U Bazar Storicu Anafartalar di 60 anni hè rinnuvatu in Ulus

Annuale Storicu Anafartalar Carsisi hè rinnuvatu in Ulus
U Bazar Storicu Anafartalar di 60 anni hè rinnuvatu in Ulus

I travaglii di rinnuvamentu, rinnuvamentu è trasfurmazioni iniziati da a Municipalità Metropolitana di Ankara in Ulus Anafartalar Bazaar, unu di i legati impurtanti di a storia di a capitale, cuntinueghjanu. I travaglii di rinnuvamentu realizati in u bazar, chì hè à tempu u primu centru cummerciale d'Ankara cù scale mobili è s'assumiglia à una galleria cù l'opere d'arte affissate nantu à i so mura, cuntinueghjanu in una manera chì ùn affetta micca negativamente a vita cummerciale di i cummercianti.

Pruteghjendu i valori storici è culturali di a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii di rinnuvamentu, rinnuvamentu è trasfurmazioni in u Bazar storicu Ulus Anafartalar di 60 anni in Ulus senza rallentà.

Dopu à a fine di l'opere realizatu cumuna da u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale è u Dipartimentu di Scienza è Tecnulugia, hè u scopu chì Ulus avarà una nova faccia nova è rinascita ecunomica.

Annuale Storicu Anafartalar Carsisi hè rinnuvatu in Ulus

I TRAVAILI SONT CONTINUATI SENZA AFFECTE I TRADE

I travaglii di rinnuvamentu cuminciaru in Anafartalar Bazaar, chì hè statu apertu u 10 di nuvembre di u 1964 è hè u primu centru cummerciale di Ankara cù una scala mobile.

In u bazar, induve l'opere di a prima donna ceramista di Turchia Füreya Koral è Seniye Fenmen, è ancu i dipinti astratti di Nuri İyem appiicati nantu à u muru per a prima volta; rinfurzamentu staticu, rinnuvamentu di a facciata, rinnuvamentu di u tettu internu, rinnuvamentu di muru è pavimentu, installazioni elettriche è meccaniche sò rinnuvati.

I travaglii realizati in modu chì ùn affettanu micca a vita cummerciale di i cummercianti di u bazar; Hè destinatu à esse cumpletu in 2023.

Annuale Storicu Anafartalar Carsisi hè rinnuvatu in Ulus

ÖDEMİŞ: "UN BAZAAR IN A CITTÀ DI ANKARA È A MEMORIA SOCIALE"

Indicà chì Anafartalar Bazaar hè un spaziu publicu impurtante in u Centru Storicu di Ulus, u Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale è Naturale di ABB, Bekir Ödemiş, hà dettu:

"Hè un prughjettu chì hè statu rializatu da a cumpetizione in l'anni 1950. Anafartalar Çarşısı ùn hè micca solu una zona cummerciale durante u prucessu di sviluppu di Ulus, ma ancu un centru cummerciale impurtante chì unisce u publicu è l'arte cù l'opere d'arte chì cuntene. Questu hè un bazar cù i primi scalini ... Hè ancu un centru impurtante in questu sensu. Opere preziose di ceramica sò dispunibuli quì. Artisti di fama internaziunale anu trasfurmatu i muri, i galerie è e culonne di u bazar in galerie in Auropa. Avemu cura di i citadini per catturà stu ambiente artisticu mentre faci a compra. Una struttura cù una identità in u prucessu di urbanizazione di Ankara. A preservazione di sta struttura hè impurtante per noi. Ùn avemu micca l'uppurtunità di priservà quelli artefatti di ceramica quandu li demolite. Avemu preparatu u prughjettu di risturazione per a so prutezzione. U nostru prughjettu, chì avemu da realizà senza disturbà a so struttura è a struttura originale, hà passatu u Cunsigliu di Conservazione. I travaglii di risturazione sò avà fatti da u nostru Dipartimentu di l'Affari Scienti. Sia l'invitati chì venenu per shopping è i nostri cummercianti chì facenu affari quì sò assai soddisfatti. Perchè stu bazar hà un locu in a cità è a memoria suciale di Ankara. Priservendu una tale struttura culturale è architettonica, pensemu di cuntinuà a struttura cummerciale in ellu è di trasmette à e generazioni future l'opere di artisti impurtanti di a Republica.

Annuale Storicu Anafartalar Carsisi hè rinnuvatu in Ulus

"SSA Rinnovazione ci dà speranza"

Dichjarà chì sò soddisfatti di i travaglii di rinnuvamentu realizati da a Municipalità Metropolitana è chì a rinuvazione li dà speranza, i cummercianti di Anafartalar Bazaar anu dettu:

Edip Hero: "Sò un cummerciante in Anafartalar Bazaar dapoi u 1965. Serà assai megliu cà prima. U so vechju statu era trascuratatu, era bruttu, i clienti ùn vulianu micca vene. Ma dopu chì u bazar hè rinnuvatu, serà megliu ".

Halime Trusts: "Questu hè un bazar storicu. Credu chì più clienti venenu quandu hè rinnuvatu. In questu modu, continueremu à travaglià in un ambiente più sicuru è più pulitu. Semu assai felici ".

Hulya Ozer: "Sò un cummerciante in u bazar per 32 anni. Prima era assai trascurata. Ùn ci era micca sistema di riscaldamentu, in ogni locu era rottu, i lavandini eranu vechji, i pavimenti eranu assai vechji. Semu felici di travaglià in un ambiente più còmode cum'è un centru cummerciale. U potenziale di u cliente di questu locu hè assai bonu ... I clienti ùn vulianu micca vene perchè era cum'è una ruina. A nova versione avarà un impattu enormu nantu à l'aumentu di i clienti è i nostri guadagni ".

Selman Sahin: "Avemu avutu prublemi di elettricità, illuminazione è riscaldamentu prima. In ogni locu hè rinnuvatu. L'esterno hè assai impurtante per noi, è l'esterno serà ancu rinnuvatu. Hè rinnuvatu senza spoi a so texture storica. U rinnuvamentu di u nostru bazar darà un vantaghju in quantu à aumentà u numeru di clienti. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur per questu tema. Ghjorni megliu ci aspettanu cum'è cummerci.

Serkan Kartal: "Durante l'ultimi 20 anni, fora di i prublemi di u cummerciu, cum'è cummercianti Ulus, cum'è cummercianti in Anafartalar Çarşısı, un clima di disperazione, solitudine è abbandunamentu hà prevatu. Dopu à l'ultime elezzione lucali, pensu chì ùn simu micca rinunziati à u nostru destinu. Avemu avutu chì ci era una municipalità metropolitana chì hà pigliatu cura di noi. Era un mercatu chì ùn era statu chjappu finu à oghje. Ùn ci era micca tecnulugia adattata à l'oghje in u mercatu. Avà stu rinuvamentu ci dà speranza. Ci hè una cumuna da a nostra parte, avemu un putere daretu à noi. Ùn simu solu. A rinuvazione esterna hà iniziatu. A rinnuvazione di l'internu, u sistema di riscaldamentu-raffreddamentu, u sistema di illuminazione sò tutti fatti unu per unu. Avemu avutu una speranza per u futuru. Semu assai grati à u nostru sindaco metropolitanu Mansur Yavaş è a so squadra in questu sensu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*