sindaco Beyazgül hà dettu: "U 16 dicembre 2019, in nome di a nostra municipalità metropolitana di Şanlıurfa, cù a mo firma, avemu informatu u Ministeru di l'Affari Esteri, a Direzzione Generale di l'Affari Politichi Bilaterali, à a Direzzione Generale di l'Affari Politichi Bilaterali, è hà dumandatu chì a decisione per esse presa cum'è a Capitale Turistica di u Turismu di u Munnu Islamicu 2023.

A nostra petizione hè stata appruvata è Şanlıurfa hè stata dichjarata cum'è a cità turistica di u mondu islamicu in 27 in a 2022a Sessione di i Ministri di u Turismu di 57 Paesi islamici chì anu assistitu à a Conferenza Islamica in Baku, Azerbaijan, u 11 di ghjugnu 2023. Vulemu ringrazià tutti l'individui è l'istituzioni chì anu cuntribuitu à stu prucessu ". Dittu.

PRESIDENTE BEYAZGÜL "À TEMPU GRAZIE À U NOSTRE PRESIDENTE"

Ringraziendu u presidente Erdoğan per l'annu di Göbeklitepe, u presidente Beyazgül hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu 2019 cum'è l'annu di Göbeklitepe. Vogliu ringrazià u nostru presidente una volta di più per questu annunziu, chì hè statu strumentale per ricunnosce i valori storichi di a nostra Şanlıurfa è attrae più turisti in a cità. A dichjarazione di Şanlıurfa cum'è una cità turistica da i Paesi di Cooperazione di i Paesi Islamici portà un novu momentu è attrazione à Şanlıurfa. hà parlatu.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "AIAmu DETERMINU L'ATTIVITÀ DA RIGUARDU IN 2023"

Espristendu chì diversi prugrammi è avvenimenti seranu tenuti in tuttu l'annu, u presidente Beyazgül hà dettu: "Marocco - Rabat, Arabia Saudita - Medina, Egittu - Cairo, Palestina - Ghjerusalemme, Iran - Tabriz, Turchia - Konya hè stata dichjarata cum'è a Capitale Turistica di u Turchia. U mondu islamicu da a cooperazione islamica. Sottu a dirigenza di u nostru guvernatore Salih Ayhan è cù a cooperazione di e nostre istituzioni, avemu determinatu l'attività chì faremu in 2023. Avemu ancu preparatu u calendariu di l'avvenimenti nantu à questu sughjettu. Purteremu i nostri avvenimenti à a vita unu per unu. U nostru prugramma, chì avemu apertu, hà cuminciatu cù l'introduzione è u cuncertu di Ahmet Özhan. Hà fattu e so dichjarazioni.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "ŞANLIURFA PIÙ CHE NEGATA DI ESSERE A CAPITALE DI TURISMU"

Sottulineendu chì Şanlıurfa cuntene parechje civilisazioni è culture, u sindaco Beyazgül hà dettu: "Şanlıurfa, cù i so valori storichi è culturali tangibili è intangibili, hà più chè meritatu di esse a Capitale Turistica di u Munnu Islamicu. Şanlıurfa hè una cità senza rivali cù 12 mila anni Göbeklitepe, Karahantepe è Taş Tepes. Şanlıurfa hè una cità chì riscrive a storia. Şanlıurfa hè una cità eccezziunale induve u focu si trasforma in acqua. Parechji prufeti campavanu quì. Hz. Eiu, St. Shuayb, Hz. Abraham è parechji altri prufeti campavanu quì. Queste belle riflessioni di i prufeti venenu sempre in vita in Şanlıurfa. Hà utilizatu e so espressioni.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "ȘANLIURFA SERÀ A STELLA BRILLANTE DI U SECULU DI TURCHIA"

Dichjarà chì prumove Şanlıurfa in ogni campu, u sindaco Beyazgül hà dettu: "Da avà, inseme à u nostru guvernatore di Şanlıurfa, continueremu à prumove Şanlıurfa cù belli avvenimenti ogni mese. Avemu introduttu Şanlıurfa assai bè finu à avà. Avemu cuntribuitu à sta prumuzione urganizendu avvenimenti in diverse cità. Cù sti prumuzioni, u tassu di occupazione di l'alberghi in Şanlıurfa hè aumentatu. A durata di a permanenza in a cità hè stata allargata. Continuemu à furnisce servizii impurtanti à Şanlıurfa. Revelemu a storia espropriendu e strutture di cimentu armatu chì disturbanu a struttura storica di a cità. Cum'è a Municipalità Metropolitana, demu un grande sustegnu à i scavi archeologichi in Şanlıurfa. Şanlıurfa ghjunghjerà à u locu chì merita. Semu pronti. Cum'è u nostru presidente hà dettu ancu, "Şanlıurfa serà a locomotiva più impurtante è a stella brillanti di u seculu turcu". hà datu e so parolle.

GOVERNATORE AYHAN, "HÈ U MOMENTU DI PROMUVERE I NOSTRI VALORI ESISTENTI À U MONDU"

U guvernatore di Şanlıurfa, Salih Ayhan, hà fattu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu: "Avemu fattu tutte e nostre preparazioni per portà a nostra cità, chì era cunsiderata degna di a Capitale Turistica Mundiale Islamica 2023, in scena in una manera degna di a so gloria, è cuntinuemu. per fà cusì. Avemu da cuntinuà à fà belli prugrammi ogni mese in cunfurmità cù a struttura di quellu mese. I terreni fertili in quale campemu sò cum'è una scatula chì cuntene valori incredibili. Questa scatula cuntene parechje culture, civiltà è artefatti. Hè ora di mostrà sti valori chì avemu à u mondu sanu. Da Balıklıgöl à Harran, da Göbeklitepe à Halfeti, sta cità, chì accoglie diversi tesori, hà u putenziale di attirà l'attenzione di parechje persone.

L'artista Ahmet Özhan, unu di l'impurtanti interpreti di Sufi Music, chì hà pigliatu u palcuscenicu dopu à i discorsi di u protocolu, hà datu à l'audienza una notte indimenticabile cù e so opere, è u prugramma hà finitu cù una sessione di foto di gruppu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*